AndroidHealthClinic

Mijn sauna, wat doe je?!

  • Topic starter MrJ
  • Startdatum
  • Reacties 86
  • Weergaven 4K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Pech Mr J!
Volgende keer je pik in het bakkes van zeekoe steken, dan zwijgt ze + jij gratis blowjob-kind-of-a-thing ??? en die meiden blijven :D
 
tsssssss wat k*t zeg, ik ken het...

eerst lekker worden gemaakt (vol verwachting klopt ons hart) en dan eindigt het verhaal met een anti-climax!!!!!!!! en jij maar denken waarom het potverdomme jou moet overkomen:(

karma om het te verzachten
 
Jawel mensen, Duke is zo hardcore, hij verkiest zelfs eten boven een groepsorgie van 8 geile net legale sletjes

Hoezo net legaal? Mag al vanaf 16 hoor
 
Tnx bro's, gedeelte smart is halve smart.

Toen ik in een roes van pijn en ellende naar huis reed waren er maar 2 mogelijkheden.

Of ik reed me uit pure frustratie helemaal dood tegen een boom ofzo (hopen dat die k*tairbag werk weigert), of ik zou er een topic openen op DBB. Er was geen middenweg tussen die 2 uitersten.

Gelukkig voor jullie ben ik er dus nog. :o
 
Hoezo net legaal? Mag al vanaf 16 hoor

O?

Serieus?


Damn, ik hanteer de regel; 2x 16 = 32. Maar waar vind je nu 2 gewillige bicoïtusuele grietjes van 16 in de kroeg?

Maar goed, 1 is dus genoeg. Tnx Yzord, mijn leven heeft weer nut. :thumbup:
 
gelukkig maar dat je voor het tweede gekozen hebt :D
 
Serieus J, na zo'n actie verdien je het gewoon niet meer om te leven. Ik had voor die boom gekozen.
 
Hoi.

Doe zelf eens een trein terugkoppen met die k*tkop van je. :thumbup:

Ok, that's it.


Even allemaal nog naar Samu zwaaien jongens. De knop kan ieder moment aangeklikt worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Dag Samu. Wel thuis. Pas op met oversteken enzo. :wave:




Serieus J, na zo'n actie verdien je het gewoon niet meer om te leven. Ik had voor die boom gekozen.

Wat had ik moeten doen dan? :(
 
Of eten, of flauwvallen in de sauna. :(

slin....:cool:

bout bro..van dat soort mooie momenten moet je het hebben..onder de competentie..kansen zien en grijpen..:facial: :eyebrow:
 
Hint:
8-22-01-b.jpg


Kthxbye! :wave:
 
haha, sorry bro, maar ik moet er even om lachen.

lullig voor je, maargoed jij had ook gewoon terug moeten gaan.
 
wat erg karma als troost
 
Back
Naar boven