AndroidHealthClinic

Mijn trainings video.

• Topic Starter Topic Starter
Hey, dat heb je inderdaad goed gezien en m'n dekking klopt ook niet helemaal hoor, staat te wijd. Maar bedankt voor je reactie, doet me goed.

Lekker bezig! In het gedeeltje waar je een serie trappen achter elkaar maakt doe je een hupje teveel, deze oefening moet sneller. Zodra je trapvoet de grond raakt maak je de volgende trap alweer. Het "hupje" om de trap te kunnen maken doe je met je standbeen. Beetje moeilijk uitleggen maar hoop dat je begrijp wat ik bedoel.
Met sparren lijkt het erop dat je goed het moment weet te bepalen. Ziet er goed uit, lekker doorgaan!

ziet er prima uit inderdaad. bij de trappen zie je wel dat hoe hoger je gaat trappen hoe lager je dekking mee gaat.. Op de zak training zie je ook dat je wat vaak je hoofd aanbied, vooral bij je hoeken..

je bent nog jong dus genoeg tijd om perfect te worden! hou vol zou ik zeggen

Wel woest. Misschien wat meer instappen bij je lowkicks.

Hé, echt tof alle reacties hierboven! En ik kan maar 1 ding antwoorden: ''Het klopt allemaal wat jullie zeggen.''

Ik weet niet waarom, maar als ik zo terug kijk weet ik wel dat ik beter kan. Dus binnenkort ook maar weer even een nieuwe video maken.

Maar bedankt allemaal nogmaals.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 21:40 ----------

Lekker bezig! In het gedeeltje waar je een serie trappen achter elkaar maakt doe je een hupje teveel, deze oefening moet sneller. Zodra je trapvoet de grond raakt maak je de volgende trap alweer. Het "hupje" om de trap te kunnen maken doe je met je standbeen. Beetje moeilijk uitleggen maar hoop dat je begrijp wat ik bedoel.
Met sparren lijkt het erop dat je goed het moment weet te bepalen. Ziet er goed uit, lekker doorgaan!

Ja ik snap wel wat je bedoeld, dit proberen ze me nog steeds af te leren, dus ik neem ook de tijd ervoor om het eruit te slijpen! ;)

Ziet er goed uit, trappen gaan redelijk soepel. Tremendes opmerking klopt, maar dat is vaker oefenen. Weet uit ervaring dat dat erg moeilijk is om met dat hupje gelijk door te trappen. Ben wel benieuwd naar je boxing skills eigenlijk, upload ook daar een filmpje van??:)

Goed bezig! Je moet je heup wat verder inzetten, als je dit onder de knie krijgt zul je ook merken dat je trappen meer impact zullen hebben

Ik kan wel met heupen indraaien alleen ik weet niet waarom ik het niet doe, denk even weer wennen maar dat zal ik wel bewijzen in m'n volgende video.

En beukiteu, ik was ook van plan om de volgende video wat langer te gaan padsen.

Maar zoals jullie zien ben ik nog beetje stijfjes, daar werk ik momenteel ook nog aan! :-D

Iemand nog ideeën wat ik erbij kan doen voor maandag?

Nou, ik wil namelijk nog nieuwe dingen toevoegen in de volgende video (vind het gewoon leuk om te doen, en om er naar terug te kijken en te zien wat er de volgende keer beter kan)

Bijvoorbeeld sprinten? Of optrekken aan zo'n ding, snap je? Dus vandaar de vraag of jullie nog wat ideeën hadden voor me om te verwerken! :D

Nou, ik wil namelijk nog nieuwe dingen toevoegen in de volgende video (vind het gewoon leuk om te doen, en om er naar terug te kijken en te zien wat er de volgende keer beter kan)

Bijvoorbeeld sprinten? Of optrekken aan zo'n ding, snap je? Dus vandaar de vraag of jullie nog wat ideeën hadden voor me om te verwerken! :D

Een serie trappen met links en rechts van 1 tot 10 en terug. Maar nu met de juiste techniek..:)

Trap boks combinaties zoals binnenkant been trap, directe stoot lever of hoek. Maak t af zoals je wilt

Is goed! :) Bedankt voor de kritiek en suggesties, nogmaals. Hopelijk dat de volgende video jullie meer in de smaak valt!

Is goed! :) Bedankt voor de kritiek en suggesties, nogmaals. Hopelijk dat de volgende video jullie meer in de smaak valt!

Was zeker niet verkeerd hoor, keep up the good work! By the way...hoe lang train je? waar train je? Heb je partijen gedraaid?

Terug
Naar boven