Fitness Seller

Mijn rug na een jaar

Dako

Cool Novice
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

train wel al langer ben na een geperforeerde blindedarm van 84 naar 69 kilo afgevallen, na herstel nu een jaartje weer terug op 80 kilo.

droog... wat zijn je doelen? want dat kon toch iets breder/dikker imo

Erg netjes, goed van je herstel.:cool:

• Topic Starter Topic Starter
ja wat zijn je doelen, ik vind 11 kilo terug winnen in 12 maanden nog niet zo verkeerd.
Droog ja! het liefst clean bulken het duurt iets langer maar het resultaat mag er zijn.

bedankt voor je kritiek victory!!

Laatst bewerkt:
ja wat zijn je doelen, ik vind 11 kilo terug winnen in 12 maanden nog niet zo verkeerd.
Droog ja! het liefst clean bulken het duurt iets langer maar het resultaat mag er zijn.

bedankt voor je kritiek victory!!

dat is inderdaad niet slecht!

succes nog

Armen/schouders lopen wat voor op je rug, maar dat zal je zelf ook wel weten. Netjes!

Armen/schouders lopen wat voor op je rug, maar dat zal je zelf ook wel weten. Netjes!

Klopt als een bus! ik had altijd een hekel aan rug oefeningen maar sinds kort vind ik het super om mijn rug de trainen, dat geld ook voor mijn benen ik heb de squat en de deadlift ontdekt and i love it.
Bedankt voor je kritiek. ;)

Nette fysiek, respect daarvoor kerel. Ik ben ook zo ingesteld van cleanbulk, vet is niets waard.

Maar heb je weinig piek op je biceps of zie ik dat verkeerd?
Zou je eens een foto kunnen maken zodat ik de lat spread kan zien?

Succes verder.

Ik vind dat er ook goed uitzien hoor :D:sd:

Nette fysiek, respect daarvoor kerel. Ik ben ook zo ingesteld van cleanbulk, vet is niets waard.

Maar heb je weinig piek op je biceps of zie ik dat verkeerd?
Zou je eens een foto kunnen maken zodat ik de lat spread kan zien?

Succes verder.

Thanks, ik heb ooit wel die piek erop gehad is denk ik door alleen basis oefeningen te doen verdwenen. Ik zou eigenlijk ook niet weten hoe je een piek op je biceps traint??? misschien iemand tips?
een lat spread? ik ben niet zo goed in poseren.;)

Mooi fysiek, vooral goede armen en schouders!

Ga zo door!

:d:D

Laatst bewerkt:
Dit is een latspread [Afbeelding niet meer beschikbaar]

btw ziet er goed uit

Terug
Naar boven