AndroidHealthClinic

Mijn eerste kuur

FunkyRabbit

Novice
Waardering
0
Hallo,

Graag zou ik met mijn eerste kuur willen beginnen. Ik train al 4 jaar. Ik heb al een kuur gedaan met dianabol en nadien turinabol tablets. Van de laatste heb ik wel beetje last van minder coïtusdrive en kleinere teelballen, maar alles werkt nog goed.
Ik heb mij trenbolone enanthate en masteron gekocht.
Zou ik met die al beginnen? Of best zien dat alles terug in orde is voor dat ik er mee begin?
Ik heb wat rond zitten vragen en sommige zeggen 2ml(1ml van elk) per week en andere zeggen 2x2ml per week, dus ik weet niet goed wat ik moet doen. Mag ik dit ook 's avonds zetten? Of best 's morgens?
Sorry voor de vele vragen :).

Mijn stats zijn:
174cm
77kg
16% vet

Dank u!

Laatst bewerkt:
Zou me even inlezen als ik jou was. Succes anyway!

Hallo,

Graag zou ik met mijn eerste kuur willen beginnen. Ik train al 4 jaar. Ik heb al een kuur gedaan met dianabol en nadien turinabol tablets. Van de laatste heb ik wel beetje last van minder coïtusdrive en kleinere teelballen, maar alles werkt nog goed.
Zou ik met die al beginnen? Of best zien dat alles terug in orde is voor dat ik er mee begin?
Ik heb wat rond zitten vragen en sommige zeggen 2ml(1ml van elk) per week en andere zeggen 2x2ml per week, dus ik weet niet goed wat ik moet doen. Mag ik dit ook 's avonds zetten? Of best 's morgens?

Mijn stats zijn:
174cm
77kg
16% vet

Dank u!

Whatever.
Mooi domme actie om al gear te halen zonder dat je ook maar enig benul hebt van wat je koopt.
Buiten dat, tren en mast als 'eerste' kuur slaat imo echt nergens op en ik vermoed dat het je aangeraden is als zgn. cutkuurtje gezien je VP.
Beter vraag je je adviseur hoe verder te gaan of ga hier eerst wat rondlezen voor je je eerste prik gaat zetten.
Al over een PCT nagedacht trouwens?Zal wel niet he?
Anyways succes ermee.

Ik zeg iedereen aan de aas kennis of niet das mijn motto vergal je leven maar!!

lees je even goed in