XXL Nutrition

mijn 2e kuur

1977Marc

Cool Novice
Waardering
0
hoi,

Ik ga zaterdag beginnen met mijn 2e kuur (1e was winstrol tabs 6 wkn 35mg, 1 jaar geleden)
stats:

1.71m
72.5 kg
7% vet
10.5 jaar training
top bench: 135 kg

Kuur:

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
eventueel 7-12: 30mg winstrol/ED (denk echter dat ik nu genoeg heb aan 2 middelen)

Nakuur:

Week 13-15 25 mg Nolva /ED of 50g Clomid /ED

Is het verstandig om HCG erbij te nemen of kan ik dit weglaten?
En moet ik nog iets nemen tegen eventuele vochtophopingen :rolleyes:

proviron,arminex??

nog tips?

shit heb hem in de verkeerde sectie geplaatst :eek:

je zou er eventueel wat proviron bij kunnen nemen! ligt eraan wat je wil,
veel bloating licht ook aan je eten! echter zou ik altijd iets doen tegen aromatase, proviron vind ik dan een geschikt middel, het zorgt ervoor dat er meer vrije test in je bloed komt, terwijl het de aromatase naar oestrogeen niet volledig kan blokkeren, wat je namelijk ook nodig hebt als je wilt groeien!

goodluck

marc suc6 en neem proviron 50mg p dag.Dit zal er voor zorgen dat je harde look niet zal verliezen. grts

ik doe op dit moment dezelfde kuur (zie log) alleen zonder winstrol. ik zou gewoon de proviron op 25mg houden. Als je dan alsnog veel vocht vasthoudt kun je het altijd nog verhogen.

Succes

hmm je stats zijn er nou niet echt naar dat je klaar was/bent om te kuren, maar ja.

hoeveel had je overigens gewonnen bij die winny only?

• Topic Starter Topic Starter
tswhey zei:
hmm je stats zijn er nou niet echt naar dat je klaar was/bent om te kuren, maar ja.

heerlijk vind ik dit.....waarom ben ik niet klaar om te kuren...?? :cool:

10.5 jaar training....

van 60 kg naar 82 kilo gegaan (14% vet)(natural) ..toen teruggegaan naar 73 kilo 5.8% vet mbv de winstrol..

135kg bankdrukken (toch ook niet beroerd voor iemand van 72 kg??)
Ik snap gewoon niet dat je adv van die paar stats kan bepalen dat iemand niet toe is aan een kuur?

Geloof me ik zit bijna aan mijn grens, kwaliteit is niet altijd af te lezen aan kg...ik ben de laatste jaren niet meer zwaarder geworden maar wel harder..de spiegel is mijn vriend..niet de weegschaal.....

Ik had altijd nog wel wat progressie maar die worden met de jaren steeds minder 0.5kg spiermassa p.j misschien...als ik keihard bikkel. Als de intensiteit iets minder wordt verlies ik massa...
Ik ben begonnen toen ik 17 was..ben nu 28...ben redelijk tevreden maar wil gewoon nog wat groter en wat harder worden (heb geen podium droom ofzo) ik ben er gewoon aan toe en dat is toch altijd een gevoel wat je zelf bepaald lijkt me zo.... :cool:

en ohja ik heb van moeder natuur niet de genen meegekregen zoals
sommigen hier op het forum...zoals bv mijn trainingsmaat die korter traint dan ik minder met zijn voeding beizg is en wel opeens zonder kuur 103kg woog bij 1.81m en zo het podium op kon lopen.....

:rolleyes:

Laatst bewerkt:
zucht

..

Laatst bewerkt:
:roflol: lijkt me dat je toch iets fout heb gedaan

Tsja...jehebt het of je hebt het niet hé!

Maar suc6 met je kuur, en laat ons zo af en toe even de stand van zaken weten, altijd interesant...

FF nog een tip tussen door, ik zou wel in de laatste 4 weken dehcg erbij nemen voor de krimp van je knikkers onder controlle te houden..

wat zijn jouw stats tsweh. ik vind persoonlijk ze stats voor een ecto toch goed hoor. laag bf en redelijk gewicht. hij is ook niet zolang hoor. ik denk dat hij zelf wel kan inschatten of hij klaar ervoor is en heeft daar 10,5jaar over gedaan dus is 100% klaar nog maals suc6

punani zei:
wat zijn jouw stats tsweh. ik vind persoonlijk ze stats voor een ecto toch goed hoor. laag bf en redelijk gewicht. hij is ook niet zolang hoor. ik denk dat hij zelf wel kan inschatten of hij klaar ervoor is en heeft daar 10,5jaar over gedaan dus is 100% klaar nog maals suc6

1:mijn stats hebben hier niks mee te maken (maar geloof me ze zijn ok :cool: )
2: ik ben niet degene die wil gaan kuren
3: na 10,5 jaar te hebben getraint en dan van 60 naar 73 kg(en ook nog steroiden hebben gebruikt) is gewoon een zeer slecht resultaat, dan doe je iets totaal fout.

het is natuurlijk niet aan mij om te beslissen of hij er klaar voor is om te kuren, maar aan de hand van zijn stats en andere gegevens zou ik het eerst serieus op een andere manier proberen

@1977Marc: post anders is een fototje, voedingsschema enz.

okido

ik zal wel eens een foto plaatsen.

even een rekensom

begin: 60kg ( vet denk ik+-12%)
Drooggewicht 52.5kg

zwaarst ooit 82 kg (14%) vet
Drooggewicht 71 kg

Afgelopen jaar 73kg (5.8%) vet
Drooggewicht 69kg

17kg in totaal drooggewicht erbij!!?? is dat slecht.... :(

Die winstrol heb ik niet gebruikt om massa te pakken maar om gewicht vast te houden in de cut (was ook een lage dosering 35mg).

nu: 72.5 kg (7%vet)
Drooggewicht:67.5kg

LENGTE 1.71m

Iedereen die natural is zou eens zijn drooggewicht moeten uitrekenen en kijken hoe die in verhouding is met zijn lengte..

ik denk als ik had gezegd

1.71m
90kg
vet (20%)

Drooggewicht 72kg

dat ik er geen commentaar op had gehad terwijl dat eigenlijk hetzelfde resultaat is , rekening houdende dat met het cutten onder de 10% je altijd was massaverlies hebt

Ik ben nog steeds van mening dat dat echt niet zo slecht is.
Ik geef toe er zullen veel gasten zijn met betere resultaten maar dat zal vnl te maken hebben met genetica...

He kerel, succes met je kuur.

Ik vind je stats behoorlijk o.k. En wanneer jij kennis en ervaring op hebt gedaan en vervolgens klaar ben om te kuren, ben je dat gewoon. Je hoeft jezelf hier niet voor te verdedigen hoor.

Er lopen hier op het forum maar een paar mensen rond die naturel zo lang hebben getraind, voordat ze aan de AAS gingen.

okido

bedankt voor de support..

spullen zijn binnen..

zaterdag voor de 1e keer de spuit erin...dat kan nog lachen worden... :eek:

Lees effe de injectie tips door. Zitten wel goede tussen
Suc6

tswhey zei:

stats zijn PRIMA.

je zou een maat van mij eens moeten zien 72kilo bij 1.72mtr en 6%. Damn!! dat ziet er toppie uit. (komt van 58 kilo)

er werd hcg genoemd door vincent, maar ik ben van mening dat je dat met deze doseringen niet nog niet nodig heb !

suc6 bro, en weet waar je aan aan begin haha ! jij ga wel zow lekker trainen de komende weken !

geen kickstart ?

suc6

Terug
Naar boven