AndroidHealthClinic

Mijn eerste kuur

FunkyRabbit

Novice
Waardering
0
Hallo,

Graag zou ik met mijn eerste kuur willen beginnen. Ik train al 4 jaar. Ik heb al een kuur gedaan met dianabol en nadien turinabol tablets. Van de laatste heb ik wel beetje last van minder coïtusdrive en kleinere teelballen, maar alles werkt nog goed.
Ik heb mij trenbolone enanthate en masteron gekocht.
Zou ik met die al beginnen? Of best zien dat alles terug in orde is voor dat ik er mee begin?
Ik heb wat rond zitten vragen en sommige zeggen 2ml(1ml van elk) per week en andere zeggen 2x2ml per week, dus ik weet niet goed wat ik moet doen. Mag ik dit ook 's avonds zetten? Of best 's morgens?
Sorry voor de vele vragen :).

Mijn stats zijn:
174cm
77kg
16% vet

Dank u!

Laatst bewerkt:
Zou me even inlezen als ik jou was. Succes anyway!

Hallo,

Graag zou ik met mijn eerste kuur willen beginnen. Ik train al 4 jaar. Ik heb al een kuur gedaan met dianabol en nadien turinabol tablets. Van de laatste heb ik wel beetje last van minder coïtusdrive en kleinere teelballen, maar alles werkt nog goed.
Zou ik met die al beginnen? Of best zien dat alles terug in orde is voor dat ik er mee begin?
Ik heb wat rond zitten vragen en sommige zeggen 2ml(1ml van elk) per week en andere zeggen 2x2ml per week, dus ik weet niet goed wat ik moet doen. Mag ik dit ook 's avonds zetten? Of best 's morgens?

Mijn stats zijn:
174cm
77kg
16% vet

Dank u!

Whatever.
Mooi domme actie om al gear te halen zonder dat je ook maar enig benul hebt van wat je koopt.
Buiten dat, tren en mast als 'eerste' kuur slaat imo echt nergens op en ik vermoed dat het je aangeraden is als zgn. cutkuurtje gezien je VP.
Beter vraag je je adviseur hoe verder te gaan of ga hier eerst wat rondlezen voor je je eerste prik gaat zetten.
Al over een PCT nagedacht trouwens?Zal wel niet he?
Anyways succes ermee.

Ik zeg iedereen aan de aas kennis of niet das mijn motto vergal je leven maar!!

lees je even goed in
verder zijn je statts niet echt geweldig om WEER te gaan kuren

, dus ik weet niet goed wat ik moet doen. Mag ik dit ook 's avonds zetten? Of best 's morgens?

u srs??

ik vind dat je eerst 500 post moet hebben voordat je een AAS topic kan openen

mee eens?

ik vind dat je eerst 500 post moet hebben voordat je een AAS topic kan openen

mee eens?

Ja, zoiets zou wel wat zijn idd.

Daarbij een leeftijd check. Als je te jong bent kan je met je account gewoon niet inloggen in de aas-sectie, of je kan er gewoon niet posten. Dat moet dan onmogelijk gemaakt worden.

En voordat je de aas-sectie in mag moet je eerst een heel verhaal lezen over de risico's en gevaren van aas. Sommigen lijken te denken dat het gewoon sterke supplementen zijn ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Zucht...heel neig bedankt voor de hulp gasten! Sterk bezig :)

Een dergelijke reactie was te verwachten.Naja, gelukkig ben jij sterk bezig dat compenseert dan weer he?

Hallo,

Mijn stats zijn:
174cm
77kg
16% vet

Dank u!
Beste,

er is iets wat je niet goed doet als je na 4 jaar met deze stats rondloopt. Als ik jou was zou ik eens goed kijken naar je voeding, supplementen en trainingsschema. De stats die jij bezit zijn in 6 maanden of zelfs minder te bereiken. Ik zou de kuur achterwege laten en nog een jaar naturel blijven. Als je toch echt wil gaan kuren zou ik als eerste 'echte ' kuur test e zetten 500 mg EW voor 10-12 weken + nakuur.

groeten.

Ze zouden eigenlijk voor de zomermaanden 'n minimum aantal posts van 100 als een vereiste moeten stellen alvorens je iets in de AAS sectie kan posten.
Copyright.jpg

:roflol: dit topic

is best frustrerend als je echt vragen hebt en mensen gebruiken je topic als een soort kladblok hahaha

nee srs TS lees de stickys

nu even OT:
hoe was jou dag xxl

SNAP JE EM?
hahaha

Ja, zoiets zou wel wat zijn idd.

Daarbij een leeftijd check. Als je te jong bent kan je met je account gewoon niet inloggen in de aas-sectie, of je kan er gewoon niet posten. Dat moet dan onmogelijk gemaakt worden.

En voordat je de aas-sectie in mag moet je eerst een heel verhaal lezen over de risico's en gevaren van aas. Sommigen lijken te denken dat het gewoon sterke supplementen zijn ofzo.

Dat niet posten is nog geen slecht plan eigenlijk. Niet kunnen inloggen gaat wel te ver imo. Er zijn ook mensen die het wel volgens het juiste stramien doen en zich eerst een aantal jaren inlezen voordat ze er ook maar aan twijfelen om met AAS te beginnen.

Dat niet posten is nog geen slecht plan eigenlijk. Niet kunnen inloggen gaat wel te ver imo. Er zijn ook mensen die het wel volgens het juiste stramien doen en zich eerst een aantal jaren inlezen voordat ze er ook maar aan twijfelen om met AAS te beginnen.

True, maar er zijn ook leeftijden dat je gewoon nog helemaal niets over aas hoort te weten imo. Daarbij wordt het op een gegeven moment lastig er vanaf te blijven als je er zoveel over leest en op een gegeven moment veel vanaf denkt te weten.

Dus dan denk ik bijvoorbeeld tot je 18e niet in kunnen loggen, tot je 20e niet kunnen posten ofzo.

Terug
Naar boven