Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou goed kunnen kloppen ja. Ik ben nu vooral aan het bulken.
Moet eerst heel veel kilo's gainen voor ik er aan ga denken om te cutten.
Of is het beter om dat in kleinere stappen van gain/cut gain/cut te doen?
je bf ligt wel een stuk hoger dan 15,ik sta nu op 15+ en sta een stuk droger denk ik![]()
Tis wat je zelf lekker vind, en hoeveel vet je aankomt in de bulk.
Er zijn mensen die bijv hun bf niet boven de 16-18 laten komen.
Erzijn nog wel kleinere ecto's die nog een stukkie meer benchenik persoonlijk zie hier geen Bench press: 4 x 115kg uitkomen maar ach. flink buffelen nu!

Dik boven de 18?- Er zijn gewoon abs zichtbaar. Dat heb je bij 18% echt niet hoor.
dat is mss door al die haren dat zijn bf een stuk hoger lijkt te liggen,scheren en kleurtje kunnen veel doenNoem jij dit gunstige belichting? Dit zal inderdaad gewoon rond de 15% liggen.

Ik denk persoonlijk dat je beter één keer per jaar stevig kunt cutten (bijvoorbeeld van 15-17% tot bijv. 10%) dan dat je 3/4x per jaar een kleine cut doet.
Denk dat als je eenmaal wat massa hebt gepakt en je al een stevige cut achter de rug hebt het niet echt nodig is om dat BF weer op 15+ te laten komen.
Wanneer er eenmaal een ''frame'' is... kan je hier makkelijker op bouwen en dit beter onderhouden.
Dik boven de 18?- Er zijn gewoon abs zichtbaar. Dat heb je bij 18% echt niet hoor.
Je hebt een goede basis om een sterke fysieek uit te bouwen.
En je wilt er eccht voor gaan dus dat komt in orde.
Succes nog!
Komt goed!dat is mss door al die haren dat zijn bf een stuk hoger lijkt te liggen,scheren en kleurtje kunnen veel doen![]()

Het begin is dr dan eindelijk![]()
Sterkte stats Bro!
Succes met het behalen van je doelen!
Borsthaar niet wegscheren kerel, je bent toch geen fl**ker of wel?