Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het erg aardig dat iedereen zo fanatiek is waar het mij om gaat
is om de nakuur en of het een goed schema is.
Mijn keuze blijft Anavar om de redenen zoals ik al eerder vertelde.
Thnks voor de reacties allemaal!
anavar is niet schadelijk voor je lever, als je levertumoren krijgt na een stevige anavar kuur dan heb je winstrol gekregen.
en nee, anavar heeft gewoon geen nakuur nodig. Spijt me zeer, maar... on the plus side.
als jij en nakuur na 10mg anavar wil doen wens ik je veel plezierdas gewoon niet mijn probleem

anavar word door de nieren afgebroken, en word ook gebruikt om mensen te behandelen
die leverproblemen hebben
ik gebruik het niet, omdat als ik het zou willen gebruiken op 100mg ofiets, en het blijkt
winny te zijn, dan is mijn lever naar de neuq
(bron, FDA)
Oxandrin@, manufactured by Savient Pharmaceuticals, Inc., is an FDA approved
anabolic steroid (oxandrolone) used to treat involuntary weight loss caused by acute
or chronic injury, illness or infection. This anabolic steroid has the benefit of being
metabolized by the kidney rather than in the liver, like the other anabolic steroids,
Robert H. Demling, M.D.
Brigham and Women’s Hospital
Professor of Surgery
Harvard Medical School
Boston, MA
Het is 17/alpha/alkylated, daar komt toch echt je lever aan te pas. Dat het later door de nieren afgebroken wordt doet daar niets aan af.
Gebruikt om leverproblemen te verhelpen? Het is redelijk mild waardoor het onder speciale omstandigheden nog gebruikt kan worden door mensen met leverproblemen.. dat is iets heel anders dan wat jij zegt;
misschien niet het eerste de beste resultaat op google copy pasten

er zijn genoeg bronnen die zeggen dat het niet hepatoxic is. en ze gaan niemand helpen met hepatoxische zooi als zijn lever naar de neuq is, dat slaat nergens op.
ik zal het zo zeggen, ts kan best 6 weken 100mg doen zonder issues. en meer ook.
als je denkt dat var je lever sloopt en een nakuur nodig heeft.. en het punt van injectiegevaar opgooit he.
vraag ik me sterk af wat jij wel durft te gebruiken![]()
er zijn genoeg bronnen die zeggen dat het niet hepatoxic is. en ze gaan niemand helpen met hepatoxische zooi als zijn lever naar de neuq is, dat slaat nergens op.
ik spuit momenteel me eerste kuurtje, wilde eerst ook var only doen maar gezien dat ook shutdown veroorzaakt en je libido kan vernken (zonder test ernaast) spuit ik wel gewoon test.
Nu heb ik het hier wel liggen en ga ik het later gebruiken. Maar wat ik je hierboven vertel komt regelrecht uit de bijsluiters...neem het maar gewoon aan dat anavar ook je lever belast, ook al is het minder schadelijk dan winstrol, dianabol, anadrol etc.
Het zijn gewoon de feiten, als jij hier hardnekkig blijft volhouden dat dat niet zo is en anavar wordt gebruikt om leverschade te herstellen (kom op gast, je maakt een grapje toch?)...dan ga ik er vanuit dat je gewoon aan het trollen bent.

ja want gebruiken betekend weten(dit is trouwens sarcasme, misschien dat je moeite hebt dat te zien)...dat is waarom jij zegt dat anavar geen kwaad kan voor lever en test-aanmaak. Dat is waarom die grote bodybuilder die ik op de sportschool om advies vroeg mij aanraadde om een deca only kuur te doen...serieus
ok jonguh, jij mag het laatste woord hebben![]()

Wat lul je nou, oxandrolon wordt nagenoeg niet gemetaboliseerd, het overgrote merendeel van de oxandrolon die je inneemt wordt ook gewoon weer uitgescheiden als oxandrolon. Volgens mij snapt die Robert H.Demling niet helemaal wat ie lult. Benefit of being metabolized by the kidney (hoe zou dat precies 'n benefit zijn?) terwijl het uberhaupt nagenoeg niet gemetaboliseerd wordt.anavar word door de nieren afgebroken, en word ook gebruikt om mensen te behandelen
die leverproblemen hebben
ik gebruik het niet, omdat als ik het zou willen gebruiken op 100mg ofiets, en het blijkt
winny te zijn, dan is mijn lever naar de neuq
(bron, FDA)
Oxandrin@, manufactured by Savient Pharmaceuticals, Inc., is an FDA approved
anabolic steroid (oxandrolone) used to treat involuntary weight loss caused by acute
or chronic injury, illness or infection. This anabolic steroid has the benefit of being
metabolized by the kidney rather than in the liver, like the other anabolic steroids,
Robert H. Demling, M.D.
Brigham and Women’s Hospital
Professor of Surgery
Harvard Medical School
Boston, MA
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8674183Oxandrolone (17/3-hydroxy-l7a-methyl-2-oxa-5a-andro-stan-3-one; Fig. 28) was synthesized in 1962 by Pappo and Jung [89]. In 1989 Masse et al. [47] published a GC-MS investigation of oxandrolone metabolism in men. Oxandrolone is excreted unchanged and metabolized to its 17-epimer (4), which has already been explained as a urinary rearrangement product of an excreted 17/3-sulfate. In this degradation process the 18-nor-17,17-dimethyl product (5) is also formed. Excretion of further 16-hydroxylated metabo-lites (2) of oxandrolone have been confirmed, but in low concentrations. All metabolites including the parent steroid are excreted unconjugated
ik zal het zo zeggen, ts kan best 6 weken 100mg doen zonder issues. en meer ook.
als je denkt dat var je lever sloopt en een nakuur nodig heeft.. en het punt van injectiegevaar opgooit he.
vraag ik me sterk af wat jij wel durft te gebruiken![]()
Wat lul je nou, oxandrolon wordt nagenoeg niet gemetaboliseerd, het overgrote merendeel van de oxandrolon die je inneemt wordt ook gewoon weer uitgescheiden als oxandrolon. Volgens mij snapt die Robert H.Demling niet helemaal wat ie lult. Benefit of being metabolized by the kidney (hoe zou dat precies 'n benefit zijn?) terwijl het uberhaupt nagenoeg niet gemetaboliseerd wordt.
Dus je kan dat ook weer tot je nemen![]()