Fitness Seller

Mijn 1e kuurtje....

Mr_Maxim

Novice
Waardering
0
:help: :help:

hey beste BB's

ik train nu al 1,5 jaar intensief minimaal 5x per week, met varierende training/dieet schema's, heb onder tussen al wat bereikt maar,,,,, kan btr:D
ondertussen ben ik me meer gaan verdiepen in : aas gebruik (heb al wat gelezen en geinformeerd en ben toch, tot conclusie gekomen om het te gaan gebruiken. mijn 1e kuur ziet er (voorlopig) als volgende uit...

week 1 t/m 8 Deca durabolin 250 mg p/w
week 1 t/m 8 Testosteron Enthaat 250mg p/w
week 1 t/m 6 wintrol/stromba 30 mg p/d of Dianabol (ben aan het twijfelen)???

Nakuur :
Week 4 t/m 8 Pregnyl 500 iu 2/3 p/w
week 10 t/m 14 Clomid 50 mg p/d + Nolvadex 20 mg p/d

ik zou het zeer op prijsstellen als jullie op of aanmerkingen posten....

oja dit zijn mijn stats:D :D :

Lengte: 185 cm
Gewicht: 89 kg
BF: 15/16 %
Benchpress: 2*115 kg
Squat : 2*190 kg

Er is nog zoveel meer te behalen met de stats die je nu bezit!

Maargoed, je wil weten of het allemaal goed is?

Ik probeer het, correct me if im wrong :D

Test op 500mg :D
Winny laatste 4 weken
pregnyl pas gebruiken wanneer je merkt dat je balle krimpen
clomid + nolvadex? kies er één uit. zou nolva nemen

Mr_Maxim zei:
:help: :help:

hey beste BB's

ik train nu al 1,5 jaar intensief minimaal 5x per week, met varierende training/dieet schema's, heb onder tussen al wat bereikt maar,,,,, kan btr:D
ondertussen ben ik me meer gaan verdiepen in : aas gebruik (heb al wat gelezen en geinformeerd en ben toch, tot conclusie gekomen om het te gaan gebruiken. mijn 1e kuur ziet er (voorlopig) als volgende uit...

week 1 t/m 8 Deca durabolin 250 mg p/w
week 1 t/m 8 Testosteron Enthaat 250mg p/w
week 1 t/m 6 wintrol/stromba 30 mg p/d of Dianabol (ben aan het twijfelen)???

Nakuur :
Week 4 t/m 8 Pregnyl 500 iu 2/3 p/w
week 10 t/m 14 Clomid 50 mg p/d + Nolvadex 20 mg p/d

ik zou het zeer op prijsstellen als jullie op of aanmerkingen posten....

oja dit zijn mijn stats:D :D :

Lengte: 185 cm