MuscleMeat

Mijn kuur (bijna afgelopen)

trala

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Hallo, graag wil ik jullie mening over mijn kuur ben een beetje laat maar dat komt omdat mijn internet lange tijd eruit lag...

week 1 t/m 8
per week 2x zetten MA & DO
250 gr TEST 1 ML boldone 1 ML masterone

week 9 t/m 13
500 mg TEST Omnadren
1.5 OVERDRIVE (flesje van 10 ML bevat: 90 MG Methandriol dipropionate, 150 MG Boldenone undecylate)

'het kan zijn dat ik nog wat overhoud vanwege de 1.5 ml per x, maar dat gaat gewoon op met of zonder test'

Het is me 4e kuur en 1 ding is zeker ik ga als een raket....
Wat vinde jullie van deze kuur ?

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

de hoeveelheid wat er staat is voor 1 dag zetten dus per week moet je het x2 rekenen was ik vergeten erbij te zetten..

die mast,is dat p of e?
En van waar laatste 4 weken verhogen?

hoe kuur je na?

• Topic Starter Topic Starter
wat bedoel je met P of E ?

laatste 4 weke verhoge is omdat ik wat zwaarder wou gaan.

ik kuur na met Pregnyl

Hallo, graag wil ik jullie mening over mijn kuur ben een beetje laat maar dat komt omdat mijn internet lange tijd eruit lag...

week 1 t/m 8
250 gr TEST 1 ML boldone 1 ML masterone

week 9 t/m 13
500 mg TEST Omnadren
1.5 OVERDRIVE (flesje van 10 ML bevat: 90 MG Methandriol dipropionate, 150 MG Boldenone undecylate)

'het kan zijn dat ik nog wat overhoud vanwege de 1.5 ml per x, maar dat gaat gewoon op met of zonder test'

Het is me 4e kuur en 1 ding is zeker ik ga als een raket....
Wat vinde jullie van deze kuur ?

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

de hoeveelheid wat er staat is voor 1 dag zetten dus per week moet je het x2 rekenen was ik vergeten erbij te zetten..

Raar kuurtje, maar je bent al bijna klaar dus wat maakt het uit.

week 1 t/m 8 had je gewoon e5d kunnen zetten.
en week 9 t/m 13 begin je ineens met producten met korte esters in grote hoeveelheden, had je beter mee kunnen aanvangen.

• Topic Starter Topic Starter
pregnyl en nolva??

ik heb me wijs late maken dat pregnyl zat is....

hcg (pregnyl) moet tijdens de kuur om je ballen niet te laten krimpen voor een sneller herstel

Terug
Naar boven