AndroidHealthClinic

mijn kuurtje

hilo

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Nou zo gaat het er dus uit zien: week 1t/m10 1 ml testo enanthate(250mg), 2ml deca(200mg) en week 4t/m10 10mg stanozolol elke dag, is dit volgens jullie iets en denken jullie dat er goede gains mee te behalen zijn.
de testo is van schering en de deca van organon.

Voor een eerste kuurtje is er niks mis met 250mg test. en 200mg deca.

Maar die 10mg stanozolol kan ik niet zo goed plaatsen.. Zelf heb ik als eerste kuurtje ook deze combinatie gehad alleen had ik voor 7 weken 40mg stanozolol.

Mijn advies, schroef het op naar minimaal 25mg/dag

Kwa gains, super!! heb er uiteindelijk een goede 6 kilo aan overgehouden.. ik wou dat dat nu nog steeds zo ging :-)

• Topic Starter Topic Starter
Thanatos zei:
Voor een eerste kuurtje is er niks mis met 250mg test. en 200mg deca.

Maar die 10mg stanozolol kan ik niet zo goed plaatsen.. Zelf heb ik als eerste kuurtje ook deze combinatie gehad alleen had ik voor 7 weken 40mg stanozolol.

Mijn advies, schroef het op naar minimaal 25mg/dag

Kwa gains, super!! heb er uiteindelijk een goede 6 kilo aan overgehouden.. ik wou dat dat nu nog steeds zo ging :-)
het is niet mijn eerste kuurtje en ben gewend 500mg testo en 200mg deca maar heb toen van gs gehad en nu originele en die stanozolol dat zijn orals en ik begrijp het ook niet helemaal want degene die mij begeleid zegt dat dat genoeg is 10 mg mij lijkt dat ook sterk en eerlijk gezegt had ik die testo ook liever op 500 mg gehad.

als ik die stanozolol 40mg per dag pak dan moet ik 4 potjes kopen of hoe zit dat dan is dat niet veel?

hilo zei:
het is niet mijn eerste kuurtje en ben gewend 500mg testo en 200mg deca maar heb toen van gs gehad en nu originele en die stanozolol dat zijn orals en ik begrijp het ook niet helemaal want degene die mij begeleid zegt dat dat genoeg is 10 mg mij lijkt dat ook sterk en eerlijk gezegt had ik die testo ook liever op 500 mg gehad.

tja als je al eerder heb gekuurd met 500 mg test , dan moet je nu niet voor minder gaan, als je wat massa wil pakken.
of is het de bedoeling dat je gaat cutten met de a.s. als anticatabool?

2hard2die zei:
tja als je al eerder heb gekuurd met 500 mg test , dan moet je nu niet voor minder gaan, als je wat massa wil pakken.
of is het de bedoeling dat je gaat cutten met de a.s. als anticatabool?
nee het is niet mijn bedoeling dat ik ga cutten maar degene van wie ik die spullen heb zegt tegen mij dat dit genoeg is en dat ik eerst van een uglab had en nu origineel ja ik weet het ook nog niet zo zeker en van die stanozolol ook niet, maar ja als ik zo niks vooruit ga heeft het natuurlijk weinig zin.

Er gaat niks boven originele spullen.. maar zie nog maar eens aan goede te komen.. Stel dat je echt originele spullen hebt.. dan doen ze kwa dosering echt niet onder voor GS. Dus als jij altijd voor 500mg testo gaat dan zou ik dat nu ook doen.. zelfs misschien een stap je hoger.

sja.. het is een kwestie van welke spullen neem je.. als jij potjes koopt van 50 stuks a 5mg.. dan heb je wel ff wat potjes nodig.. MRP heeft bijvoorbeeld 100stuks a 10mg per potje.. Bij GS zal dat ook zo zijn.

10mg Winstrol per dag zet echt geen zoden aan de dijk.. 25mg minimaal, zelf zou ik voor 50mg per dag gaan of 50mg om de dag aan injects.

Thanatos zei:
Er gaat niks boven originele spullen.. maar zie nog maar eens aan goede te komen.. Stel dat je echt originele spullen hebt.. dan doen ze kwa dosering echt niet onder voor GS. Dus als jij altijd voor 500mg testo gaat dan zou ik dat nu ook doen.. zelfs misschien een stap je hoger.

sja.. het is een kwestie van welke spullen neem je.. als jij potjes koopt van 50 stuks a 5mg.. dan heb je wel ff wat potjes nodig.. MRP heeft bijvoorbeeld 100stuks a 10mg per potje.. Bij GS zal dat ook zo zijn.

10mg Winstrol per dag zet echt geen zoden aan de dijk.. 25mg minimaal, zelf zou ik voor 50mg per dag gaan of 50mg om de dag aan injects.
nou ik heb dus een potje van 100 stuks van 5 mg kan ik misschien dit dan beter verdelen in 3 weken of zo dat ik dan 25 mg per dag pak of is dit weer te kort.

Nee 3 weken is mooi, om net ff wat hardere look te krijgen. Maar heeft alleen nut als je als flink droog bent. En met de combi testo/deca zal je niet heel droog uit komen.

misschien 25 mg proviron toevoegen dat zou je iets harder kunnen maken

Terug
Naar boven