AndroidHealthClinic

Mijn 4e kuur

Gast 74688

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
11
He mannen van Dutchbody,ga weer kuren heb mijn kuur al binnen.dit wordt mijn 4ekuur.train al vanaf mijn 15ejaar maximaal.ben op 21e begonnen met kuren.maar was een tijdje weg geweest voor werk,waardoor ik niet was wezen pompen,waardoor ik veel ben kwijtgeraakt heb wel juiste mensen om me heen met veel ervaring en kennis maar hoe meer kennis hoe beter toch .maar anyway ben van plan om winny testo E en Bold te gaan gebruiken.ik vind winny altijd lekker vanwege droge massa wat ik pak.maar heb jullie goedkeuring nodig om te beginnen met mijn juiste kuur.

week1 tot en met 4 winny50mg om de dag injecteren.

week1 1000mg test E
week2 1000mg test E
week3 tot en met 12 750mg test E

week1 800 mg bold
week2 800 mg bold
week3 tot en met 10 600 mg bold

Weet niet of ik bold langer moet doortreken eerste keer ervaring met bold heb gehoord van vrienden dat bold later pas intrekt en bold minimaal 10 weken moet gebruiken.graag jullie advies kritiek is ook welkom.:p

week 1-14 600 mg bold
week 1-14 750 mg test

gewoon simpel houden, bold kickt in na 7 a 8 weken verwacht geen wonder van bold.

Bold 14 weken minimaal.

FL van bold en test moeten veel hoger bij je hoeveelheid gedurende de kuur.

• Topic Starter Topic Starter
14weken maar kwa dosering zit ik wel goed neem ik aan van bold.heb geen ervaring ermee.ja zat te denken sust deca kuurtje 8weken om nog effe massa te pakken en in de zomer nog te gaan cutten. maar het is al bijna zomer en om in de zomer te gaan kuren.heb slechte ervaring ermee kwa zweten:( en zo.maar dosering is goed.

14weken maar kwa dosering zit ik wel goed neem ik aan van bold.heb geen ervaring ermee.ja zat te denken sust deca kuurtje 8weken om nog effe massa te pakken en in de zomer nog te gaan cutten. maar het is al bijna zomer en om in de zomer te gaan kuren.heb slechte ervaring ermee kwa zweten:( en zo.maar dosering is goed.

zou em misschien nog wel op 800 zetten met 1 gr test en 2x per week prikken

Ja dus 400mg bold en 500mgtest dat twee keer ja heb nu alleen nog twee ml spuitjes staan moet effe ander halen.ja moet ook nog winny spuiten maar ga dat gewoon in me schouder zetten.anders krijgen we een surinaams kont weetje:p.

ja mijn nakuur,daar zit ook nog over te piekeren.ga zoiezo hcg gebruiken laatste vier weken of zo en dan 500mg om de week ,ja zat te denken Clomid of Nolva of allebei en dan.

Week1 100mgClomid
Week2 50mgClomid
Week3 30mgNolva
Week4 20mgNolva

heb er al weer zin in:D

Week 1-4 Winny tabs @ 40mg p/d
Week 1-16 Test E @ 750mg p/w
Week 1-14 Bold @ 800mg p/w
week 5-17 Proviron @ 50mg p/d

evt hcg

Nakuur 12 dagen na je laatste inject 20mg Nolvadex p/d voor 4 weken evt 5

hoi ik ben met test(800) en bold.(600) bezig mischien een goede tip!!!

wat zal ik als na kuur gebruiken?

mvg zwikhoofd

had je dat niet beter kunnen vragen voordat je begon met je kuur?
Maar gewoon hetzelfde als ts neem ik aan.

Heb het effe anders gedaan hou alles wel het zelfde maar gebruik thaibol in eerste 4tot5weken 50mg elke dag.in plaats van om met winstrol te beginnen.winstrol doe ik pas op het einde en dan gewoon 50 mg om de dag injecteren.Ben vandaag begonnen heb er weer zin in:cool:

HCG is niet een kwestie van eventueel, dit is een must wil je een snel herstel na je kuur. Helemaal met deze hoeveelheden.
100 IU per dag om je noten op maat te houden, nu aan jou hoe vaak je wil zetten. 500 IU elke 5 dagen is het meest populair.

Ja weet je hou het gewoon 500 in de week,om de 5dagen moet ik nog nadenken ook:rolleyes:nee gewoon elke maandag is voor mij goed.maar ga het zetten met B12.buddy van mij heeft dat ook gedaan daarna lekker invriezen,werkt goed.maar heb echt weer zin om te knallen.

Ja weet je hou het gewoon 500 in de week,om de 5dagen moet ik nog nadenken ook:rolleyes:nee gewoon elke maandag is voor mij goed.maar ga het zetten met B12.buddy van mij heeft dat ook gedaan daarna lekker invriezen,werkt goed.maar heb echt weer zin om te knallen.

Met die hoeveelheden zul je dat ook wel doen.
Houd er rekening mee dat bold heel erg langzaam werkt en dat het een lange tijd duurt eer je er iets van gaat merken. 14 weken is toch wel het minimum aan kuurlengte met een dosering van 800mg/w wil je een beetje tevreden uit je kuur komen. 16 weken is het best.
Succes bro.

Vandaag stats laten meten,viel me allemaal wel tegen.86Kg 8bf 187cm.flink gedaald dus.
Hoop na deze kuur wel dat ik 90Kg weer schoon ben.Flink eten flink sporten,veel nken om droog te blijven:D

Bold kickt pas na 10 weken in ongeveer, dus of het de moeite waard is bij een 14 weken kuur... Of je moet al boven de 1000 gaan doseren per week, maar dan wordt het wel erg duur voor de meerwaarde die het biedt.

Ja weet je ben nu gewoon 800mgbold en 1000mg test aan het zetten samen met Danabol en later winstrol. moet zeker goed gaan nakuren maar dat komt wel goed.

Na ben al een week je bezig met test E en bold en Danabol.ik weet dat bold pas heel laat begint te werken.Maar van Tabs zoals Danabol merk ik het al na een week in gewicht.Nu moet ik eerlijk zeggen merk niet echt veel.Neem 4tabs van die dingen heb het nooit eerder gebruikt dingen zijn 10mg per tab.mischien moet ik het omhoog brengen naar 60mg of zo.iemand advies???

Na ben al een week je bezig met test E en bold en Danabol.ik weet dat bold pas heel laat begint te werken.Maar van Tabs zoals Danabol merk ik het al na een week in gewicht.Nu moet ik eerlijk zeggen merk niet echt veel.Neem 4tabs van die dingen heb het nooit eerder gebruikt dingen zijn 10mg per tab.mischien moet ik het omhoog brengen naar 60mg of zo.iemand advies???

Dianabol werkt niet na een week, pas na 2 weken merk je iets in gewicht en kracht.

is danabol dianabol ? nu zou je het toch moeten beginnen voelen 40mg is voldoende denk ik,kijk het nog even aan succes met je kuur

Terug
Naar boven