AndroidHealthClinic

Mijn eerste kuurtje

thefreak89

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
Hallo allemaal,
Ik ben nogal nieuw hie en wil eens ff kijken hoe het werkt :stupid:

Ben nu ongever al 1,5 jaar aan het trainen en was aan het denken om een kuurtje te gaan beginnen, nu heb ik van een trainings maat 2 x methandienone 100 tabs @10mg en 2 x stanazolol 100 tabs @ 10mg (allebei genesis) gekocht .

Mij werd aangeraden om van elk 40mg per dag te pakken. Kon zelf weten of ik bijv. om 10uur 20mg*20mg pak en om 1500 uur nog een keer 20mg*20mg pak. Of bijv om 1230 uur 40mg*40mg pak. Ben wel nog van plan vitamine b12 erbij te pakken voor de lever, en een nolvadex na kuurtje.

Hebben jullie hier andere mening over ofzo dan hoor ik het graag :P:P

Alvast bedankt voor de moeite jongens

Dbol en winny samen stacken is sowieso al een NO GO.
Al beginnen kuren als je slechts 1,5jaar traint is evenals geen goed idee.
Zet eerst je voeding op orde (ga ervan uit dat dit nog niet het geval is) en kijk dan na een jaartje wat dit jou heeft gebracht.
Intussen kan je je verder inlezen want AAS is totaal geen snoepgoed.

Als je toch mijn raad niet zou volgen, kijk hier dan aub eens even in alvorens zomaar te beginnen :

http://forum.dutchbodybuilding.com/...nen-schema-eerste-kuur-voor-beginners-100495/

Waarom is winstrol + dbol een no go? Ik denk dat het een zeer zinvolle stack zou zijn.

Waarom is winstrol + dbol een no go? Ik denk dat het een zeer zinvolle stack zou zijn.

Het zijn beiden 17AA producten wat dus levertoxisch is/kan zijn als deze samen ingenomen worden. Ze hebbenbeiden ook een aparte werking en doel dus ik zou ze niet saen nemen.

• Topic Starter Topic Starter
ik weet dat het levertoxisch is / kan zijn heb daarom advies gevraagt aan een oud body builder en die zei dat ik vitamine b12 kon nemen tijdens de kuur en daarna nolvadex voor de zekerheid.

eet een half brood per dag met kip of kalkoen 2 stuks fruit, voor de training 4 (plankjes :P wasa knackerbrod) met een blikje tonijnstukken. en als ik thuis kom van trainen rijst/groenten met kip,vis of biefstuk. 4 keer per dag shaken en na de training amino's

shake: combat (MP)
pre workout: no xplode (bsn)
post workout: amino x (bsn)

heb net een nitrix + bsn kuurtje afgesloten

Ik zou zelf nooit 2 orals tegelijk nemen, maar is je eigen keuze,
En hoelang ga je kuren?

2 orals :eek: dat worden 5 zware weken,.. voor jou,..maar zeker voor je lever!
Hoop dat je nog kunt trainen door de vermoeidheid (energie die je lever pakt).

Eerste kuurtje zou ik meer richting 500mg test/week zoeken,.. just my 2 cents ;)

Het zijn beiden 17AA producten wat dus levertoxisch is/kan zijn als deze samen ingenomen worden. Ze hebbenbeiden ook een aparte werking en doel dus ik zou ze niet saen nemen.

Het is juist de aparte werking van beiden die elkaar aanvullen en hoeveel verschillende soorten AAS je slikt is niet zo van belang, het gaat om de totale hoeveelheid. Nu moet ik zeggen dat 80 mg aan orals wat aan de hoge kant is maar ik zou het niet erger vinden dan wanneer de TS 80 mg aan dbol zou slikken.

@xxltje

the harder the better ;) :P

Maar gaat me dit dan zo erg leegtrekken??? heb normaal gesproken al erg veel energie en ben best wel hyper.
Maarja heb het nu al thuis liggen, maar even over nadenken dan

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 23:21 ----------

@xxltje

Hoe bedoel je zwaar voor mij als ik vragen mag ??

@xxltje

the harder the better ;) :P

Maar gaat me dit dan zo erg leegtrekken??? heb normaal gesproken al erg veel energie en ben best wel hyper.
Maarja heb het nu al thuis liggen, maar even over nadenken dan

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 23:21 ----------

@xxltje

Hoe bedoel je zwaar voor mij als ik vragen mag ??

je beseft duidelijk niet waar je mee bezig bent, en ik zal het even zeggen je gezondheid ;) 2 orals is no go en oral only ook gwn al in het algemeen weinig nut dus kies er 1 en zet er 250mg test-e bij of blijf er beter nog tijdje af en lees en leer :) succes

Ik zou gewoon winny only ..
Of test 500mg en winny kickstart doen
Ik persoonlijk vind dat dianabol troep is.. Ook al eet je clean, je pakt veel kg's in vocht.

Ik gebruik ook diana en winstrol tegelijk met een dosses van 160mg per dag (80mg diana - 80mg winny).

Alleen soms last van prikkelingen bij de lever maar voor de rest voel ik me de hele dag goed.

Ik zit nu aan 2de week van mn kuur.

Ik gebruik ook diana en winstrol tegelijk met een dosses van 160mg per dag (80mg diana - 80mg winny).

Alleen soms last van prikkelingen bij de lever maar voor de rest voel ik me de hele dag goed.

Ben benieuwd waar je in week 6 last van hebt als je nu in de 2e week al last hebt van steken in je lever:)

Bestel vast een nieuwe lever?

Damn kerel, deze post verdient een apart topic. :o

:o lawd waar gaat het heen met de jeugd

Wow die dosis is wel erg hoog voor jou lever.
Ben benieuwd wat jou lever doet na jou kuur maar ben bang dat die niet veel meer doet zo.

@markus

Bedoel je mijn lever? Of die van imso?

Terug
Naar boven