Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
axestream zei:Yep, gewoon zelf zetten. Zo moeilijk is het niet als je 'm gewoon in je dijbeen zet. Dat aspireren is inderdaad lastig.
![]()

Auw auw auw, dat voel je de volgende dag wel.Leviathan zei:Das pas klote...moet je draaien en drukken tegelijk met net voldoende kracht zodat je de inhoud niet ineens je been injaagt![]()
klaas zei:heheh ja bij mij komt er ook altijd wel klein beetje bloed uit....damn ik kan mijn eerste prik nog herinneren...werd toen zwart voor mn ogen...viel bijna flauw...nu na 150 prikkies verder vind ik het bijna lekker...succes met je kuurtje

En direct die avond moest ik het ook bij een maatje van mij doen want hij durfde het zelf niet! dan doe ik het wel! De volgende keer doet ie het maar wel zelf ....
ja pcies...in mn kuiten blijft het moeilijk is een van de weinige plekken dat je redelijk snel in een bloedvat loopt te prikkeIKKE zei:Hehehe , dat lekker vinden ken ik... Ik zit nu voor de lol elke keer in een andere plek te proberen, om het beetje spannend te houden![]()
...bigtony zei:Hey mede BB'ers
Vandaag was het dan zover. MIJN EERSTE PRIK. Ik kwam zojuist thuis van mijn werk en daar lag een prachtig pakketje Deca + Winny te wachten.
Ik heb er erg tegenop gezien om de spuit te hanteren, maar ik moet zeggen het valt voor 1000% mee. Helemaal niet eng![]()
![]()
Alleen toen de spuit eenmaal in mijn been zat, wilde ik de zuiger nog even terughalen om te kijken of ik niet in een bloedvat zat. Dit ging erg moeilijk, maar ik zag geen bloed meekomen.
Toen ik de spuit er echter weer uithaalde, kwam er toch bloed uit de wond. Is dit normaal? (het waren geen grote hoeveelheden, gewoon een beetje).
Tja, ik hoop dat ik het goed heb gedaan. Ik voel me in ieder geval GOED dat ik deze stap heb durven nemen. Met dank aan dit forum!!
Thanks guys![]()
![]()