Fitness Seller

Mijn eerste kuurtje (Anavar)

Ga je een log bijhouden?

Ik vind het erg aardig dat iedereen zo fanatiek is waar het mij om gaat
is om de nakuur en of het een goed schema is.
Mijn keuze blijft Anavar om de redenen zoals ik al eerder vertelde.

Thnks voor de reacties allemaal!

Nakuur zal waarschijnlijk niet nodig zijn. Zou var toch minsten op 70 pakken heb je mooi 3 potjes in 6 weken. Toch blijft het zonde van je geld vind ik. Voor veel minder heb je een vergelijkbaar resultaat.

anavar is niet schadelijk voor je lever, als je levertumoren krijgt na een stevige anavar kuur dan heb je winstrol gekregen.

en nee, anavar heeft gewoon geen nakuur nodig. Spijt me zeer, maar... on the plus side.

als jij en nakuur na 10mg anavar wil doen wens ik je veel plezier :) das gewoon niet mijn probleem

say what, jij doseert het zeker op 200mg ed

say what, jij doseert het zeker op 200mg ed

anavar word door de nieren afgebroken, en word ook gebruikt om mensen te behandelen
die leverproblemen hebben :P

ik gebruik het niet, omdat als ik het zou willen gebruiken op 100mg ofiets, en het blijkt
winny te zijn, dan is mijn lever naar de neuq

(bron, FDA)
Oxandrin@, manufactured by Savient Pharmaceuticals, Inc., is an FDA approved
anabolic steroid (oxandrolone) used to treat involuntary weight loss caused by acute
or chronic injury, illness or infection. This anabolic steroid has the benefit of being
metabolized by the kidney rather than in the liver, like the other anabolic steroids,

Robert H. Demling, M.D.
Brigham and Women’s Hospital
Professor of Surgery
Harvard Medical School
Boston, MA

anavar word door de nieren afgebroken, en word ook gebruikt om mensen te behandelen

ik gebruik het niet, omdat als ik het zou willen gebruiken op 100mg ofiets, en het blijkt

(bron, FDA)
anabolic steroid (oxandrolone) used to treat involuntary weight loss caused by acute
or chronic injury, illness or infection. This anabolic steroid has the benefit of being
metabolized by the kidney rather than in the liver, like the other anabolic steroids,

Robert H. Demling, M.D.
Professor of Surgery
Harvard Medical School
Boston, MA

Het is 17/alpha/alkylated, daar komt toch echt je lever aan te pas. Dat het later door de nieren afgebroken wordt doet daar niets aan af.
Gebruikt om leverproblemen te verhelpen? Het is redelijk mild waardoor het onder speciale omstandigheden nog gebruikt kan worden door mensen met leverproblemen.. dat is iets heel anders dan wat jij zegt;

Bijsluiter nummer 1 die ik hier heb liggen;
Adverse effects
Hepatic
Cholestatic jaundice with, rarely, hepatic necrosis and death. Hepatocellular neoplasms and peliosis hepatis with long-term therapy. Reversible changes in liver function tests also occur including increased bromsulfophthalein (BSP) retention, changes in alkaline phosphatase and increases in serum bilrubin, aspartate aminotransferase (AST, SGOT) and alanine aminotransferase (ALT, SGPT)

bijsluiter nummer 2;
Warning
Peliosis Hepatis has been reported in patients receiving androgenic anabolic steroid therapy. This condition may include blood-filled cyst formation in the liver and may present with or without hepatic dysfunction. Termination of the steroid therapy generally results in the disappearance of the lesions. Liver cell tumors have also been reported, most often benign and androgen-dependant, although malignant tumors have also been reported. Termination of the drug, generally results in cessation of tumor progression or regression.

Laboratory Tests:
Periodic liver function tests should be conducted given the association of 17-alpha-alkylated androgens with hepatotoxicity. 17-alpha-alkylated androgens may cause cholestatic hepatits and jaundice, particularly with larger dosages or prolonger treatment. If cholestatic hepatits with jaundice appears or if liver function tests (LFT) become abnormal, oxandrolone therapy should be discontinued pending determination of the etiology. Liver function tests should be obtained periodically during therapy.

misschien niet het eerste de beste resultaat op google copy pasten

• Topic Starter Topic Starter

Ik ben nieuw op dit forum moet geloof ik eerst min 25x gepost hebben.
Maar als het zo ver is ga ik het misschien wel doen.
Alleen nog even proberen te achterhalen wat nu een goede nakuur zou
zijn en of mijn dosering ok is.

Het is 17/alpha/alkylated, daar komt toch echt je lever aan te pas. Dat het later door de nieren afgebroken wordt doet daar niets aan af.
Gebruikt om leverproblemen te verhelpen? Het is redelijk mild waardoor het onder speciale omstandigheden nog gebruikt kan worden door mensen met leverproblemen.. dat is iets heel anders dan wat jij zegt;

misschien niet het eerste de beste resultaat op google copy pasten

er zijn genoeg bronnen die zeggen dat het niet hepatoxic is. en ze gaan niemand helpen met hepatoxische zooi als zijn lever naar de neuq is, dat slaat nergens op.

ik zal het zo zeggen, ts kan best 6 weken 100mg doen zonder issues. en meer ook.

als je denkt dat var je lever sloopt en een nakuur nodig heeft.. en het punt van injectiegevaar opgooit he.

vraag ik me sterk af wat jij wel durft te gebruiken :)

er zijn genoeg bronnen die zeggen dat het niet hepatoxic is. en ze gaan niemand helpen met hepatoxische zooi als zijn lever naar de neuq is, dat slaat nergens op.

ik zal het zo zeggen, ts kan best 6 weken 100mg doen zonder issues. en meer ook.

als je denkt dat var je lever sloopt en een nakuur nodig heeft.. en het punt van injectiegevaar opgooit he.

ik spuit momenteel me eerste kuurtje, wilde eerst ook var only doen maar gezien dat ook shutdown veroorzaakt en je libido kan vernken (zonder test ernaast) spuit ik wel gewoon test.
Nu heb ik het hier wel liggen en ga ik het later gebruiken. Maar wat ik je hierboven vertel komt regelrecht uit de bijsluiters...neem het maar gewoon aan dat anavar ook je lever belast, ook al is het minder schadelijk dan winstrol, dianabol, anadrol etc.
Het zijn gewoon de feiten, als jij hier hardnekkig blijft volhouden dat dat niet zo is en anavar wordt gebruikt om leverschade te herstellen (kom op gast, je maakt een grapje toch?)...dan ga ik er vanuit dat je gewoon aan het trollen bent.

Injects zijn altijd beter dan orals , simple as that. Los gezien van de "gevaren" want die zijn verwaarloosbaar in mijn ogen.

je kunt leverproblemen hebben waar de anavar geen invloed op gaat hebben, dan kan een behandeling dus eventueel wel, al zullen ze waarschijnlijk een andere optie kiezen.

ik spuit momenteel me eerste kuurtje, wilde eerst ook var only doen maar gezien dat ook shutdown veroorzaakt en je libido kan vernken (zonder test ernaast) spuit ik wel gewoon test.
Nu heb ik het hier wel liggen en ga ik het later gebruiken. Maar wat ik je hierboven vertel komt regelrecht uit de bijsluiters...neem het maar gewoon aan dat anavar ook je lever belast, ook al is het minder schadelijk dan winstrol, dianabol, anadrol etc.
Het zijn gewoon de feiten, als jij hier hardnekkig blijft volhouden dat dat niet zo is en anavar wordt gebruikt om leverschade te herstellen (kom op gast, je maakt een grapje toch?)...dan ga ik er vanuit dat je gewoon aan het trollen bent.

aaah, het verklaard wel het een en ander.

kijk over een paar jaar maar wat je er van vind, als je wat meer gebruikt hebt en je bloedwaarden een keer hebt laten testen.

anavar niet gebruiken omdat het zonder test je libido kan vernken. myeah no

ja want gebruiken betekend weten(dit is trouwens sarcasme, misschien dat je moeite hebt dat te zien)...dat is waarom jij zegt dat anavar geen kwaad kan voor lever en test-aanmaak. Dat is waarom die grote bodybuilder die ik op de sportschool om advies vroeg mij aanraadde om een deca only kuur te doen...serieus

ok jonguh, jij mag het laatste woord hebben :sukkeltje:

ja want gebruiken betekend weten(dit is trouwens sarcasme, misschien dat je moeite hebt dat te zien)...dat is waarom jij zegt dat anavar geen kwaad kan voor lever en test-aanmaak. Dat is waarom die grote bodybuilder die ik op de sportschool om advies vroeg mij aanraadde om een deca only kuur te doen...serieus

ok jonguh, jij mag het laatste woord hebben :sukkeltje:

gebruiken en bloed laten controleren, dat is weten

Anavar gewoon rond de 50mg doseren. Als niet werkt kan je altijd nog iets verhogen.

Nakuur bij anavar het overbodig. Je axis komt nauwelijks plat te liggen en je nakuur is nog heftiger dan je hele kuur..

Axis niet plat te liggen van anavar ? :rolleyes:

Mijn normale testosteron is iets van 34 nanomol , (paar weken terug getest)

Paar jaar geleden 4,5 week , 40 mg anavar gedaan : Test na 5 dagen na laatste tab : 6 nanomol

Dusss :

1) Of bloed testen na anavar kuur
2) of gewoon nakuren.

of 3, je kunt ook gewoon gokken dat je wel niet onderdrukt zal zijn en hopen voor het beste , succes !

(bron, FDA)

Robert H. Demling, M.D.
Professor of Surgery
Harvard Medical School
Boston, MA
Wat lul je nou, oxandrolon wordt nagenoeg niet gemetaboliseerd, het overgrote merendeel van de oxandrolon die je inneemt wordt ook gewoon weer uitgescheiden als oxandrolon. Volgens mij snapt die Robert H.Demling niet helemaal wat ie lult. Benefit of being metabolized by the kidney (hoe zou dat precies 'n benefit zijn?) terwijl het uberhaupt nagenoeg niet gemetaboliseerd wordt.

Oxandrolone (17/3-hydroxy-l7a-methyl-2-oxa-5a-andro-stan-3-one; Fig. 28) was synthesized in 1962 by Pappo and Jung [89]. In 1989 Masse et al. [47] published a GC-MS investigation of oxandrolone metabolism in men. Oxandrolone is excreted unchanged and metabolized to its 17-epimer (4), which has already been explained as a urinary rearrangement product of an excreted 17/3-sulfate. In this degradation process the 18-nor-17,17-dimethyl product (5) is also formed. Excretion of further 16-hydroxylated metabo-lites (2) of oxandrolone have been confirmed, but in low concentrations. All metabolites including the parent steroid are excreted unconjugated
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8674183

Het is potverdomme per definitie hepatotoxisch omdat de hepatotoxiciteit een directe functie is van de androgene activiteit in de hepatocyten. Als het dus oraal beschikbaar is EN androgeen is IS het hepatotoxisch. Sure, het is minder hepatotoxisch dan de meeste orale steroiden. Weet je hoe dat komt? Omdat het slappe brol is, en zoals ik al zei is het dus een functie van de orale beschikbaarheid en diens androgene potentie. Daarom des te sterker het orale anabool, des te erger de hepatotoxiciteit (methyltrienolon), en des te slapper, des te minder (oxandrolon).

En iedereen die lult dat oxandrolon nauwelijks onderdrukt: kom eens met bewijs? ALLE androgenen onderdrukken in bodybuild doseringen. Misschien eens stoppen met die zever verspreiden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ga een nakuur doen met nolvadex ik weet alleen nog niet
voor hoelang en welke dosering iemand nog info?

Wat lul je nou, oxandrolon wordt nagenoeg niet gemetaboliseerd, het overgrote merendeel van de oxandrolon die je inneemt wordt ook gewoon weer uitgescheiden als oxandrolon. Volgens mij snapt die Robert H.Demling niet helemaal wat ie lult. Benefit of being metabolized by the kidney (hoe zou dat precies 'n benefit zijn?) terwijl het uberhaupt nagenoeg niet gemetaboliseerd wordt.

Dus je kan dat ook weer tot je nemen :rolleyes:

Terug
Naar boven