- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 91kg
Hallo allemaal,
In dit topic zal ik mijn verhaal over HVT bij houden.
Ik ben momenteel 43 jaar en train al sinds mijn 11e.
In 1991 , 1993 , 2001 , 2007 en 2008 heb ik gekuurd.
Daartussen nooit en zag ik er altijd vrij goed uit ( zie foto op de pic page ).
Mijn verhaal begint eigenlijk in het najaar van 2007 als ik na mijn kuur + nakuur het gevoel heb niet 100% hersteld te zijn.
Veel last gehad van moeheid ; in de weekenden om 21.00u naar bed en zin in coïtus : 1x per 7-10 dagen was voor mij genoeg.
Ik naar de huisarts. Ben zelf over HVT begonnen en heb gevraagd om mijn testosteron te mogen laten testen
Had ze nog een verzoek voor gehad,maar ik kreeg de verwijzing.
Na een week belde ik voor de uitslag : testosteron 12,7.
De minimale waarde was 12,4 , de optimale waarde zou 40 zijn.
Met 12,7 viel ik erbinnen , dus geen testosteron voorgeschreven gekregen.
In mei ben ik toen zelf begonnen met 250 mg test prop per week ( vewrdeeld over 3x injecteren).
Binnen 2 weken voelde ik mij veel beter.
Ben er op een gegeven moment Primoi bij gaan gebruiken ; gaf goede resultaten.
Deze kuur heb ik de hele zomer volgehouden.
Na de zomervakantie wilde ik eigenlijk nog meer en ben overgestapt op 375 mg Test Cypionaat en 375 mg Test Enanthaat per week , icm 300mg Trenbolone.
Ik verdeeld het over 3x injecteren per week.
Resultaat : nog groter, vetpercentage omlaag en een libido als een scheepskanon.
In januari 2009 wilde ik gaan afbouwen naar 250 mg testmix per week verdeeld over 2x p/w injecteren. Ik ben toen gestopt met Tren.
Eidn februari wilde ik dan ook stoppen met test , een nakuur doen en daarna een bloedtest met het oog op eventueel HVT.
Ongelukkigerwijze bleek de textmix , waarmee ik januari begon fake.
Daar kwam ik pas halverwege februari achter, omdat mijn libido begon af te nemen tot bijna 0 twee weken geleden.
Ik heb 14 dagen Nolva gebruikt,maar dat mocht niet baten.
Begin maart ben ik naar de huisarts geweest ; een jongere man en die stond wel open voor een bloedtest en eventueel HVT mocht dat nodig blijken.
Resultaat :
- Test 3,9 !
- LH 1
Veel en veel te laag dus.
Hij nam zelf het initiatief om conact te leggen met de endocrinoloog in het ZH.
Daar ben ik vorige week geweest.
Die schreef meteen Androgel voor,maar wilde voordat ik dat zou gaan gebruiken opnieuw mijn bloed laten testen op vrije testosteron en een aantal hypofyse waarden.
Het is zeer waarschijlijk dat al dat kuren ervoor heeft gezorgd dat de hypofyse bijna geen LH meer afgeeft, waardoor deze niet meer gebonden kan worden aan de vrije testosteron.
Zijn deze gebonden gaan de testikels de echte testosteron aanmaken.
Ik heb ook injecties aangekaart en de arts had het over sustenon. Daar was ik niet zo gecharmeerd van omdat sustenon de eerst 2 dagen veel test af geeft, de volgende 2 dagen minder, daarna 3 dagen nog minder en dan een week bijna niets.
Volgens de arts kan het dus heel goed zijn dat ik met wat medicatie de hypofyse weer op gang krijg en daardoor mijn test waarden herstellen.
Het kan ook zijn dat ik te weinig vrije test heb of beide scenario's.
In ieder geval heb ik as woensdag een belafspraak met de arts.
Dan weet ik meer.
Als eigenwijze bb ben ik natuurlijk meteen vorige week met Androgel begonnen ( 0,5mg per 5 mg gel ) .
Nu na 5 dagen krijg ik het gevoel dat er een bepaalde spanning in mijn kruis komt, iets wat bij de echte kuren ook gebeurt.
Ook krijg ik weer en wat meer opgepompt gevoel.
As woensdag kom ik met meer nieuws.
In dit topic zal ik mijn verhaal over HVT bij houden.
Ik ben momenteel 43 jaar en train al sinds mijn 11e.
In 1991 , 1993 , 2001 , 2007 en 2008 heb ik gekuurd.
Daartussen nooit en zag ik er altijd vrij goed uit ( zie foto op de pic page ).
Mijn verhaal begint eigenlijk in het najaar van 2007 als ik na mijn kuur + nakuur het gevoel heb niet 100% hersteld te zijn.
Veel last gehad van moeheid ; in de weekenden om 21.00u naar bed en zin in coïtus : 1x per 7-10 dagen was voor mij genoeg.
Ik naar de huisarts. Ben zelf over HVT begonnen en heb gevraagd om mijn testosteron te mogen laten testen
Had ze nog een verzoek voor gehad,maar ik kreeg de verwijzing.
Na een week belde ik voor de uitslag : testosteron 12,7.
De minimale waarde was 12,4 , de optimale waarde zou 40 zijn.
Met 12,7 viel ik erbinnen , dus geen testosteron voorgeschreven gekregen.
In mei ben ik toen zelf begonnen met 250 mg test prop per week ( vewrdeeld over 3x injecteren).
Binnen 2 weken voelde ik mij veel beter.
Ben er op een gegeven moment Primoi bij gaan gebruiken ; gaf goede resultaten.
Deze kuur heb ik de hele zomer volgehouden.
Na de zomervakantie wilde ik eigenlijk nog meer en ben overgestapt op 375 mg Test Cypionaat en 375 mg Test Enanthaat per week , icm 300mg Trenbolone.
Ik verdeeld het over 3x injecteren per week.
Resultaat : nog groter, vetpercentage omlaag en een libido als een scheepskanon.
In januari 2009 wilde ik gaan afbouwen naar 250 mg testmix per week verdeeld over 2x p/w injecteren. Ik ben toen gestopt met Tren.
Eidn februari wilde ik dan ook stoppen met test , een nakuur doen en daarna een bloedtest met het oog op eventueel HVT.
Ongelukkigerwijze bleek de textmix , waarmee ik januari begon fake.
Daar kwam ik pas halverwege februari achter, omdat mijn libido begon af te nemen tot bijna 0 twee weken geleden.
Ik heb 14 dagen Nolva gebruikt,maar dat mocht niet baten.
Begin maart ben ik naar de huisarts geweest ; een jongere man en die stond wel open voor een bloedtest en eventueel HVT mocht dat nodig blijken.
Resultaat :
- Test 3,9 !
- LH 1
Veel en veel te laag dus.
Hij nam zelf het initiatief om conact te leggen met de endocrinoloog in het ZH.
Daar ben ik vorige week geweest.
Die schreef meteen Androgel voor,maar wilde voordat ik dat zou gaan gebruiken opnieuw mijn bloed laten testen op vrije testosteron en een aantal hypofyse waarden.
Het is zeer waarschijlijk dat al dat kuren ervoor heeft gezorgd dat de hypofyse bijna geen LH meer afgeeft, waardoor deze niet meer gebonden kan worden aan de vrije testosteron.
Zijn deze gebonden gaan de testikels de echte testosteron aanmaken.
Ik heb ook injecties aangekaart en de arts had het over sustenon. Daar was ik niet zo gecharmeerd van omdat sustenon de eerst 2 dagen veel test af geeft, de volgende 2 dagen minder, daarna 3 dagen nog minder en dan een week bijna niets.
Volgens de arts kan het dus heel goed zijn dat ik met wat medicatie de hypofyse weer op gang krijg en daardoor mijn test waarden herstellen.
Het kan ook zijn dat ik te weinig vrije test heb of beide scenario's.
In ieder geval heb ik as woensdag een belafspraak met de arts.
Dan weet ik meer.
Als eigenwijze bb ben ik natuurlijk meteen vorige week met Androgel begonnen ( 0,5mg per 5 mg gel ) .
Nu na 5 dagen krijg ik het gevoel dat er een bepaalde spanning in mijn kruis komt, iets wat bij de echte kuren ook gebeurt.
Ook krijg ik weer en wat meer opgepompt gevoel.
As woensdag kom ik met meer nieuws.

have fun!