XXL Nutrition

Mijn 2de kuur dbol, deca , sust.

tryall

Novice
Waardering
0
Week 1 - 5 : 30mg dianabol per dag
Week 1 - 8 : 400 mg deca per week (2 x 200mg per week)
Week 1- 10 : 500 mg sustanon (2 x 250 mg per week)
Week 12- 15 : 20 mg nolvadex per dag

Ik heb ook nog 10 ml stanozolol liggen.
Zou ik deze in dit schema verwerken ?
Sommige raden me aan om de deca te verlagen naar 200mgper week om geen striemen te krijgen ?

Zou het zo laten...vindt winny niet in een kuur als deze passen.

En de deca ook op 400mg laten..

Sommige raden me aan om de deca te verlagen naar 200mgper week om geen striemen te krijgen ?

keurig kuurtje,alleen zou ik zelf geen deca en diana combineren,je zal een enorme vochtbal worden,dus ik zou geen diana doen

zou er proviron aan toevoegen en eventueel nog hcg tijdens de kuur indien nodig of in de nakuur en nakuren arofixen ipv alleen nolvadex

• Topic Starter Topic Starter
ik weet niet ligt gewoon aan je voeding of je moet er gevoelig voor zijn haha maar valt wel mee hoor

Het vocht valt wel mee of wat bedoel je ?

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

keurig kuurtje,alleen zou ik zelf geen deca en diana combineren,je zal een enorme vochtbal worden,dus ik zou geen diana doen

Wat zou jij er dan bijnemen ?
Of de diana gewoon weglaten ?

Die kun je al krijgen door alleen test... Hangt er maar vanaf hoe gevoelig je ervoor bent. Je kan het beste je bovenarmen, oksels, borst insmeren om je huid soepel te houden want daar krijg je vaak de striemen als je ze zou krijgen. Dit kan je doen met zwangerschapsolie, zijn ook nog andere middeltjes. Maar dit is nog geen zekerheid dat je het niet gaat krijgen.

?

waar kan ik stanozolol vindn?

hahaaa ;)
Mag ik je een paar vragen over stellen?
Ik zou het graag ook eens uitproberen,en heb al eens rondgekeken op het net.

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Kent iemand steroids.eu? vertrouwbaar?

hahaaa ;)

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

zou nooit iets onl;ine kopen

beter doe je het niet haha lekker als je pik dik groeid allemaal dat soort leuke dingen of dat je via een buisje moet pissen ..... risico van het vak als je aanleg hebt om groot te worden ik bedoel daar mee dat je makkelijk aan komt kan je de eerste 10 jaar nog genoeg gainen daarna kan je altijd nog gaan spuiten

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

hahaaa ;)

en als jij gewoon wild hebben.... het echt wild ..... vraag het hier gewoon of is stieken mondjes maat rond kom jij het wel tegen das beter dan van die raare sites.... allemaal nep man pas daar echt mee op.... het liefst verkopen ze je nog gebakken lucht voor 10000 veel geld haha met weinig gains.. :cool:

Terug
Naar boven