XXL Nutrition

Mijn eerste kuur. Graag opninie.

darkblue69

Novice
Waardering
0
Ik wil met een kuur beginnen en had er toch enkele vragen bij. Ik wil namelijk een kuurtje doen met deca- durabolin van 400 mg/week.
Ik weet dat het efficienter zou zijn als ik deze zou combineren met testosteron.
Maar toch zou ik willen weten of dit een redelijke manier is om te kuren? Inzake de dosis, kans op oestrogene effecten met deze dosis.
Of is deze kuur eigenlijk redelijk?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Een deca only lijkt me niet echt aan te raden.

400mg /w voor pak 'em beet 8 weken zal redelijke kans op een 'deca d*ck' (potentie verlies) geven. Bovendien blijft deca heel lang achter in je systeem en kan het wel tot 7 maanden duren eer je hersteld bent.

Als ik jou was zou ik toch meer aan een test. kuurtje gaan denken.

MrJ zei:
Een deca only lijkt me niet echt aan te raden.

400mg /w voor pak 'em beet 8 weken zal redelijke kans op een 'deca d*ck' (potentie verlies) geven. Bovendien blijft deca heel lang achter in je systeem en kan het wel tot 7 maanden duren eer je hersteld bent.

Als ik jou was zou ik toch meer aan een test. kuurtje gaan denken.

Listen to the man Mr. J. :cool:

Neem anders 250mg test enthaat en 200mg deca voor 10 weekjes.
Na mijn idee een prima beginners kuurtje ;)

400 mg is zeker goed om als beginner te starten.. deca is een veilig as..met zeer weinig bijwerkingen het is een groot anabool met weinig tot geen androgene bijwerkingen...zie niet in wat er mis zou zijn met je eerste kuur alleen deca te pakken...prima!! en voor wat de dosis betreft is dat goed te doen....de eerste keer groei je al zou je 200 mg pakken....je kan wel gelijk wat testo of andere zooi pakken maar wat win je dan..een partijtje vocht..van deca hou je misschien ook een beetje vocht vast maar de opbouwende werking van deca is groter...en je gezondheid loopt geen klap op..als je je daar ook nog mee bezig houdt tenminste..ik zou t wel weten en gewoon fijn de deca pakken...succes!

• Topic Starter Topic Starter
franky zei:
400 mg is zeker goed om als beginner te starten.. deca is een veilig as..met zeer weinig bijwerkingen het is een groot anabool met weinig tot geen androgene bijwerkingen...zie niet in wat er mis zou zijn met je eerste kuur alleen deca te pakken...prima!! en voor wat de dosis betreft is dat goed te doen....de eerste keer groei je al zou je 200 mg pakken....je kan wel gelijk wat testo of andere zooi pakken maar wat win je dan..een partijtje vocht..van deca hou je misschien ook een beetje vocht vast maar de opbouwende werking van deca is groter...en je gezondheid loopt geen klap op..als je je daar ook nog mee bezig houdt tenminste..ik zou t wel weten en gewoon fijn de deca pakken...succes!
Hey,
Ik had nog één enkel vraagje. Over het nakuren :als ik deze kuur van 400 mg deca/week zou doen. Wat zou ik het beste nemen om na te kuren? En hoe lang?
Alvast heel bedankt

doordat deca niet zozeer androgeen is zou je er niets na hoeven te pakken...het wordt wel altijd aangeraden maar ik ben er geen voorstander van..Deed het zelf ook altijd..proviron, clomid hcg en die zooi maar ben in contact gekomen met een arts die bodybuilders begeleidt en die vetrelde me dat dit (op proviron na) het grootste vergift was wat je als man kon innemen...vanaf die tijd pak ik na een kuur niks meer en herstel ik van mezelf....je moet wel weten dat de middelen erna je eigen aanmaak weer opstarten..maar als hiermee wordtgestopt dit ook weer ophoudt dus of je er wat aan hebt...lekker natuurlijk hertsellen!!:thumbs:

franky zei:
doordat deca niet zozeer androgeen is zou je er niets na hoeven te pakken...het wordt wel altijd aangeraden maar ik ben er geen voorstander van..Deed het zelf ook altijd..proviron, clomid hcg en die zooi maar ben in contact gekomen met een arts die bodybuilders begeleidt en die vetrelde me dat dit (op proviron na) het grootste vergift was wat je als man kon innemen...vanaf die tijd pak ik na een kuur niks meer en herstel ik van mezelf....je moet wel weten dat de middelen erna je eigen aanmaak weer opstarten..maar als hiermee wordtgestopt dit ook weer ophoudt dus of je er wat aan hebt...lekker natuurlijk hertsellen!!:thumbs:

Opzich best grappig dat er zo'n grote meningsverschillen bestaan hierover. De meeste mensen van dit board zullen bijna altijd (behalve na winny only ofzo) een nakuur aanraden. Ook grappig dat jij en bv ook Jerry (allebei wedstrijdbb'ers) een deca only kuur prima vinden, terwijl de meeste mensen hier dit een minder goed plan vinden (vooral theoretisch gezien). Dat wou ik even kwijt :D

Johny zei:
Opzich best grappig dat er zo'n grote meningsverschillen bestaan hierover. De meeste mensen van dit board zullen bijna altijd (behalve na winny only ofzo) een nakuur aanraden. Ook grappig dat jij en bv ook Jerry (allebei wedstrijdbb'ers) een deca only kuur prima vinden, terwijl de meeste mensen hier dit een minder goed plan vinden (vooral theoretisch gezien). Dat wou ik even kwijt :D
Zo zie je maar weer, theorie en praktijk kunnen aardig van elkaar afwijken. :)

Ik sta versteld van zoveel mis-informatie in één post Frank :D

Het is schandalig voor een beginner om meteen met 400mg te beginnen!

Kom óp Frank, verdiep je eens écht in de materie en kom dan pas met hoeveelheden. Wat moet die jongen bij z'n volgende kuur nemen? 600mg? Welja, alsof het allemaal normaal is!

Nog een leuke leugen gelezen:

"...en je gezondheid loopt geen klap op.."

Op mijn knietjes smeek ik u:
Informeer je eens behoorlijk! Nandolone laat diepe indruk na op je axis.
Voel jij minder van, je lichaam des te meer!
Om potentieverlies te beperken zou een minimale hoeveelheid test bijna verplicht moeten zijn.

Maar nee hoor: 'je kan wel gelijk wat testo of andere zooi pakken maar wat win je dan...'
Duidelijk de woorden van iemand die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

En gevaarlijk ook nog: Rustig een beginner aanmoedigen om 400mg te zetten...:thumbd:

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Ik sta versteld van zoveel mis-informatie in één post Frank :D

Het is schandalig voor een beginner om meteen met 400mg te beginnen!

Kom óp Frank, verdiep je eens écht in de materie en kom dan pas met hoeveelheden. Wat moet die jongen bij z'n volgende kuur nemen? 600mg? Welja, alsof het allemaal normaal is!

Nog een leuke leugen gelezen:

"...en je gezondheid loopt geen klap op.."

Op mijn knietjes smeek ik u:
Informeer je eens behoorlijk! Nandolone laat diepe indruk na op je axis.
Voel jij minder van, je lichaam des te meer!
Om potentieverlies te beperken zou een minimale hoeveelheid test bijna verplicht moeten zijn.

Maar nee hoor: 'je kan wel gelijk wat testo of andere zooi pakken maar wat win je dan...'
Duidelijk de woorden van iemand die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

En gevaarlijk ook nog: Rustig een beginner aanmoedigen om 400mg te zetten...:thumbd:

Ik moedig helemaal niemand aan om te kuren....Ik zeg alleen dat als je toch wilt kuren je beter deca kunt pakken....Ik wil niemand afvallen maar vind het altijd raar dat veel mensen gelijk zware androgenen voorstellen om als eerste te gaan kuren....En verder zeg ik ook helemaal niet dat deca geen bijwerkingen heeft....het is gewoon een relatief veilig middel voor wat betreft zijn opbouwende werking..veiliger als bijvoorbeeld de testo die hier ook gelijk wordt aangeprezen....Er staat ook in dat hij van 200 mg al zal groeien..das 1 ampul in de week en dat is niet!!! veel!! Misschien zou je eerst wat beter kunnen lezen voordat je gelijk in de aanval gaat!! Maar goed jij bent hier degene met de meeste sterretjes achter je naam dus zal wel de goeroe van dit alles zijn......

De enige echte goeroe die hier op dit board rondhangt is Big Cat, ook gelijk de enige die al zijn posts wetenschappelijk onderbouwt. (sorry DBC ;) you ain't nothing but a big old mod)
Het is grotendeels zijn "verdienste" dat men hier over het algemeen test als beste basis ziet om welke kuur dan ook mee op te bouwen. Er is hier zoveel gefundeerd bewijs voor aangeleverd dat iedereen met een afwijkende mening graag wordt uitgenodigd om gelijkwaardig materiaal aan te leveren om zijn stelling te kunnen verdedigen. Persoonlijke ervaringen tellen vrijwel niet omdat die per persoon verschillend kunnen zijn.

Dus leg ons allen nou dan eens goed uit waarom Test een "zwaarder" androgeen zou zijn dan deca.......natuulijk los gezien van het moleculair gewicht.

darkblue69 zei:
Ik wil met een kuur beginnen en had er toch enkele vragen bij. Ik wil namelijk een kuurtje doen met deca- durabolin van 400 mg/week.
Ik weet dat het efficienter zou zijn als ik deze zou combineren met testosteron.
Maar toch zou ik willen weten of dit een redelijke manier is om te kuren? Inzake de dosis, kans op oestrogene effecten met deze dosis.
Of is deze kuur eigenlijk redelijk?

Alvast bedankt voor jullie reacties

vind dit inderdaad een verstandige kuur om mee te beginnen. Je zou inderdaad zelfs met 200mg al geweldige resultaten boeken. Helaas komt deca een beetje in een negatief daglicht te staan terwijl het gewoon een perfecte basis is voor iedere kuur. Het is een mild as met een minimale invloed op de lever ed. En een deca d*ck dat zit dan echt gewoon tussen je oren en daar hoef je je totaal geen zorgen om te maken en al helemaal niet bij doseringen tot 400 mg per week. En dit wil totaal niet zeggen dat je je volgende kuur bv 600 moet nemen maar dan zou je bv kunnen gaan voor een combi met d-bol of tren of iets dergelijks.Ik ben en blijf van mening dat iedere beginner nog lekker van de test varianten moet afblijven zolang vorderingen met een veel milder middel als deca mogelijk zijn. Een nakuur van een kuur met deca only is niet strict noodzakelijk maar je zou kunnen overwegen wat hcg te nemen.

Koolhoven zei:
vind dit inderdaad een verstandige kuur om mee te beginnen. Je zou inderdaad zelfs met 200mg al geweldige resultaten boeken. Helaas komt deca een beetje in een negatief daglicht te staan terwijl het gewoon een perfecte basis is voor iedere kuur. Het is een mild as met een minimale invloed op de lever ed. En een deca d*ck dat zit dan echt gewoon tussen je oren en daar hoef je je totaal geen zorgen om te maken en al helemaal niet bij doseringen tot 400 mg per week. En dit wil totaal niet zeggen dat je je volgende kuur bv 600 moet nemen maar dan zou je bv kunnen gaan voor een combi met d-bol of tren of iets dergelijks.Ik ben en blijf van mening dat iedere beginner nog lekker van de test varianten moet afblijven zolang vorderingen met een veel milder middel als deca mogelijk zijn. Een nakuur van een kuur met deca only is niet strict noodzakelijk maar je zou kunnen overwegen wat hcg te nemen.

Dat bedoel ik!! :thumbs: jerry

franky zei:
....Misschien zou je eerst wat beter kunnen lezen voordat je gelijk in de aanval gaat!! Maar goed jij bent hier degene met de meeste sterretjes achter je naam dus zal wel de goeroe van dit alles zijn......

-Ik lees elke post 2-3 keer voor ik antwoord. :)

-De sterretjes zijn er om mijn huiskamer te verlichten, niet om mijn kennis aan te duiden :roflol:

-Hoofdzakelijk val ik over het feit dat je 400mg alleen al nóemt als prima starter en ten tweede dat je testosterone; de basis van anabole steroiden, afvalt. Alle AAS zijn afgeleiden van testosteron. Als jij test afbrandt dan brandt je alle AAS af :D En dat klopt niet.

Tsu, waarom beginnen we de laatste tijd steeds over 'old' :roflol:

ik wil test niet afvallen....ben alleen geen voorstander van test..en zeker niet als beginner....

DBC01 zei:
-Ik lees elke post 2-3 keer voor ik antwoord. :)

-De sterretjes zijn er om mijn huiskamer te verlichten, niet om mijn kennis aan te duiden :roflol:

-Hoofdzakelijk val ik over het feit dat je 400mg alleen al nóemt als prima starter en ten tweede dat je testosterone; de basis van anabole steroiden, afvalt. Alle AAS zijn afgeleiden van testosteron. Als jij test afbrandt dan brandt je alle AAS af :D En dat klopt niet.

Tsu, waarom beginnen we de laatste tijd steeds over 'old' :roflol:

Inderdaad is test wel de basis voor alle AS. Maar waarom met een meer androgeen middel beginnen als dit niet nodig is ? Begin met test en dan doet deca only niks meer voor je. Begin met deca only en je houd alle ruimte over om later met test aan de slag te gaan. Er zijn helaas tal van goede bodybuilders die praktisch niet voorruit kunnen gaan omdat zij een dermate grote hoeveelheid aan AS moeten nemen om ook nog maar iets te merken. ALs zij ook laag begonnen waren hadden ze nu nog veel meer voorruitgang kunnen boeken met een veel kleinere hoeveelheid AS

Koolhoven zei:
Er zijn helaas tal van goede bodybuilders die praktisch niet voorruit kunnen gaan omdat zij een dermate grote hoeveelheid aan AS moeten nemen om ook nog maar iets te merken. ALs zij ook laag begonnen waren hadden ze nu nog veel meer voorruitgang kunnen boeken met een veel kleinere hoeveelheid AS

En dát is nou wat ik ermee bedoel te zeggen maar waar jij in het geheel niet op ingaat: 400mg als beginner is teveel. Of het nou Deca is of niet, het is teveel.

DBC01 zei:
En dát is nou wat ik ermee bedoel te zeggen maar waar jij in het geheel niet op ingaat: 400mg als beginner is teveel. Of het nou Deca is of niet, het is teveel.

Te veel zou ik niet zeggen maar wat ik wel ook heb vermeldt is dat er met 200mg per week als beginner al heel goede resultaten te behalen zijn. Ik vind het alleen jammer dat een hoop mensen het idee hebben dat het verstandig is gelijk met test te beginnen.

Alleen al vanuit financieel oogpunt zou het jammer zijn om teveel te spuiten terwijl je met minder ook goede resultaten kunt behalen.

Terug
Naar boven