Fitness Seller

L-Carnitine

Het zal gerust werken of wat doen maar verwacht er geen wonderen van. Ik vond het persoonlijk niet een merkbaar verschil dat het mijn geld en extra prikwerk waard was.
Zou er zelf ook niet voor kiezen, kan het voor sommige natty's wel begrijpen, alleen denk ik dan ook gelijk als injecteren geen probleem is kan je net zo goed sports trt pakken oid

Te veel extra prikwerk extra voor me naast me gear ed,slin,gh naast dat ik er zero van merk of ook maar het idee heb dat het iets doet mbt vet verlies.

Ervaar je wel die extreme pomp waar ik wel eens over gelezen heb? Of valt dat ook tegen?

Ervaar je wel die extreme pomp waar ik wel eens over gelezen heb? Of valt dat ook tegen?
Niks van gemerkt,

Op 500mg niet en op een 1000mg ook niet, shit was echt aangezien ik het zelf gebrouwen had.

Misschien wisselt het per persoon aangezien ik wel meer gemixte verhalen lees op internet.

Zetten jullie de L-carnitine IM of SubQ? Ik lees hier namelijk meerdere dingen over. SL-UPP-332 (wie die naam heeft bedacht…) is een hele interessante! Jammer dat ze overal rond de €90 per potje zijn, 60 pillen van 250 mcg, doe je dus niet lang meer als je 500-1000 per dag wil gebruiken.

Zetten jullie de L-carnitine IM of SubQ? Ik lees hier namelijk meerdere dingen over. SL-UPP-332 (wie die naam heeft bedacht…) is een hele interessante! Jammer dat ze overal rond de €90 per potje zijn, 60 pillen van 250 mcg, doe je dus niet lang meer als je 500-1000 per dag wil gebruiken.
500mg IM voordat je gaat trainen👌🏻
Merk er niet noemenswaardig veel van tijdens aas gebruik

Niks van gemerkt,

Op 500mg niet en op een 1000mg ook niet, shit was echt aangezien ik het zelf gebrouwen had.

Misschien wisselt het per persoon aangezien ik wel meer gemixte verhalen lees op internet.

Ik merk een betere pomp en meer energie tijdens m'n kracht- en cardiosessies. Ideaal voor tijdens de cut.

Zelf gebruik ik 500mg (= 1 ml) pre-workout of pre-cardio op rustdagen.

Terug
Naar boven