Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen. Wel gewoon dianabol.
Maar methandrostonolone is toch methandrostonolone?

Blijkbaar niet als je geen spier hebt aangezet op dbol![]()
Ik ben van plan om aan mijn eerste kuur te beginnen. Ik heb het advies gekregen te starten met Test e, deca, oxy en nolva, 12 weken en 4 weken nakuren.
Ik zou me ook graag verdiepen in een ander advies. Hoor graag jullie mening
Mijn status:
23 jaar oud.
1.87 m
85 kg
+- 13% vet
7 jaar fitness waarvan 4 jaar intensief.
Natuurlijk zet je op bvb een dbol only ook gewoon massa aan, absoluut!
Mijn punt hier is meer dat iemand met z'n eerste kuur op 500mg test only al zoveel aan kan zetten dat dbol nauwelijks meerwaarde heeft in het totaal aan te komen gewicht tov de extra belasting.
maw, meer is niet per definitie beter!

gewoon lekker een van Cools zijn kuurtjes nemen; Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma
op 350-500mg totale stof gain je genoeg en is een goede kennismaking en zie je hoe je herstel is #lowdosebitch #bettersafethansorry
Uit je eerste kuur kan je idd veel halen, maar juist omdat het je eerste is rustig opbouwen. Pak gewoon test 500 en gooi er eventueel mast bij.Is het zo dat je het van je eerste kuut moet hebben. Daar bedoel ik mee als je niet de eerste keer hard groeit dat het de volgende keer ook niet super meer aanzet. Of is dit gewoon klets ? ( wat ik zelf wel denk namelijk )
Anders ben ik inderdaad wel meer geinttesseerd in een cools kuurtje.
) een noob kuur van winny only oidde impact is het grootst, maar je kunt erna nog prima door groeien mits je weet wat je doet.Uit je eerste kuur kan je idd veel halen, maar juist omdat het je eerste is rustig opbouwen. Pak gewoon test 500 en gooi er eventueel mast bij.
Ben je bang voor naalden doe dan (durf niet eens te zeggen) een noob kuur van winny only oid