AndroidHealthClinic

Mijn eerste kuur

True, maar er zijn ook leeftijden dat je gewoon nog helemaal niets over aas hoort te weten imo. Daarbij wordt het op een gegeven moment lastig er vanaf te blijven als je er zoveel over leest en op een gegeven moment veel vanaf denkt te weten.

Dus dan denk ik bijvoorbeeld tot je 18e niet in kunnen loggen, tot je 20e niet kunnen posten ofzo.

Het probleem is juist dat ze er niets over weten maar er toch gewoon aan beginnen. Het is imo hallucinant hoeveel jonge gasten gewoon los uit de pols een winstrol kuurtje pakken omdat ze gehoord hebben dat je er een goed fysiek van krijgt.

Dan liever mensen die er veel over lezen en te vroeg beginnen maar er toch wel iets vanaf weten.

Yup klopt ook wel, kan ik persoonlijk van meespreken. Maar dan moet je gewoon karakter hebben iig :).

Je zegt btw dat het de verkeerde kant op gaat met DBB, maar de realiteit is gewoon nog veel hallucinanter. Gelukkig bestaan er sites zoals DBB die je goed informeren. Helaas zijn er maar weinig mensen die het principe ''knowledge is power'' ook effectief in de gym toepassen. De meesten zitten hier verzamelt, je mag iig niet vergeten dat er heel veel gasten zijn die gewoon niet op BB'ing sites zitten en toch kuren ed.

Btw mss eens een pm sturen naar T met dat voorstel?

True, maar er zijn ook leeftijden dat je gewoon nog helemaal niets over aas hoort te weten imo. Daarbij wordt het op een gegeven moment lastig er vanaf te blijven als je er zoveel over leest en op een gegeven moment veel vanaf denkt te weten.

Dus dan denk ik bijvoorbeeld tot je 18e niet in kunnen loggen, tot je 20e niet kunnen posten ofzo.

Ok maar wie gaat die leeftijden hoe controleren?Ze kunnen wel van alles invullen...
Vanaf een bepaald aantal posts lijkt me wel een goed idee.

Denk niet dat het zozeer met de leeftijd temaken heeft maar meer met mensen die verkeerde advieze geven en das het probleem

Aantal post goed idee wel jammer want dan zie ik jullie niet meer snik snik

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Heb namelijk liever iemand van 18 die zich goed heeft igelezen en er veel vanaf weet dan iemand van 27 die net komt kijken en jou wel ffies info geeft!

Dat niet posten is nog geen slecht plan eigenlijk. Niet kunnen inloggen gaat wel te ver imo. Er zijn ook mensen die het wel volgens het juiste stramien doen en zich eerst een aantal jaren inlezen voordat ze er ook maar aan twijfelen om met AAS te beginnen.

niet kunnen inloggen gaat wel erg ver idd!!!
ik lees al n ganse tijd in dit forum en heb me pas vorig jaar dan maar eens aangemeld.
het heeft dan 'slechts' 8 maanden geduurt om eens iets te posten.
wat ik wil zeggen: het is niet omdat je niets post dat je ook niets leest hé!!!;)

Ik lees hier ook vaak, en post in deze rubriek eigenlijk nooit, wat mij wel opvalt is dat bijna elke x naar stats ed wordt gevraagd. ts vraagt om advies niet of jullie zijn stats goed vinden.hij heeft het spul al gekocht dus dat gaat hij zo wie zo gebruiken, radeer dan alleen als je wilt helpen, niet om af te kraken, als ik van iedereen die verkeerd kuurt een euromunt krijg, dan stop ik morgen met werken.

Ja, zoiets zou wel wat zijn idd.

Daarbij een leeftijd check. Als je te jong bent kan je met je account gewoon niet inloggen in de aas-sectie, of je kan er gewoon niet posten. Dat moet dan onmogelijk gemaakt worden.

En voordat je de aas-sectie in mag moet je eerst een heel verhaal lezen over de risico's en gevaren van aas. Sommigen lijken te denken dat het gewoon sterke supplementen zijn ofzo.

Het best zou zijn dat men eerst een klein quizje moet afleggen alvorens men in het aas gedeelte binnen mag. Natuurlijk is een forum er om te helpen, maar een beetje basiskennis zou vereist moeten zijn wanneer men met zulke middelen begint.

Het best zou zijn dat men eerst een klein quizje moet afleggen alvorens men in het aas gedeelte binnen mag. Natuurlijk is een forum er om te helpen, maar een beetje basiskennis zou vereist moeten zijn wanneer men met zulke middelen begint.

tuurlijk zou basiskennis verreist moeten zijn voor het gebruik van deze middelen! volledig mee eens.
deze mensen hebben echter al besloten om iets te gebruiken dan kan je ze maar beter goede raad geven ook.
ik zou ook aanraden om nog te wachten, maar als je op een forum iemand direkt moet afkraken...

tuurlijk zou basiskennis verreist moeten zijn voor het gebruik van deze middelen! volledig mee eens.
deze mensen hebben echter al besloten om iets te gebruiken dan kan je ze maar beter goede raad geven ook.
ik zou ook aanraden om nog te wachten, maar als je op een forum iemand direkt moet afkraken...

Als je dagelijks dergelijke mong*len over de vloer krijgt, ga je nu eenmaal snel zo reageren. De topictitel zegt 1ste kuur en dan staat er in zijn bericht dat hij al 2 kuren gedaan heeft. Zegt genoeg over het IQ van de persoon in kwestie.

Ik lees hier ook vaak, en post in deze rubriek eigenlijk nooit, wat mij wel opvalt is dat bijna elke x naar stats ed wordt gevraagd. ts vraagt om advies niet of jullie zijn stats goed vinden.hij heeft het spul al gekocht dus dat gaat hij zo wie zo gebruiken, radeer dan alleen als je wilt helpen, niet om af te kraken, als ik van iedereen die verkeerd kuurt een euromunt krijg, dan stop ik morgen met werken.

Stats worden meestal niet gevraagd om af te kraken of te bewonderen, maar om te kijken of de middelen die gekozen zijn juist zijn voor de doelen van TS. Als je bijvoorbeeld op 20% staat is dbol of dk niet aan te raden, om maar eens wat te noemen.

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Soms weigert men advies te geven, waarmee je iemand kan dwingen het zelf uit te zoeken. Ook daarmee kan je soms iemand helpen. Het werkt niet bij iedereen, maar soms kan het best een goede strategie zijn. Met altijd alles voorkauwen hou je mensen dom...

Dat van die posts lijkt me ook wel een goed idee. Dan zullen jullie sowieso een heel stuk minder van die 1ste kuur topics krijgen om je aan te ergeren. Niet inloggen gaat iig sowieso te ver wel. Sommige mensen weten graag zoveel mogelijk, ook al zijn ze niet van plan om effectief te kuren. Het hele aspect alleen interesseert mij bijvoorbeeld, het is een soort wetenschap imo. Maar de kans dat ik ooit test ga zetten of iets dergelijk is voorlopig nog altijd nihil.

• Topic Starter Topic Starter
ho ho :) best wel grappig om zoveel bullshit te lezen. Ik dacht alle ik zal het aan mensen vragen die wat van weten, maar blijkbaar is hulp krijgen ver te zoeken en afkraken is altijd leuk e!
Sorry e mensen als ik iets wou bijleren...was maar een vraag van een amateur aan de grote pro's :).

Je bent 27, verwacht je dat nog steeds alles met de paplepel wordt ingegoten? Doe zelf wat research, zo moeilijk is het niet. De basiskennis m.b.t. AAS word je echt overal mee doodgegooid.

Als je de ts een advies geeft slaan ze die meestal ook af en doen ze toch waar ze zin in hebben.
En met alle respect sommige Ts'ers vragen er gewoon om om af gekraakt te worden.

ho ho :) best wel grappig om zoveel bullshit te lezen. Ik dacht alle ik zal het aan mensen vragen die wat van weten, maar blijkbaar is hulp krijgen ver te zoeken en afkraken is altijd leuk e!
Sorry e mensen als ik iets wou bijleren...was maar een vraag van een amateur aan de grote pro's :).

Ben jij echt 27?

• Topic Starter Topic Starter
Als je de ts een advies geeft slaan ze die meestal ook af en doen ze toch waar ze zin in hebben.
En met alle respect sommige Ts'ers vragen er gewoon om om af gekraakt te worden.

Dat was ik zeker niet van plan. Ik weet wel waar mijn fout ligt maar ik wou gewoon een beetje info. Tis niet omdat ik het gekocht heb dat ik het niet weer kan verkopen. En ok ik had mss zelf een beetje moeite moeten doen om te zoeken maar zoveel slechte reacties had ik niet verwachte.

Dat was ik zeker niet van plan. Ik weet wel waar mijn fout ligt maar ik wou gewoon een beetje info. Tis niet omdat ik het gekocht heb dat ik het niet weer kan verkopen. En ok ik had mss zelf een beetje moeite moeten doen om te zoeken maar zoveel slechte reacties had ik niet verwachte.

In dat geval luidt het advies verkopen die zooi.

Het advies volgende x beter lezen en zou het niet te persoonlijk nemen komt gewoon omdat je de zoveelste bent de laaste tijd.
Verkoop die zooi en lees je in en kom met goeie kuur dan zijn er genoeg die je graag helpen!!
Suc7

Zou idd je huidige spullen doorverkopen en van dat geld eventueel test halen als je vastbesloten bent te gaan kuren. Verder is afschermen van AAS sectie niet handig omdat elke tjappie dan gewoon in het supplementen subforum een bullshitverhaal gaat ophangen over hun dianabol kuurtje. Dat heb je nu iig in een aparte sectie. Denk dat alles alleen onoverzichtelijker gaat worden als je AAS sectie gaat afschermen

Terug
Naar boven