MuscleMeat

Mijn 4e kuur

is danabol dianabol ? nu zou je het toch moeten beginnen voelen 40mg is voldoende denk ik,kijk het nog even aan succes met je kuur
Yep, Danabol DS, blauwe hartjes. Naar mijn weten de beste dianabol. Heb het meerdere keren genomen en het werkt gewoonweg niet na 1 week.
zit tussen de oren, zie ze ook wel lopen net de eerste Winny tabs geslikt en ze denken alles aan te kunnen :D
Met de Danabol DS merk je toch echt een krachtsverschil na 2 weken en die is niet misselijk. Ikzelf kijk niet naar eventueel massawinst, das toch alleen maar vocht wat je verliest, tis de kracht waar ik het voor doe.;)

Ik heb het zelf niet zo erg op 17aa orals maar als er een king onder de tabs is dat zeker IMO Dianabol.
Meestal merk ik het ook pas in de tweede week en is het kracht verschil duidelijk merkbaar.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk ook eerlijk gezegd dat het tussen me oren zit:D,Maar kijk het nog een weekje aan.maar heb wel weer zin om te knallen:wl:

donderdags zetten we 800 test en 600 boldenone maar krijg dan 3 dagen erna last van koorts en een opgezette bil.

wat te doen???

mvg zwikhoofd

Joh werkelijk??? wat vreemd man MAAR 800test en 600 bold,raar daar zal je toch geen testflu van kunnen krijgen...nee daar zijn demg simpelweg veel te weinig voor

Net terug uit de gym wat een sensatie,wat een gevoel.Begonnen met bankdrukken normaal begin ik met 12reps 100kg en dan 8reps 115kg en dat 2setjes en als laatst 6reps 130kg en dat is mijn max en dan ben ik klaar met bankdrukken.Maar nu dacht ik effe checken je weet wel effe kijken of het lukt extra gewicht erop geknalt nu totaal 140kg laatste setje want ja ik dacht bij mezelf alles gaat wel heel makkelijk,wat denk je 5keer:p.Me buddy die me aan het helpen was stond met zijn mond open:eek:en vraagt,ben je weer begonnen.En ik kijk hem aan met mijn lach,en vertel hem Jazeker;).Wat een gevoel wat een sensatie.

vanochtend gewogen 1.5kg erbij zit nou weer gewoon op de 90kg,wel vocht wat ik ben aangekomen.Maar **** it hoe groter hoe beter:wl:dadelijk gym in rug trainen,alles gaat goed.wat een gevoel wat een sensatie:rolleyes:.

Terug
Naar boven