MuscleMeat

Mijn eerste kuur

Het is ook veel beter om laag in vp te beginnen aan je kuur. En creatine doornemen

Blijkbaar niet als je geen spier hebt aangezet op dbol;)

Natuurlijk zet je op bvb een dbol only ook gewoon massa aan, absoluut!
Mijn punt hier is meer dat iemand met z'n eerste kuur op 500mg test only al zoveel aan kan zetten dat dbol nauwelijks meerwaarde heeft in het totaal aan te komen gewicht tov de extra belasting.
maw, meer is niet per definitie beter!

Ik ben van plan om aan mijn eerste kuur te beginnen. Ik heb het advies gekregen te starten met Test e, deca, oxy en nolva, 12 weken en 4 weken nakuren.

Ik zou me ook graag verdiepen in een ander advies. Hoor graag jullie mening

Mijn status:
23 jaar oud.
1.87 m
85 kg
+- 13% vet
7 jaar fitness waarvan 4 jaar intensief.

Welke mong**l heeft je dit aangeraden als eerste kuur?

Is wel gelijk een knalkuur :roflol:

gewoon lekker een van Cools zijn kuurtjes nemen; Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma
op 350-500mg totale stof gain je genoeg en is een goede kennismaking en zie je hoe je herstel is #lowdosebitch #bettersafethansorry

Natuurlijk zet je op bvb een dbol only ook gewoon massa aan, absoluut!
Mijn punt hier is meer dat iemand met z'n eerste kuur op 500mg test only al zoveel aan kan zetten dat dbol nauwelijks meerwaarde heeft in het totaal aan te komen gewicht tov de extra belasting.
maw, meer is niet per definitie beter!

Absoluut mee eens :)

• Topic Starter Topic Starter
Is het zo dat je het van je eerste kuut moet hebben. Daar bedoel ik mee als je niet de eerste keer hard groeit dat het de volgende keer ook niet super meer aanzet. Of is dit gewoon klets ? ( wat ik zelf wel denk namelijk )
Anders ben ik inderdaad wel meer geinttesseerd in een cools kuurtje.

Is het zo dat je het van je eerste kuut moet hebben. Daar bedoel ik mee als je niet de eerste keer hard groeit dat het de volgende keer ook niet super meer aanzet. Of is dit gewoon klets ? ( wat ik zelf wel denk namelijk )
Anders ben ik inderdaad wel meer geinttesseerd in een cools kuurtje.
Uit je eerste kuur kan je idd veel halen, maar juist omdat het je eerste is rustig opbouwen. Pak gewoon test 500 en gooi er eventueel mast bij.

Ben je bang voor naalden doe dan (durf niet eens te zeggen :p) een noob kuur van winny only oid

Uit je eerste kuur kan je idd veel halen, maar juist omdat het je eerste is rustig opbouwen. Pak gewoon test 500 en gooi er eventueel mast bij.

Ben je bang voor naalden doe dan (durf niet eens te zeggen :p) een noob kuur van winny only oid
de impact is het grootst, maar je kunt erna nog prima door groeien mits je weet wat je doet.
pak een cools kuur en dat hoeft niet eens op 500mg totale stof (staat ook een oral only kuur tussen van anavar, ik zou nooooit winstrol aanraden)
succes

Edit;
een jongen bij mij in de gym deed 1e kuur 150 test+200 primo, 2e kuur 300test+200primo beiden 6 weken en beiden +-3.5kg dus kan prima!

Terug
Naar boven