Fitness Seller

Mijn eerste kuur. Graag opninie.

Dboll zei:
Alleen al vanuit financieel oogpunt zou het jammer zijn om teveel te spuiten terwijl je met minder ook goede resultaten kunt behalen.

Denk eens aan al die Amerikanen die zóveel voor hun gear moeten dokken, de kans dat het aankomt fiks kleiner is dan hier....en dan de straffen...en dat ze dan nog zulke hoeveelheden zetten!

Koolhoven zei:
Te veel zou ik niet zeggen maar wat ik wel ook heb vermeldt is dat er met 200mg per week als beginner al heel goede resultaten te behalen zijn. Ik vind het alleen jammer dat een hoop mensen het idee hebben dat het verstandig is gelijk met test te beginnen.

Laat dan eens zien waarom? Voer wat anders aan dan je eigen mening..overtuig ons!

@DBC Ik krijg er grijze haren van..you're killing me man! ;)

:heart:

Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de nadelen van test-gebruik in de eerste kuur.

Het is een lichaam-eigen stof die verhoogd wordt, en het is lang niet zo langdurig drukkend als Nandrolone. Nandrolone is nog terug te vinden in je bloed tot 15 maanden na laatste injectie dus zo 'mild' is het allemaal niet.

er zal altijd gediscussieerd worden over test ofwel deca. een paar jaar geleden was dit zelf een discussie tussen 2 sportdokters die renners begeleiden. dokters met ervaring. zij konden mekaar zelfs niet overtuigen. ik denk persoonlijk dat test gezonder is, maar ik vind dat de praktijkervaring van mannen die tenslotte aan wedstrijden meedoen ook telt. zij spreken tenslotte uit ervaring. en hetgeen zij argumenteren is ook wel waar. test of deca hebben alletwee voor-en nadelen. maar 400mg deca als beginner is toch geen overdreven dosis. kan toch gerust.

skydirk zei:
...maar 400mg deca als beginner is toch geen overdreven dosis. kan toch gerust.

Hehehe! :D In een vorige thread heb ik je al eerder hetzelfde gezegd Dirk;
Jij gaat er altijd van uit dat iemand zegt dat het niet kán, zo'n hoeveelheid.
Dat was met die 3gr test per week het geval.
Kan toch wel, zei je.
Kan ook.

Je hoort niemand zeggen dat het niet kan Dirk.
Alles kan. Ook 6gr Deca in de week kan.

De discussie is echter of het moet, gezond is en verantwoord en nodig voor een beginner.
Dat je dus ook gewoon laag kunt instappen en daar meer voordeel mee hebt.

Maar waar een beetje over heen gelezen wordt:
Hoezo is na Deca geen nakuur nodig?
Waarom juist na Deca niet? Wat dacht je van juist na Deca wel? Met inbegrip van anti-oestrogenen?
Waarom juist als beginner niet? Een beginner heeft toch net zo hard een nakuur nodig als een gevorderde?

Thorwulf zei:
Maar waar een beetje over heen gelezen wordt:
Hoezo is na Deca geen nakuur nodig?
Waarom juist na Deca niet? Wat dacht je van juist na Deca wel? Met inbegrip van anti-oestrogenen?
Waarom juist als beginner niet? Een beginner heeft toch net zo hard een nakuur nodig als een gevorderde?

Er staat niet perse...wil niet zeggen dat dit niet moet of mag..dat is aan de persoon zelf....

Interessante vraag.

Onze lieve broeders van het NeCeDo (anti-AAS) beweren d=inderdaad dat een nakuur alleen maar uitstel van executie is. Zij onderbouwen hun redenen vaak behoorlijk, daar niet van, toch zet ik mijn vraagtekens bij veel zaken die zij namelijk erg overdrijven.

Er is sprake met sommige producten van uitstel, toch weet ik dat ik zelf enorme baat heb gehad bij nakuren met Clomid en onderbrekingen met HCG. Al was het om de ball-size alleen al! :)

Het is logisch dat je na een kuur een vreselijk scheve hormoonbalans hebt.
Ga je nou niet nakuren dan ga je door een dieper en langer dal denk ik persoonlijk dan dat je wel nakuurt. Daarnaast geldt dat wat mij betreft zeker voor een newbee en al helemáál met Deca. 'k Sta er nog steeds versteld van hoe lief Deca wordt voorgesteld hier, het zou bijna Roosvicee ziijn.

Zou je betere resultaten halen en zou het beter zijn voor je lichaam als je naast 200mg deca nog 200mg test zet?

Ik zeg 100% zeker van wel Saber.

Punt is dat we hier op DBB nogal over dit uitgangspunt verschillen :D

ik heb zelf enorm veel profit gehad van 400 mg deca samen met 150 mg stromba inject.
dus 2 x p/w deca a 200 mg per injectie en 3 x 50 mg stromba inject.
Ik ging van 80 kg naar 91 kg en viel daarna terug naar 86 kg.
Aanstaande maandag begin ik met precies dezelfde kuur,zolang ik hierop reageer begin ik niet aan sustanon of testosteron.hopelijk heb je er wat aan.kijk wel uit voor fake!!

En hoe zit het dan met onderstaand verhaal?

Als je je beperkt tot anabolen als deca en primo, dan is de kans dat je problemen krijgt klein. Maar als je aan Testosteron begint, dan gaat dat verhaal niet meer op.

Dat Testosteron mild voor je lever is, is qua bijwerkingen het enige positieve van dit middel. Want van Testosteron kun je gewoon elke bijwerking krijgen die in de leerboeken staat. Daarom kun je beter geen testosteron gebruiken als je tot de onderstaande groepen behoort:
- ouderen die hun eigen hormoonproductie niet willen aantasten,
- mensen met aanleg voor leverziekten, hart-aandoeningen en psychoses,
- jongeren onder de twintig en
- vrouwen die hun vrouwelijkheid willen bewaren.

Als je onze site een beetje kent, zul je in onze andere artikelen over anabolen hebben gelezen waarom we deze groepen noemen.

Een bijwerking die sporters vaak onderschatten is het gemak waarmee Testosteron omzet in het vrouwelijke geslachtshormoon Estradiol. Estradiol houdt vocht vast. Daarom is veel van de winst die je met Testosteronkuurtjes boekt, ordinair water.

En vet. Onder invloed van de extra oestrogenen groeien je vetcellen. Zeker als je ook nog eens je dagelijkse inname van calorieën omhoogschroeft.

Bron:http://www.finalflex.com/st_testo.htm

Laatst bewerkt:
"Een bijwerking die sporters vaak onderschatten is het gemak waarmee Testosteron omzet in het vrouwelijke geslachtshormoon Estradiol. Estradiol houdt vocht vast. Daarom is veel van de winst die je met Testosteronkuurtjes boekt, ordinair water.

En vet. Onder invloed van de extra oestrogenen groeien je vetcellen. Zeker als je ook nog eens je dagelijkse inname van calorieën omhoogschroeft. "

Vet/vocht: Geldt ook voor Deca. Ordinair water? Hoor ik Dbol en Deca?

U ziet, het gaat voor meerdere AAS op.
Testosterone zie ik niet, in tegenstelling tot Amerikanen, als 'mijn massabouwer'

Het brengt mijn kracht op een hoog niveau om spieren meer te prikkelen tot groeien na grotere krachtsinspanningen.
Spieren groeien pas na een grotere krachtsinspanning. Deca levert geen kracht maar houdt eiwit vast, dus waar groei je voornamelijk van als je kracht nagenoeg hetzelfde blijft op Deca? Juist...vocht en in mindere mate eiwit-opslag.

Zie testosteron dus als een begeleider in je kuur.
Fouten uit het verleden herstel ik graag in de toekomst.

Ik heb ingezien dat langdurig kuren met test enanthate mij die vetopslag geeft, dus heb ik besloten om aleen de eerste weken enanthate te gebruiken en de rest van de kuur proprionaat dat geen vocht vast houdt.

Een positieve stikstofbalans zorgt voor groei van de spieren....maakt t danuit of je test of deca pakt?? denk t niet, (zelfs iets lichts als primo doet dit)ze zorgen immers beide voor een positieve stikstofbalans....dan ga je kijken naar de relatie tot je gezondheid en eventuele bijwerkingen....en dan ben ik nog steeds van mening dat deca als beste uit de bus komt.....en om terug te komen op t topic...zeker voor een beginner....

Hé Darkblue69.
Heb je nu een antwoord op je vraag gehad ?
Ik denk het niet hé .
Dit is nou net klote aan dit forum.
Je zal nu nog moeten gokken van welke persoon je zijn stelling gelooft , of in vertrouwen neemt.
Elke persoon heeft zijn eigen mening hier.
Niets op tegen natuurlijk , maar het begint hier echt verwarring te zaaien hoor.
En op het einde zijn we er nog niet uit .

Dat vind ik nou ook juist zo irritant dat er zoveel meningsverschillen zijn. Hoe moet een beginner nou weten wat het beste is? Ik denk dat ik na de zomer maar deca+test ga pakken, dan weet ik tenminste zeker dat ik een fatsoenlijke kuur heb.

Saber0606 zei:
Dat vind ik nou ook juist zo irritant dat er zoveel meningsverschillen zijn. Hoe moet een beginner nou weten wat het beste is? Ik denk dat ik na de zomer maar deca+test ga pakken, dan weet ik tenminste zeker dat ik een fatsoenlijke kuur heb.

Word! :cool:

Ik zal me er ook nog even mee bemoeien. Ik heb eigenlijk een vraag. Waarom is iedereen hier toch zo wil van test? Wat de literatuur ook zegt interesseert me weinig, ik heb 23 jaar ervaring en zie gewoon dat beginners met test wat kracht winnen en een plofkop krijgen, om vervolgens alles weer te verliezen.
Ben het met de heren hiervoor eens dat je heel rustig moet beginnen, maar waarom dat geen deca zou mogen zijn zie ik niet. Van die deca d*ck heb ik nooit last gehad trouwens. Voor een beginner denk ik dat 200 p/w zat is. Heb je de kant-en-klare van org, dan is zelfs de helft al genoeg.

Terug
Naar boven