XXL Nutrition

mijn 2de kuur..

• Topic Starter Topic Starter
meer eiwitten erin gooien vriend! v.b kip filet,biefstuk,vis. voor het gemakkelijk te maken kun je ook shakes nemen

yep, dat ik daar niet aangedacht heb, shakes ! ;-)
dit is makkelijk en snel om tussendoor te nemen, thx maat!

zeker vriend ! ik doe dat ook zo.als je v.b 6 maaltijden per dag eet, doe je gewoon 3 hoofd maaltijden dus vast voeding!!! heb je altijd nodig .suplementen mag je niet helemaal vervangen met vaste voeding. daar tussen gewoon shakes,proteïne en Koolhydraten mixen heb je ook een maaltijd (tussen maaltijd) noem ik dat

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

ben trouwens zelf ook een thaibokser

Laatst bewerkt:
zeker vriend ! ik doe dat ook zo.als je v.b 6 maaltijden per dag eet, doe je gewoon 3 hoofd maaltijden dus vast voeding!!! heb je altijd nodig .suplementen mag je niet helemaal vervangen met vaste voeding. daar tussen gewoon shakes,proteïne en Koolhydraten mixen heb je ook een maaltijd (tussen maaltijd) noem ik dat

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

ben trouwens zelf ook een thaibokser

thx, dit ga ik zeker zo doen ;-)
ah tof , waar train je?

als je nog steeds aankomt met voeding moet je niet kuren.
voeding niet verhogen tijdens kuren,dat moet ERVOOR al gedaan worden.teken dat je niet genoeg eet.

67kg 178cm zielige stats..
En je hebt zelfs al een kuur in je verleden gehad.
En nu deca/test al 5 weken zo te zien en maar 4kg omhoog met die AAS. wtf dude o.O train je niet ofzo

67kg 178cm zielige stats..
En je hebt zelfs al een kuur in je verleden gehad.
En nu deca/test al 5 weken zo te zien en maar 4kg omhoog met die AAS. wtf dude o.O train je niet ofzo

je mag altijd eens een week met mij komen mee trainen, eens zien of ik dan train en of je dat aan kan ;-)
4 kg omhoog? waar heb jij leren tellen ???

Terug
Naar boven