AndroidHealthClinic

mijn 2de kuur..

facebreaker

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
hallo,
is al een tijdje geleden dat ik nog gepost heb...
is al meer dan een jaartje geleden dat ik gekuurd heb, en bij deze is vandaag men eerste spuit er trug ingegaan :-)
2 ml deca en 2 ml testo
is dit voldoende om trug te beginnen?
ben ook van plan om na 5 weken winstrol tabletten bij te nemen

alvast bedankt allen ;-)

500mg test met 400mg deca neem ik aan dus. Posten in ml is onhandig.

Maar is een prima kuurtje. Neem aan dat je de deca twee weken korter als de test doet?

• Topic Starter Topic Starter
500mg test met 400mg deca neem ik aan dus. Posten in ml is onhandig.

Maar is een prima kuurtje. Neem aan dat je de deca twee weken korter als de test doet?

hoi bricks,
dat klopt....ben vergeten te zeggendat ik de eerst 4 a 5 weken als ik gestart ben, ook dianabol ga bij nemen ...

dus maandag 24 januari gestart en woog die dag 67.6 en 8procent vet...
ga dit elke week op maandag aanvullen?

grtz

hoe lang ben je?

ik ben 178cm

Is die 67.7 met of zonder benen?

Waarom ga je nu al kuren? Je had echt naturel nog zo veel kunnen gainen. Hoe lang train je? Je hebt al eerder gekuurd, maar heb je daar wel iets van overgehouden?

Is die 67.7 met of zonder benen?

funny fonzie..

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Waarom ga je nu al kuren? Je had echt naturel nog zo veel kunnen gainen. Hoe lang train je? Je hebt al eerder gekuurd, maar heb je daar wel iets van overgehouden?

ja eigenlijk wel, voor ik kuurde woog ik rond de 62kg
na de kuur, een jaartje later 67kg aangehouden...b en 28j ;-)
ik ben thaibokser geweest, en altijd profpartijen gevochten ... mss daarom ook...
en dan nu gestopt met wedstrijden dus... weet wel waar ik mee bezig ben ongeveer hoor

hier men verloop
maandag 24 januari 500mg testo en 400mg deca 67'6kg
maandag 31 januari 500mg testo en 400mg deca 69,6kg
maandag 7 februari 500mg testo en 400mg deca 71,7kg
dinsdag 15 februari 500mg testo en 400mg deca 71kg
maandag 21 februari 500mg testo en 400mg deca 72,7kg

ik ga vanaf de volgende maandag om de 5 dagen gaan ipv om de 7 dagen? sinds gisteren voel ik ook dat ik veel sterker ben, en begin ik stillekes aan veraderingen te zien aan mijn body.
ben ook aant denken om vanaf maandag winstrol tabletten bij te nemen, 50mg p.dag?

thx all

waarom nu in eens om de 5 dagen? je dosis is prima zo.

dia + winny + test + deca? Wtf man.. met alle respect, maar als je zoveel op die kg's extra geilt kan je ook test only doen en pak je net zoveel aan het eind van de rit! Waarom wil je zo nog winny pakken? Doel?

edit: Kan je eens posten wat je op een dag eet nu? Is dit andesr dan voordat je kuurde?

Laatst bewerkt:
waarom nu in eens om de 5 dagen? je dosis is prima zo.

ok, ik dacht dat het iets vroeger mocht gebeuren om sneller en meer effect te krijgen, niet dus ;-)
thx !

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

dia + winny + test + deca? Wtf man.. met alle respect, maar als je zoveel op die kg's extra geilt kan je ook test only doen en pak je net zoveel aan het eind van de rit! Waarom wil je zo nog winny pakken? Doel?

edit: Kan je eens posten wat je op een dag eet nu? Is dit andesr dan voordat je kuurde?

dia heb ik weg gelaten, daar ipv heb ik winstrolo in gedachten, dit om op het einde wat droger te komen staan
ik eet evenveel en goed zoals voorheen,
smorgens granenbrood met melk, om 10u een granenreep en stuk fruit, smiddags cornflakes en of droge spaghetti...of bruin brood
om 3u stuk fruit en s'avonds warm, met veel vis en voor ik ga slapen een stuk vis

ok, ik dacht dat het iets vroeger mocht gebeuren om sneller en meer effect te krijgen, niet dus ;-)
thx !

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

dia heb ik weg gelaten, daar ipv heb ik winstrolo in gedachten, dit om op het einde wat droger te komen staan
smorgens granenbrood met melk, om 10u een granenreep en stuk fruit, smiddags cornflakes en of droge spaghetti...of bruin brood
om 3u stuk fruit en s'avonds warm, met veel vis en voor ik ga slapen een stuk vis

dan trekt jou voeding op niks,hoor.
en kuren bij die stats??je kunt naturel wel nog genoeg groeien,MITS je deftig eet.

thx !

Kijk is naar voedingsschema's van anderen en neem daar een voorbeeld aan. Tevens zou je meer moeten eten als je kuurt! (even buiten beschouwing gelaten dat je eetlust zou moeten toenemen maargoed..) Voeding man, that's the clue.

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Ronny is me net voor. Maar moraal van het verhaal: Bro, zonder veel eten groei je niet.. OOK niet door roids.

ik eet evenveel als daarvoor, maar vind toch dat ik al wat bij gekomen ben ;-)
oke men eten kan beter idd...maar heb niet de tijd om veel te eten, werk tot 6u half 7 en daarna trainen, dit elke dag buiten zondag..

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

ik wil zeker jullie raad op volgen, anders zat ik hier niet op het forum, maar wat is volgens jullie een goede schema, ik eet ook heel veel thais eten eigenlijk

Tuurlijk kom je aan, maar de helft is vocht; gegarandeerd. Wat betreft het excuus dat je geen tijd hebt om te eten?! Ik kon op me werk in 15min ECHT genoeg naar binnenwerken behalve een stukje fruit.
Dus een bullsh*t excuus imo. (Vat dit antwoord plz positief op!)

Tuurlijk kom je aan, maar de helft is vocht; gegarandeerd. Wat betreft het excuus dat je geen tijd hebt om te eten?! Ik kon op me werk in 15min ECHT genoeg naar binnenwerken behalve een stukje fruit.
Dus een bullsh*t excuus imo. (Vat dit antwoord plz positief op!)

ja idd veel vocht, en echt wel geen excuses hoor mijn vriend, sta in een autogarage en tis echt druk, we krijgen zelfs amper middagpauze door de drukte..maar wil gerust men best doen om er tijd voor te maken hoor, weet dat ik veel meer MOET eten om mooier resultaat te hebben ;-)

Ik neem naar men werk altijd 3 van die bakjes met rijst gerechten mee, en zoon "tupperware bakje" eet ik in zon 10 mins wel naar binnen (mits je goed door hapt)

Ik neem naar men werk altijd 3 van die bakjes met rijst gerechten mee, en zoon "tupperware bakje" eet ik in zon 10 mins wel naar binnen (mits je goed door hapt)

idd, dit kan ik ook altijd wel tussendoor eten, er zijn verschillende gerechten in dus ;-)
thx !

meer eiwitten erin gooien vriend! v.b kip filet,biefstuk,vis. voor het gemakkelijk te maken kun je ook shakes nemen

Terug
Naar boven