MuscleMeat

Mijn 1e kuur: graag opmerkingen van de kenners:)

ik wil dat stuk ook wel even lezen

Dan wil ik graag even dat onderzoek lezen dus als je een link voor me hebt?

Kan me niet voorstellen dat het BEWEZEN is dat je sustanon maar 1x in de week zou hoeven zetten.

Er zitten niet voor niks kortwerkende esters in en als je die optimaal wilt benutten zal je het toch echt 2x per week moeten zetten imo.

Of zijn er ook al tests beschikbaar dat we propionaat 1x per week kunnen zetten met hetzelfde resultaat?

niet zozeer hard bewezen, maar wel een intressant discussie stuk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bron: No-Nonsense Training - Sustanon 250 doorgerekend

ik zou zoiezo wachten tot volledig herstel en dan pas kuren.
En ik zou als eerste kuur gewoon 500mg test per wk zetten en dat 10 tot 12 wk lang, met passende nakuur.

Ik heb het zelf eens na gerekend met meerdere injecties, het verschil tussen 1x per week en om de 3 dagen. Ik zie idd geen verschil met test enanthaat.

Dat je sustanon eerder merkt klopt ook niet.

Ik heb alleen maar theoretische kennis, maar dit stuk is wel redelijk helder.
Als je het grafiek moet geloven treed verder verval van de actieve stoffen pas op na dag 6, in theorie zou je dus efficienter zijn als je elke 6e dag zet, lijkt mij persoonlijk wat overdreven dan zou ik dus kiezen voor 1 shot in de week.

dat sustanon eerder werkt zou volgens het grafiek dus wel moeten kloppen, omdat de afgifte van test in het begin (dag 0 t/m3) dus hoger ligt dan bij enanthaat.

maargoed dat laat nog steeds het stuk open waarom enanthaat boven een esther cocktail?
als je dit ene artikel als uitgaanspunt neemt dan zou het dus niet uitmaken maar het feit dat beiden er zijn zal er toch wel ergens een voordeel te halen zijn voor 1 van de 2 producten.

dus :

waarom wel/niet sust als je ervanuitgaat dat je zowel sust als enanthaat 1 keer per week zet.

Over het feit of je een fatburner kan gebruiken om massa vast te houden valt misschien nog te praten, maar er is geen enkel bewijs dat clenbuterol invloed heeft op je cortisol receptoren.

clenbuterol wordt ook wel gebruikt om je massa te behouden na een kuur,

tijdens een kuur zijn de cortisol receptoren bezet door de steroide molekulen waardoor cortisol geen spierafbraak kan plegen.

Na de kuur kan de grote hoeveelheid cortisol die zich tijdens de kuur heeft opgebouwd zich massaal weer gaan hechten aan de receptoren.

Wanneer je direct na de kuur clenbuterol neemt nemen deze de plek over van de as op de receptoren en kan de cortisol nog geen schade aanrichten. Tijdens het gebruik van clenbuterol kan je eigen test aanmaak weer op gang komen omdat clenbuterol geen hormoon is.

Als je eigen test weer op peil is kan cortisol namelijk veel minder schade aanrichten en zo hou je dus ook veel meer massa over.

niet zozeer hard bewezen, maar wel een intressant discussie stuk.

[Link niet meer beschikbaar]

bron: No-Nonsense Training - Sustanon 250 doorgerekend

Sinlath bedankt voor het opzoeken, want het stuk waar deze grafiek uit komt bedoelde ik idd.

Hiermee is het misschien niet echt 100 % bewezen, maar het brengt iig de oude theorie van het meerwekelijks zetten, aan het wankelen en daarbij is het natuurlijk zo dat stellingen WAAR zijn totdat het TEGENDEEL wordt bewezen, hahaha ;)

clenbuterol wordt ook wel gebruikt om je massa te behouden na een kuur,

tijdens een kuur zijn de cortisol receptoren bezet door de steroide molekulen waardoor cortisol geen spierafbraak kan plegen.

Na de kuur kan de grote hoeveelheid cortisol die zich tijdens de kuur heeft opgebouwd zich massaal weer gaan hechten aan de receptoren.

Wanneer je direct na de kuur clenbuterol neemt nemen deze de plek over van de as op de receptoren en kan de cortisol nog geen schade aanrichten. Tijdens het gebruik van clenbuterol kan je eigen test aanmaak weer op gang komen omdat clenbuterol geen hormoon is.

Als je eigen test weer op peil is kan cortisol namelijk veel minder schade aanrichten en zo hou je dus ook veel meer massa over.

Leuk verhaal maar als het echt zou werken dan zou clen wel wat populairder zijn dan dat het nu is... Ik heb het ook wel vaak gelezen maar nog nooit heb ik iemand gehoord die na elke kuur clenbuterol gebruikt omdat het de massa beter zou vasthouden.

Leuk verhaal maar als het echt zou werken dan zou clenbuterol wel wat populairder zijn dan dat het nu is... Ik heb het ook wel vaak gelezen maar nog nooit heb ik iemand gehoord die na elke kuur clenbuterol gebruikt omdat het de massa beter zou vasthouden.

Ik vertel alleen de theorie achter het gebruik van clen na de kuur.
Het is geenszin een advies van mij, maar de topicstarter wilde dit zelf gebruiken na de kuur.

Mijn post was overigens in reply op mr.J over cortisol.

Terug
Naar boven