MuscleMeat

Mijn "optimale" orale kuur

Latin spirit zei:
man man man waar praat je over.... ten eerste praten we hier niet in stuks maar in mg. er zijn namelijk 5 mg tabletten en 10 mg tabletten...

ten tweede is het op en afbouwen van d-bol al zo lang zwaar achterhaald dat ik niet begrijp dat die gedachte bij mensen nog steeds leeft.

met alle respect riddick, maar als je adviezen geeft, weet dan wel waar je over praat, ipv gelul in de ruimte, dan houden we het niveau op het forum een beetje hoog he

ja ik gaf alleen maar de kuur die ik had en wel veel baad bij had ik ga er gewoon van uit dat je wel een van de BETERE dbols neemt die zijn meestal van 5 mg en op en afbouwen is iets waar je eindeloose gespreken over kunt houden en er toch niet uit komt :D

RIDDICK zei:
ja ik gaf alleen maar de kuur die ik had en wel veel baad bij had ik ga er gewoon van uit dat je wel een van de BETERE dbols neemt die zijn meestal van 5 mg en op en afbouwen is iets waar je eindeloose gespreken over kunt houden en er toch niet uit komt :D

5 mg dboll zijn 1 van de betere dbolls??????? waar slaat dit nou weer op??? waar baseer je dat op??? welke 10 mg dbols zouden dan zogenaamd minder goed zijn??

nou het is heel simpel. er zijn zat onderzoeken te vinden op oa ergogenics waaruit blijkt dat 1 gelijke hoeveelheid dboll veel effectiever is.... hier zijn echter al zo veel topics over geweest dat ik die discussie hier niet ga openen.

ik denk dat als de meer ervaren bodybuilders jouw posts lezen dat ze niet meer bijkomen van het lachen vriend....

ik geef je een tip.... doe een half jaar research en kom dan pas terug om mensen te adviseren. tot die tijd hoor jij degene te zijn die vragen stelt

• Topic Starter Topic Starter
Waarom wachten met Proviron? Voorkomen is toch beter als genezen?

janveeen zei:
20mg dianabol is voldoende, ik zou wel even wachten met de proviron en de dosis houden op 1 tablet per dag = 25mg

maar je moet het zelf weten; maar jij wil 6 kg winnen...

succes

volgende keer injecteren vriend, stelt niks voor en is kwalitatief veel beter

De toon van je post vind ik niet geweldig maar de inhoud kan ik wel mee instemmen. Verder geloof ik in het verdeeld innemen van d Dbols om de bloedwaarden op een constant nivo the houden. Varieren tussen gepreid over de dag en dan weer alles in 1 keer kan niet logisch zijn. Met de halfwaardetijd van DBol lijkt het me veel beter te spreiden.

Latin spirit zei:
man man man waar praat je over.... ten eerste praten we hier niet in stuks maar in mg. er zijn namelijk 5 mg tabletten en 10 mg tabletten...

ten tweede is het op en afbouwen van d-bol al zo lang zwaar achterhaald dat ik niet begrijp dat die gedachte bij mensen nog steeds leeft.

met alle respect riddick, maar als je adviezen geeft, weet dan wel waar je over praat, ipv gelul in de ruimte, dan houden we het niveau op het forum een beetje hoog he

Ik denk dat je een vergissing maakt. Zelfs 1 x 5mg DBol per dag gaat na een tijdje de lichaamseigen testo productie grotendeels stil leggen. Dat betekent dat er genoeg test in je bloed zit zodat de receptoren geen signaal richting brains hoeven te geven zelf weer aan te gaan maken. Bij nieuwe gebruikers zijn de receptoren nog zeer gevoelig en per defenitie schoon. Daarom lijkt me 40-50 mg per dag overkill en 20-30mg zat en beter voor de lever. Het gelijktijdig innemen van Proviron zorgt ook voor een hogere testo waarde en maakt de kuur schoner en effectiever zonder vochtopohoping en lang nakuren tegen estrogene bijwerkingen.

MrJ zei:
20mg /d Is zelfs voor een beginner te weinig.

Je zal dan wel een negatieve feedback gaan ontwikkelen (minderen/stoppen van lichaamseigen hormoonproductie) maar je stelt er echt niet genoeg synthetische hormonen tegenover om én het gat op te vullen van een verminderde eigen productie én er ook nog eens goed massa (lees: veel vocht) erbij aan te kunnen zetten.

Lees deze thread anders eens door:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=2226

Elmo zei:
Verder geloof ik in het verdeeld innemen van d Dbols om de bloedwaarden op een constant nivo the houden. Varieren tussen gepreid over de dag en dan weer alles in 1 keer kan niet logisch zijn. Met de halfwaardetijd van DBol lijkt het me veel beter te spreiden.

jep helemaal mee eens, heb ik ook de beste ervaringen mee

Verdeel het gewoon in 3-5 x/dag. Dbol heeft een hw tijd van 4-5 uur, dus het is echt wel nodig dit te spreiden.

Als je bv sochtends ineens 15 mg neemt en rond 17:00 nog s 15 mg, zit je een groot deel van de dag met te lage bloedwaarden om de spiergroei gunstig te beinvloeden.

Leviathan zei:
Verdeel het gewoon in 3-5 x/dag. Dbol heeft een hw tijd van 4-5 uur, dus het is echt wel nodig dit te spreiden.

Als je bv sochtends ineens 15 mg neemt en rond 17:00 nog s 15 mg, zit je een groot deel van de dag met te lage bloedwaarden om de spiergroei gunstig te beinvloeden.

en tot hoelaat kan je dan nog innemen? ik bedoel je zal wel niet vlak voor t slapen gaan kunnen innemen niet? of is je test. produktie snachts ook grotendeels stilgelegd tijdens een kuur? anders zou je tot ongeveer 8 uur in kunnen nemen aangenomen dat je 12 uur slaapt niet?

mischien een domme vraag maar ik ben nog aan t leren :)

Latin spirit zei:
5 mg dboll zijn 1 van de betere dbolls??????? waar slaat dit nou weer op??? waar baseer je dat op??? welke 10 mg dbols zouden dan zogenaamd minder goed zijn??

nou het is heel simpel. er zijn zat onderzoeken te vinden op oa ergogenics waaruit blijkt dat 1 gelijke hoeveelheid dboll veel effectiever is.... hier zijn echter al zo veel topics over geweest dat ik die discussie hier niet ga openen.

ik denk dat als de meer ervaren bodybuilders jouw posts lezen dat ze niet meer bijkomen van het lachen vriend....

ik geef je een tip.... doe een half jaar research en kom dan pas terug om mensen te adviseren. tot die tijd hoor jij degene te zijn die vragen stelt

met een van de betere bedoel ik de russische dboll niet dat de 10mg tabs van gs slecht zijn ofzo maar naar veel zoeken op het net ben ik er toch achter gekomen dat de russische toch wel een iets wat bettere dboll is maar dat verschil zal wel weer tot stomme discusies lijden waar ik geen zin in heb ik geloof nog wel in op en afbouwen maarja dat is ook iets waar je eindeloos over door kan gaan maar het verspreiden over de dag is toch dacht ik een van de bettere manieren ik gaf alleen een voorbeeld en het gaat gewoon om de halfwaarde tijd van dboll smorgens/middag/avond is maar een indicatie ik bedoel neem het om mij part 5 of 6 keer per dag gaat er gewoon om dat je de boel verspreid en daar ging het mij om en die week 8 3 in een keer is puur om je lichaam nog ff en soort ja hoe zal ik het zegen prikkeling/boosteffect tegeven

oja en nog ff over doe een half jaar research ik heb bij de dboll kuur ook maanden van tevoren alles uitgezocht dus ga niet zo zeiken.
ik doe voor ik een kuur doe eerst aardig wat research maarja zoveel mensen zoveel ideen denk daar maar eens aan jij denkt omdat jij het zo hebt gehoord/gelezen dat jouw manier de beste is maarja ik ken nog een paar mensen die het zo hebben gedaan en bij hun is het ook bevallen ik zeg niet dat dit de super kuur is maar is in elk geval een manier ik probeer gewoon van hulp te zijn met de kennis die ik heb vergaard over dboll en meer niet ik probeer niet iedreen te dissen :D

RIDDICK zei:
met een van de betere bedoel ik de russische dboll niet dat de 10mg tabs van gs slecht zijn ofzo maar naar veel zoeken op het net ben ik er toch achter gekomen dat de russische toch wel een iets wat bettere dboll is maar dat verschil zal wel weer tot stomme discusies lijden waar ik geen zin in heb

als jij een stomme opmerking maakt, wat je nergens op kan baseren, dan krijg je stomme discussies ja, logisch. ik ben wel eens benieuwd waar jij op baseerd dat de rusische dbol beter zouden zijn dan die van GS. spreek je uit ervaring? of heb je een onderzoek waar je dit op kan baseren? als je toch GS tegen russische dbol gaat zetten dan zou je zelfs kunnen stellen dat de GS dbol een betere keuze is ten opzichte van rusissche dbol, gezien het aantal russische vervalsingen waar de markt op dit moment mee word overspoeld. van GS zijn nog geen vervalsingen gesignaleerd.

RIDDICK zei:
ik geloof nog wel in op en afbouwen maarja dat is ook iets waar je eindeloos over door kan gaan

waar baseer je dit op? waarom zou op en afbouwen beter zijn? explain please, misschien kan ik er nog wel wat van leren

RIDDICK zei:
maar het verspreiden over de dag is toch dacht ik een van de bettere manieren ik gaf alleen een voorbeeld en het gaat gewoon om de halfwaarde tijd van dboll smorgens/middag/avond is maar een indicatie ik bedoel neem het om mij part 5 of 6 keer per dag gaat er gewoon om dat je de boel verspreid en daar ging het mij om en die week 8 3 in een keer is puur om je lichaam nog ff en soort ja hoe zal ik het zegen prikkeling/boosteffect tegeven

dbol verspreiden over de dag ben ik het ook helemaal over eens en heb je mij ook niks over horen zeggen

RIDDICK zei:
oja en nog ff over doe een half jaar research ik heb bij de dboll kuur ook maanden van tevoren alles uitgezocht dus ga niet zo zeiken.
ik doe voor ik een kuur doe eerst aardig wat research maarja zoveel mensen zoveel ideen denk daar maar eens aan jij denkt omdat jij het zo hebt gehoord/gelezen dat jouw manier de beste is maarja ik ken nog een paar mensen die het zo hebben gedaan en bij hun is het ook bevallen ik zeg niet dat dit de super kuur is maar is in elk geval een manier ik probeer gewoon van hulp te zijn met de kennis die ik heb vergaard over dboll en meer niet ik probeer niet iedreen te dissen :D

heel goed dat je research heb gedaan voordat je aan je kuur hebt gedaan, maar als je toch research gedaan zou hebben dan zou je allang geconcludeerd hebben dat dboll op en afbouwen allang achterhaald is. ik kan uit je posts uitmaken dat je nog niet zo veel verstand/ervaring hebt met kuren, dat maakt op zich niet uit, maar het baart me wel zorgen dat er mensen zijn die adviezen voorschrijven aan een ander, terwijl die kennis niet klopt en dat vind ik wel kwalijk. natuurlijk, we zijn allemaal nog aan het leren, maar als ik ergens geen verstand van hebt dan hoor je mij ook niet. je zal me bijvoorbeeld nooit iets zien adviseren wat over IGF gaat, gewoonweg omdat ik er nog geen verstand van heb.

Latin spirit zei:
als jij een stomme opmerking maakt, wat je nergens op kan baseren, dan krijg je stomme discussies ja, logisch. ik ben wel eens benieuwd waar jij op baseerd dat de rusische dbol beter zouden zijn dan die van GS. spreek je uit ervaring? of heb je een onderzoek waar je dit op kan baseren? als je toch GS tegen russische dbol gaat zetten dan zou je zelfs kunnen stellen dat de GS dbol een betere keuze is ten opzichte van rusissche dbol, gezien het aantal russische vervalsingen waar de markt op dit moment mee word overspoeld. van GS zijn nog geen vervalsingen gesignaleerd.

Om de discussie rondon DBol van GS nog een zetje richting de goede kant te geven post ik deze link. Zoals je ziet worden daarin ook de DBols van GS (10 mg) getest.
De injectables bevaatten veel meer dan aangegeven, de tabletten iets minder. Maar fake in dit geval zeker niet en de werkzame stof is the thing that counts. Of ze nu uit Rusland of Zierikzee komen maakt wat dat beteft geen bal uit.

Ik hoop dat jullie wat aan deze post hebben.

Groet

Elmo

Foutje, bedankt!

Hierbij alsnog de link!

http://www.uk-muscle.co.uk/showthread.php?t=3181

Elmo zei:
Latin spirit zei:

Om de discussie rondon DBol van GS nog een zetje richting de goede kant te geven post ik deze link. Zoals je ziet worden daarin ook de DBols van GS (10 mg) getest.
De injectables bevaatten veel meer dan aangegeven, de tabletten iets minder. Maar fake in dit geval zeker niet en de werkzame stof is the thing that counts. Of ze nu uit Rusland of Zierikzee komen maakt wat dat beteft geen bal uit.

Ik hoop dat jullie wat aan deze post hebben.

Groet

Elmo

kurgan zei:
en tot hoelaat kan je dan nog innemen? ik bedoel je zal wel niet vlak voor t slapen gaan kunnen innemen niet? of is je test. produktie snachts ook grotendeels stilgelegd tijdens een kuur? anders zou je tot ongeveer 8 uur in kunnen nemen aangenomen dat je 12 uur slaapt niet?

mischien een domme vraag maar ik ben nog aan t leren :)

Een aantal zullen het niet met me eens zijn, maar ik nam JUIST voor het slapen gaan nog 10mg. Je eigen test productie ligt idd al plat tijdens je kuur, ook wanneer je rond 17:00 de laatste dosis neemt, zal tijdens je nachtrust nog voldoende stof in je bloed zitten zodat je lichaam zelf geen test aanmaakt. Dbol heeft een hw tijd van 3-5 uur, daarna blijft nog gedurende een aantal uren de stof aanwezig in t bloed.

Ik deed het btw ook met oog op dat je tijdens je slaap het meest hersteld, en dan is een hoge bloedwaarde wel wenselijk.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Een aantal zullen het niet met me eens zijn, maar ik nam JUIST voor het slapen gaan nog 10mg. Je eigen test productie ligt idd al plat tijdens je kuur, ook wanneer je rond 17:00 de laatste dosis neemt, zal tijdens je nachtrust nog voldoende stof in je bloed zitten zodat je lichaam zelf geen test aanmaakt. Dbol heeft een hw tijd van 3-5 uur, daarna blijft nog gedurende een aantal uren de stof aanwezig in t bloed.

Ik deed het btw ook met oog op dat je tijdens je slaap het meest hersteld, en dan is een hoge bloedwaarde wel wenselijk.

thnx for de info :thumb:

Terug
Naar boven