Fitness Seller

Mijn komende havoc kuur.

• Topic Starter Topic Starter
ben overigens van plan om in de pct de thermolife ebol en sns reduce xt te laten vallen en deze te bewaren voor een eventuele latere mdrol cycle en dus ipv deze 2 een potje novedex xt en 6-oxo erin te gooien aangezien ik daar nog 2 open potjes van heb staan voldoende voor pct.

zoals het er nu uitziet zal pct bestaan uit:

nolvadex
thermolife tribosten
6-oxo
cycle support.

na week 2 on cycle zal ik liv.52(lever bescherming) nemen tot en met 2 weken in de pct.

gedurende de de cycle zelf en de pct neem ik 1 scoop cycle support omdat ik na wat verdere research lees dat 1 scoop on cycle in principe voldoende moet zijn omdat havoc bv "milder" is als m-drol. mocht het zijn dat ik het nodig acht dan neem ik 2 scoops aangezien ik daarvoor nog net genoeg heb.

kleine wijzingen die toch meer dan voldoende voor pct moeten zijn, ben iets je goedkoper uit en bewaar de wat drastischer en duurdere sups voor de eventuele m-drol cycle.

ik zal morgen een nieuwe thread maken waarin het uiteindelijke kuurschema en pct in zullen staan alsmede mijn dieet+trainingsschema en verdere LOG.

Is Clomid ook aan te raden als nakuur bij een havoc cycle, of is men beter af met Nolvadex?

Is Clomid ook aan te raden als nakuur bij een havoc cycle, of is men beter af met Nolvadex?

clomid zou in principe prima zijn, echter het schijnt dat deze erg op de ogen schijnt te slaan en zelf blindheid zou kunnen veroorzaken, wat nooit bewezen is dacht ik. maar ik hou t daarom lekker op nolva, wat overigens ook geen snoepje is;)

mja, zal het risico dan maar nemen
het is namelijk veel makkelijker voor mij om aan clomid te geraken, dan aan nolvadex:D

mja, zal het risico dan maar nemen
het is namelijk veel makkelijker voor mij om aan clomid te geraken, dan aan nolvadex:D

mwa nolva schijnt ook op de ogen te slaan, alleen in mindere mate.
het zijn allebij geen snoepjes, dus denk dat je het ''risico'' prima kan nemen als je ze tegen elkaar afweegt.

maar eh, out of nieuwsgierigheid: waarom makkelijk aan clomid komen en geen nolva?:D

Havoc is natuurlijk niet zo leverbelastend als superdrol, ik zou vanaf week 3 liver longer erbij beginnen nemen. Dan heb je de laatste 2 weken van je cycle en de eerste 2 van je pct gecovered.

Het is natuurlijk een tijdje geweest, maar probeer toch wat van je te weten.
Ripaf is nolvadex niet nodig als nakuur?
Havoc met mariadistel is dus voldoende?
Wat is jou ervaring hierin?

mwa nolvadex schijnt ook op de ogen te slaan, alleen in mindere mate.
het zijn allebij geen snoepjes, dus denk dat je het ''risico'' prima kan nemen als je ze tegen elkaar afweegt.

maar eh, out of nieuwsgierigheid: waarom makkelijk aan clomid komen en geen nolvadex?:D

Barbellman is tamoxen ook goed als nakuur?
Ik heb nog een pot van pharm-tec

Terug
Naar boven