MuscleMeat

Mijn eerste kuur

Iron Man 7

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Ik ben van plan om aan mijn eerste kuur te beginnen. Ik heb het advies gekregen te starten met Test e, deca, oxy en nolva, 12 weken en 4 weken nakuren.

Ik zou me ook graag verdiepen in een ander advies. Hoor graag jullie mening

Mijn status:
23 jaar oud.
1.87 m
85 kg
+- 13% vet
7 jaar fitness waarvan 4 jaar intensief.

Ik zal met jouw stats nog een paar jaar natty trainen.

Als je toch gaat kuren:

1-4/6 dianabol 30mg (optie)
1-10 test e 500mg
1-10 mast e 200mg (optie)

Zeker GEEN deca en anadrol als eerste kuur!!

Nakuur clomid en HCG mee laten lopen.

Ik zal met jouw stats nog een paar jaar natty trainen.

Als je toch gaat kuren:

1-4/6 dianabol 30mg (optie)
1-10 test e 500mg
1-10 mast e 200mg (optie)

Zeker GEEN deca en anadrol als eerste kuur!!

Nakuur clomid en HCG mee laten lopen.

Wat is de grote meerwaarde van de mast voor de eerste kuur? puur voor de a/e ratio?

SHBG is totaal irrelevant voor kuurders, dat is meestal nog geen 20 nmol/l. Ieder molecuul SHBG kan maximaal één molecuul AAS binden. Slechts een zeer geringe hoeveelheid van de totale hoeveelheid AAS in de circulatie is dus door SHBG gebonden op enig moment tijdens een kuur.

SHBG is totaal irrelevant voor kuurders, dat is meestal nog geen 20 nmol/l. Ieder molecuul SHBG kan maximaal één molecuul AAS binden. Slechts een zeer geringe hoeveelheid van de totale hoeveelheid AAS in de circulatie is dus door SHBG gebonden op enig moment tijdens een kuur.
Dan heb ik het idd overrated

Hoe zit het met je eten, en evt gewone supps? Op 1.87m bij 13% zou ik persoonlijk zeggen,... doorknallen tot zeker 95kg op 13-15% en dan een aan kuren denken.
En ook dan is imo een test-only van 500mg genoeg. Die kickstart van Dboll gaat je mi niet veel kg meer opleveren,... eerste kuur op 500mg test kan je echt goede results op behalen!!

Hoe zit het met je eten, en evt gewone supps? Op 1.87m bij 13% zou ik persoonlijk zeggen,... doorknallen tot zeker 95kg op 13-15% en dan een aan kuren denken.
En ook dan is imo een test-only van 500mg genoeg. Die kickstart van Dboll gaat je mi niet veel kg meer opleveren,... eerste kuur op 500mg test kan je echt goede results op behalen!!

Dianabol is altijd leuk de eerste 4 weken. Gaat je niet meer massa opleveren, maar je hebt wel gelijk het 'on' gevoel.

Dianabol is altijd leuk de eerste 4 weken. Gaat je niet meer massa opleveren, maar je hebt wel gelijk het 'on' gevoel.

true, maar is dat een beweegreden om meer/zwararder te belasten?

ben met je eens dat die kick lekker is, absoluut!!! maar imo geen noodzaak bij een eerste kuur...

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben ( denk ik) goed met mijn voeding bezig.
Heb mijn voedings behoefte berekend en mijn voeding hier op aangepast.

Mij was verteld dat je zo droog mogelijk moet zijn voor je aan een kuur begint. Woog eerst zo'n 90 kilo.

En qua suplementen heb ik:
Bcaa , whey proteine. En caseïne. Glutamine en creatine.
Verder pak ik ook multkvitamine magnesium en vit d.

Ps. Mocht ik de kuur beginnen. Hoe dan verder met creatine. Wel of niet?

Terug
Naar boven