XXL Nutrition

Mijn eerste kuurtje

40/40 moet makkelijk te doen zijn

Ik gebruik ook diana en winstrol tegelijk met een dosses van 160mg per dag (80mg diana - 80mg winny).

Alleen soms last van prikkelingen bij de lever maar voor de rest voel ik me de hele dag goed.

Ik zit nu aan 2de week van mn kuur.

Damnn..

NotSureIfSerious.jpg

Als dat wel zo is dan wens ik je lever heel veel succes

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 17:56 ----------

BTW Als je dan toch zo nodig Dianabol en Winstrol wil stacken neem dan max 20/20 of 30/30.

Echter kan ik het je niet aanraden, waarom niet:

- Je kan nog meer naturel halen
- je vetpercentage is te hoog (daarom al geen d-bol, word je een plofkikker + meer kans op Gyno)
- Je hebt niet genoeg kennis van aas
- Je weet niet wat je macro's zijn, je eet maar wat

en 4 eiwitshakes WTF gewoon goed eten en 2 shakes om tot je eiwitten te komen als het al nodig is.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat ik dan alleen maar de stanazolol pak , aangezien 9/10 reageerders het maar niks vind om dianabol met stanazolol te stacken. Dus ik bewaar de dianabol voor een andere keer. A

Naja ga de 22ste ermee beginnen met de stanazolol 40mg verderdeelt over de dag, we zien wel waar hets schip strand

• Topic Starter Topic Starter
Damnn..

NotSureIfSerious.jpg

Als dat wel zo is dan wens ik je lever heel veel succes

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 17:56 ----------

BTW Als je dan toch zo nodig Dianabol en Winstrol wil stacken neem dan max 20/20 of 30/30.

Echter kan ik het je niet aanraden, waarom niet:

- Je kan nog meer naturel halen
- je vetpercentage is te hoog (daarom al geen d-bol, word je een plofkikker + meer kans op Gyno)
- Je hebt niet genoeg kennis van aas
- Je weet niet wat je macro's zijn, je eet maar wat

en 4 eiwitshakes WTF gewoon goed eten en 2 shakes om tot je eiwitten te komen als het al nodig is.

Mcvk ja ok ik heb wel kennis van aas maar geen uitgebreiden kennis.
En die shakes 4 keer op een dag is toch niet teveel? ander kom ik toch niet aasn mijn eiwitten van alleen me voeding en me post workout

Dat ligt aan je voedingsschema, reken eerst eens uit wat je aan eiwitten binnen krijgt uit je voeding.
In je kuur is tussen de 2,5-3gr eiwitten per kg VVM (vet vrije massa) aan te raden. Is je VVM bijvoorbeeld 80kg dan pak je 240gr eiwitten.

Aan te raden is dan om 180gr uit je voeding te halen en de overige 60 gram uit je shakes. 60gr staat gelijk aan ongeveer 2-3 shakes afhankelijk welke je hebt.

Whey is een supplement, een supplement is een toevoeging. Je voeding is dus het allerbelangrijkste! Is dit niet goed, dan moet je ook niet gaan kuren.

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 12:37 ----------

BTW als je meer eiwitten binnen krijgt dan krijgen je nieren het te verduren want deze moeten ze afbreken. Hiervoor heb je veel vocht nodig en moet je dus meer drinken. Echter tijdens het kuren moet je ook al meer drinken. Krijg je dus meer eiwitten binnen dan je kan verwerken is dit helemaal niet goed voor je lichaam aangezien je al een litertje of 4 water moet drinken

Terug
Naar boven