Jonge, als je op 90 zit wil je naar de 100.. is altijd zo![]()
daarom is het ook best een k*tsport, je laat het nooit rusten he..![]()
Klopt weeg nu ruim 110 en vindt mezelf nog steeds te klein. eerst nog naar de 120 kilo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonge, als je op 90 zit wil je naar de 100.. is altijd zo![]()
daarom is het ook best een k*tsport, je laat het nooit rusten he..![]()

nee, is trouwens geen begeleider maar leverancier van alles wat niet op de legale manier te verkrijgen is...
Begeleider ben ik eigenlijk zelf, ik vind vooral veel info op dit forum,tot nu toe ben ik overigens wel zeer tevreden over de resultaten van deze kuur!
Nakuur wordt idd Nolvadex met eventueel wat pregnyl om het zaakje weer op formaat te krijgen.
Haha, vandaag staan benen, onderrug en buik op het programma,blijf alleen nu al bijna een dikke week zo rond de 88kg hangen, in de spiegel zie ik er wel voller en strakker uit, maar de weegschaal wil niet verder omhoog....tips?
9 kilo is netjes!!! Hoe zit het met je voeding? Hoeveel gram eiwitten zit je?
De hoeveelste week is dit van je kuur?
aan het begin van week 7, ik zit ongeveer op zo'n 250 gram eiwitten schat ik, ik ben te laks om het precies uit te rekenen en bij te houden (schaam)
Ik zit er trouwens over te denken om er een kuurtje Clenbuterol bij te nemen om nog wat droger en harder te worden, ik heb ook al gelezen dat het de kuur kan versterken.
Gaarne jullie mening![]()
kerel dit is je eerste kuur toch? Neem dan de laatste 3/4 weken ed (elke dag) 50mg winny om er hard uit te komen...
niet s'avond's nemen
dan kan je wellicht niet meer slapen
zou het kwaad kunnen ik ben 16 jaar 1m73 en 64.5kg
en wil een cure deca doen van 4 spuiten
en volop aan voeding houden
zou je het fel gaan merken ?
Inmiddels in week 7, 89 kg dus 10kg winst, ik ga toch proberen de laatste weken wat droger te worden door clenbuterol te gebruiken, ik heb een halve kuur in huis om te kijken of het bevalt.
Ik ga ze als volgt gebruiken;
dag 1 ; 1 's morgens
dag 2 ; 1 's morgens en 1 's avonds
dag 3 ; 2 's morgens en 1 's avonds
dag 4 ; 2 's morgens en 2 's avonds
dag 5 ; 3 's morgens en 2 's avonds
dag 6 ; 3 's morgens en 3 's avonds
dag 7,8,9,10,11 en 12; 3 's morgens en 3 's avonds
dag 13 en 14 niks
dag 15 en 16 3 's morgens en 3 's avonds
dag 17 en 18 niks
enz enz enz
(zijn 150mg tabs en bevatten 0.02mg p/stuk )
zou het kwaad kunnen ik ben 16 jaar 1m73 en 64.5kg
en wil een cure deca doen van 4 spuiten
en volop aan voeding houden
zou je het fel gaan merken ?