Fitness Seller

Mijn 1e kuurtje....

Mr_Maxim

Novice
Waardering
0
:help: :help:

hey beste BB's

ik train nu al 1,5 jaar intensief minimaal 5x per week, met varierende training/dieet schema's, heb onder tussen al wat bereikt maar,,,,, kan btr:D
ondertussen ben ik me meer gaan verdiepen in : aas gebruik (heb al wat gelezen en geinformeerd en ben toch, tot conclusie gekomen om het te gaan gebruiken. mijn 1e kuur ziet er (voorlopig) als volgende uit...

week 1 t/m 8 Deca durabolin 250 mg p/w
week 1 t/m 8 Testosteron Enthaat 250mg p/w
week 1 t/m 6 wintrol/stromba 30 mg p/d of Dianabol (ben aan het twijfelen)???

Nakuur :
Week 4 t/m 8 Pregnyl 500 iu 2/3 p/w
week 10 t/m 14 Clomid 50 mg p/d + Nolvadex 20 mg p/d

ik zou het zeer op prijsstellen als jullie op of aanmerkingen posten....

oja dit zijn mijn stats:D :D :

Lengte: 185 cm
Gewicht: 89 kg
BF: 15/16 %
Benchpress: 2*115 kg
Squat : 2*190 kg

Er is nog zoveel meer te behalen met de stats die je nu bezit!

Maargoed, je wil weten of het allemaal goed is?

Ik probeer het, correct me if im wrong :D

Test op 500mg :D
Winny laatste 4 weken
pregnyl pas gebruiken wanneer je merkt dat je balle krimpen
clomid + nolvadex? kies er één uit. zou nolva nemen

Mr_Maxim zei:
:help: :help:

hey beste BB's

ik train nu al 1,5 jaar intensief minimaal 5x per week, met varierende training/dieet schema's, heb onder tussen al wat bereikt maar,,,,, kan btr:D
ondertussen ben ik me meer gaan verdiepen in : aas gebruik (heb al wat gelezen en geinformeerd en ben toch, tot conclusie gekomen om het te gaan gebruiken. mijn 1e kuur ziet er (voorlopig) als volgende uit...

week 1 t/m 8 Deca durabolin 250 mg p/w
week 1 t/m 8 Testosteron Enthaat 250mg p/w
week 1 t/m 6 wintrol/stromba 30 mg p/d of Dianabol (ben aan het twijfelen)???

Nakuur :
Week 4 t/m 8 Pregnyl 500 iu 2/3 p/w
week 10 t/m 14 Clomid 50 mg p/d + Nolvadex 20 mg p/d

ik zou het zeer op prijsstellen als jullie op of aanmerkingen posten....

oja dit zijn mijn stats:D :D :

Lengte: 185 cm
Gewicht: 89 kg
BF: 15/16 %
Benchpress: 2*115 kg
Squat : 2*190 kg

Waar slaat die gallery foto van je dan op?

• Topic Starter Topic Starter
wat is er mis mee dan???

Ik heb er dus ook geen verstand van, maar ik ga het geen wat ik hier wel eens lees toepassen.

is het niet zo dat je test twee weken door moet laten lopen? dit zou toch je herstel bevorderen.

Verder ga ik volledig met Kale mee ;-)

Deca werkt 3 weken dus nakuur pas starten in week 11. Als opstarter kan je beter dianabol pakken dan winstrol.

endymion zei:
Deca werkt 3 weken dus nakuur pas starten in week 11. Als opstarter kan je beter dianabol pakken dan winstrol.
of een week vroeger stoppen met deca :)

en idd als je voor volle massa gaat neem dan een lekker d-bolletje

Zonde zonde dat je nu al gaat kuren.. Moet is kijken wat voor stats je nu al hebt na 1,5 jaar intensief trainen! Moet je nou echt nog niet beginnen, train dan in ieder geval nog 1,5 jaar zo door en je zult aardig meer aan je kuren hebben en een vele betere basis opbouwen!

• Topic Starter Topic Starter
In_Progress zei:
Zonde zonde dat je nu al gaat kuren.. Moet is kijken wat voor stats je nu al hebt na 1,5 jaar intensief trainen! Moet je nou echt nog niet beginnen, train dan in ieder geval nog 1,5 jaar zo door en je zult aardig meer aan je kuren hebben en een vele betere basis opbouwen!

volgens mij is het ook zonde om nu te gaan kuren,,ik weet niet had er opeens zin in om sneller te groeien dan nu(lijkt me echt een super gevoel), ik denk dat ik er een paar nachtjes over ga slapen,,,:o :o

Je moet het zelf weten maar ik zou nog ff naturel blijven trainen aangezien je nog maar anderhalf jaar traint,
Ikzelf kon ook niet wachten en was eigenlijk ook tesnel aan de roids gegaan:D

Gewoon naturel een nog betere basis opbouwen. Je traint pas anderhalf jaar man.

Terug
Naar boven