MuscleMeat

mijn eerste kuurtje. goed of niet?

the lowrider23

Cool Novice
Waardering
0
ik ga zeker achter zomer mijn eerst kuur doen en hij houd in
1-4 dbol 40mg
1-9 deca 400mg
1-10 testo 500mg
dan nog 50mg winstrol
en als nakuur nolva
bij mijn nader onderzoek heel goede kuur voor mijn eerste keer.

the lowrider23 zei:
1-4 dianabol 40mg
1-9 deca 400mg
1-10 testo 500mg
dan nog 50mg winstrol
en als nakuur nolvadex
als eerste kuurtje is dit wel een pittige maar effectief :P

• Topic Starter Topic Starter
ja weet het maar hoop gewoon zo wel wat kilo's te pakken

Niet mis...lager kan, maar hoeft niet.

the lowrider23 zei:
1-4 dianabol 40mg
1-9 deca 400mg
1-10 testo 500mg
dan nog 50mg winstrol
en als nakuur nolvadex
welke week neem je die winstrol dan ..?

merci he. ja ze zeiden ook tegen mij da de hoeveelheid goed was en da ik er goed zou van bijkomen.

tussen de 10ste en de 12de week als ik het juist heb.
is voor een gat op te vullen tussen mijn kuur en nakuur.

stevig eerstig kuurtje... i like it:D
ziet er zkr goed uit...tot 2 of 3 weken na laatste test inject kan je er eventueel winny bijgooien zodat je daarna gelijk pct in kan...

Iets zegt me dat deze gozer zn huiswerk goed heeft gedaan.
Veel succes kerel, aan de spullen zal het niet liggen....

Maar zoals Angerfist ook al zei, zorg dat je dieet en je rust in orde is!

ja van verhoudingen enzo ken ik nog geen skeit dus vandaar toch eens een poging wagen om nog is een vraagje te stelle! :eek:

ze zeggen dat als je je eerste kuur gedaan hebt, en je wil later nog is kuren, moet je zwaarder kuren om hetzelfde/beter effect te bekomen..
en het is algemeen geweten da je het meeste of alleszins op de "gemakkelijkste" manier (=relatief) bijkomt tijdens je eerste kuur...

om die rede alleen al zou ik dus overwegen om te starten met een lichtere kuur, aangezien je toch het "makkelijkst" bijkomt.. om op die manier er meer baat bij te hebben op de lange termijn? minder hard te moeten trainen om progressie te blijven zien, minder vlug naar zware kuren te grijpen = gezonder denk ik dan?

zie ik dit nu volledig verkeerd? of is het de bedoeling van 1 keer en nooit meer..

voor de persoon in kwestie, gl met je kuur wil geen rotte appel zijn, is zeker niet persoonlijk je zal wel weten wa je doet, is gwn een vraagje voor mezelf :p

k ik had beter die topic van die doseringen eerst gelezen mja

kenneR zei:
ja van verhoudingen enzo ken ik nog geen skeit dus vandaar toch eens een poging wagen om nog is een vraagje te stelle! :eek:

ze zeggen dat als je je eerste kuur gedaan hebt, en je wil later nog is kuren, moet je zwaarder kuren om hetzelfde/beter effect te bekomen..
en het is algemeen geweten da je het meeste of alleszins op de "gemakkelijkste" manier (=relatief) bijkomt tijdens je eerste kuur...

om die rede alleen al zou ik dus overwegen om te starten met een lichtere kuur, aangezien je toch het "makkelijkst" bijkomt.. om op die manier er meer baat bij te hebben op de lange termijn? minder hard te moeten trainen om progressie te blijven zien, minder vlug naar zware kuren te grijpen = gezonder denk ik dan?

zie ik dit nu volledig verkeerd? of is het de bedoeling van 1 keer en nooit meer..

voor de persoon in kwestie, gl met je kuur wil geen rotte appel zijn, is zeker niet persoonlijk je zal wel weten wa je doet, is gwn een vraagje voor mezelf :p

Is meestal wel zo, maar dat komt vaak omdat mensen te kleine rustperiode inlassen. D.w.z. dat ze na hun kuur kort daarop met een volgende kuur starten.

Als je een eerste kuur zou en die een jaar later herhaalt (precies dezelfde dosering) zou je inprincipe net zoveel kunnen bijkomen. Alleen zal dat niet zo zijn omdat oa. je vetvrije massa hoger is (en nog wat andere factoren).

Als je uit gaat van, dat je eerste kuur makkelijkste aankomt, dan kan je idd beter met lage dosering beginnen. Omdat het verschil in lage en hoge dosering in een eerste kuur niet zoveel uitmaakt. En dan hoef je dus minder snel naar hogere dosering te gaan.
Wat ik dus zelf ook zou doen is ruimte laten om er meer middelen in te laten. Ik zou niet beginnen met een 'stack'. Maar bv Test only.
Naast dosering aanpassen kan je ook middelen toevoegen om beter te groeien.

Dus, als je snel groot wilt worden, dan neem je dus een stack (ook prima). Werkt wat beter. Hogere dosering zal niet zoveel verschil uitmaken in een eerste kuur.

Zo even geschoond en het moge duidelijk zijn waarom.

[Link niet meer beschikbaar]

Voor degenen die denken boven de regels te staan, dit soort praktijken leidt tot waarschuwingspunten en eventueel tot een ban bij structureel gedrag.

Als je met deze dosis geen groei krijgt dan kun je stoppen met as. Als 1e kuur lijkt mij dit meer als afdoende.

Terug
Naar boven