- Waardering
- 11
He mannen van Dutchbody,ga weer kuren heb mijn kuur al binnen.dit wordt mijn 4ekuur.train al vanaf mijn 15ejaar maximaal.ben op 21e begonnen met kuren.maar was een tijdje weg geweest voor werk,waardoor ik niet was wezen pompen,waardoor ik veel ben kwijtgeraakt heb wel juiste mensen om me heen met veel ervaring en kennis maar hoe meer kennis hoe beter toch .maar anyway ben van plan om winny testo E en Bold te gaan gebruiken.ik vind winny altijd lekker vanwege droge massa wat ik pak.maar heb jullie goedkeuring nodig om te beginnen met mijn juiste kuur.
week1 tot en met 4 winny50mg om de dag injecteren.
week1 1000mg test E
week2 1000mg test E
week3 tot en met 12 750mg test E
week1 800 mg bold
week2 800 mg bold
week3 tot en met 10 600 mg bold
Weet niet of ik bold langer moet doortreken eerste keer ervaring met bold heb gehoord van vrienden dat bold later pas intrekt en bold minimaal 10 weken moet gebruiken.graag jullie advies kritiek is ook welkom.
week1 tot en met 4 winny50mg om de dag injecteren.
week1 1000mg test E
week2 1000mg test E
week3 tot en met 12 750mg test E
week1 800 mg bold
week2 800 mg bold
week3 tot en met 10 600 mg bold
Weet niet of ik bold langer moet doortreken eerste keer ervaring met bold heb gehoord van vrienden dat bold later pas intrekt en bold minimaal 10 weken moet gebruiken.graag jullie advies kritiek is ook welkom.

en zo.maar dosering is goed.

nee gewoon elke maandag is voor mij goed.maar ga het zetten met B12.buddy van mij heeft dat ook gedaan daarna lekker invriezen,werkt goed.maar heb echt weer zin om te knallen.