Hallo,
Graag zou ik me bij deze eerst voor wil stellen,
Mijn naam is Thomas, ben 21 jaar oud, mijn lengte is 1.92 en weeg 87kg.
Stukje levensverhaal;
Ik heb als beroep 'verhuizer' en loop elke dag met huisraad evt. trappen op en hou ervan om mezelf in het zweet te jagen, doormiddel van hele wisselvallige werktijden vind ik niet echt de tijd om een sportschool op te zoeken, hoewel ik van mijn 14e tot mijn 18e wel getraint heb bij een sportschool en daarna ben afgezakt door kranten->school->werken in de snackbar(waar ik overigens wat kilo's was aangekomen(97kg) met Ongeveer dezelfde lengte als nu,
maar goed, ik ben weer tot zinnen gekomen en zet mezelf ertoe om 3x in de week te sporten direct na werktijd met een benchpress en losse dumbbells tot mijn beschikking en een hoop geimproviseerde attributen op onze werkvloer(waaronder een Bokszak).
Tot dusver mijn verhaal, nu mijn brandende vraag;
Maandag-> Borst-Biceps----------->Leegmaken Bokszak
Woensdag-> Schouders-Triceps---->Leegmaken Bokszak
Vrijdag-> Rug-Buikspieren---------->Leegmaken Bokszak
Ontbijt=Brinta
Overdag=8 Sneden brood
Avond=9/10x Vlees, aardappels, groente
Mijn doel is om mijn Buikje kwijt te raken en Groter te worden,
Ik weet hoelang het duurt om evt. verbeteringen te kunnen zien, maar daarintegen hoop ik wel dat iemand mij Halt roept als ik verkeert bezig ben om mijn doelen te bereiken, Alle commentaar is welkom.
Graag zou ik me bij deze eerst voor wil stellen,
Mijn naam is Thomas, ben 21 jaar oud, mijn lengte is 1.92 en weeg 87kg.
Stukje levensverhaal;
Ik heb als beroep 'verhuizer' en loop elke dag met huisraad evt. trappen op en hou ervan om mezelf in het zweet te jagen, doormiddel van hele wisselvallige werktijden vind ik niet echt de tijd om een sportschool op te zoeken, hoewel ik van mijn 14e tot mijn 18e wel getraint heb bij een sportschool en daarna ben afgezakt door kranten->school->werken in de snackbar(waar ik overigens wat kilo's was aangekomen(97kg) met Ongeveer dezelfde lengte als nu,
maar goed, ik ben weer tot zinnen gekomen en zet mezelf ertoe om 3x in de week te sporten direct na werktijd met een benchpress en losse dumbbells tot mijn beschikking en een hoop geimproviseerde attributen op onze werkvloer(waaronder een Bokszak).
Tot dusver mijn verhaal, nu mijn brandende vraag;
Maandag-> Borst-Biceps----------->Leegmaken Bokszak
Woensdag-> Schouders-Triceps---->Leegmaken Bokszak
Vrijdag-> Rug-Buikspieren---------->Leegmaken Bokszak
Ontbijt=Brinta
Overdag=8 Sneden brood
Avond=9/10x Vlees, aardappels, groente
Mijn doel is om mijn Buikje kwijt te raken en Groter te worden,
Ik weet hoelang het duurt om evt. verbeteringen te kunnen zien, maar daarintegen hoop ik wel dat iemand mij Halt roept als ik verkeert bezig ben om mijn doelen te bereiken, Alle commentaar is welkom.