AndroidHealthClinic

Mijn jongere broertje wil nu ook beginnen

RichardV

Colossal Veteran
Waardering
155
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het topic zegt wat anders, maar dat was een dolletje.

Dit ben ik dus voordat ik trainde! Was toen net een paar weken bezig op een wehkamp toestel;)

nou nou, beetje dun is ie nog wel. geloof dat ie eerst een keer mee moet wokken. 45 bier erin en hij is op de goede weg :D

dangeresque III!
ehm.. dat komt wel goed met hem denk ik

Ik zou zeggen dat hij een goede basis heeft.

Hij heb al aardig wat spieren, nou een hoop eiwit en koolhydraat erin, vreten als de t*ring en trainen :P

Aanleg zeggen we dan. Nog nooit een gewicht aangeraakt?

Goede basis om te beginnen zeg

• Topic Starter Topic Starter
Hij is ongeveer 6 weken wat aan het kloten met wat gewichten en een beetje op drukwerk en sit ups.

Het is toch altijd goed om te beginnen, gewoon meenemen en laten trainen. Voor het zelfde geld vindt hij het niet leuk maar dan heeft hij het geprobeerd of hij vindt het super en is verslaafd:D

veel bikken en dumbbell training want rechterarm is groter dan linker(vanuit zichzelf gezien) moet je nu al aan gaan werken:rolleyes:

whahahah kheb zo et gevoel dat jij et bent :D

super ik wou dat mijn broertje nog wou trainen succes kerel beetje motivatie van jou en hij kan ook wel groot worden heeft in ieder geval al een basis

wat wil je horen van ons eigenlijk?

Leuke gozer ben jij, je broertje meesleuren in de zieke wereld die krachtsport heet.
Heb je wel eens gezien wat voor een zieke shit er in het geile hanenhok staat? En met dat soort figuren wil jij je broertje in contact brengen? Lekkere gozer ben jij.

Voor iemand die pas 6 weken een beetje aanklooit heeft ie een goede basis. Maar als je het beste voor hebt met je broertje dan stuur je hem gewoon naar een health center met pastelkleurige dumbels.

Leuke gozer ben jij, je broertje meesleuren in de zieke wereld die krachtsport heet.
Heb je wel eens gezien wat voor een zieke shit er in het geile hanenhok staat? En met dat soort figuren wil jij je broertje in contact brengen? Lekkere gozer ben jij.

Voor iemand die pas 6 weken een beetje aanklooit heeft ie een goede basis. Maar als je het beste voor hebt met je broertje dan stuur je hem gewoon naar een health center met pastelkleurige dumbels.

Terug
Naar boven