Fitness Seller

mijn trip

newlife

Novice
Waardering
0
Na jaren bijna 90kg te hebben gewogen ben ik drie jaar terug beginnen afvallen. Op mijn dieptepunt/hoogtepunt heb ik 67kg gewogen bij 1.75m.
Door privé-omstandigheden heb ik de weegschaal een poos werkloos in de hoek laten staan en ben ik zeer veel en slecht beginnen eten met als gevolg dat ik terug 82kg weeg met een veel te hoog vetpercentage. Krachttraining heb ik nooit gedaan, hoogstens wat cardio op de hometrainer of de fiets.

Nu ben ik echter van plan om de komende vier maanden het over een totaal andere boeg te gooien. Ik heb op dit forum al meerdere topics over voeding doornomen maar ik ga hier totaal geen aandacht aan besteden.
Ik ga heel drastisch en ongezond starten en zien waar ik eindig.

Waarom deze topic?
Gewoon om een plaats te hebben waar ik mijn frustraties, eventuele vorderingen, oefeningen en eetgewoontes kan neerpennen.
Doel is om elke maand een foto te posten en dagelijks mijn voeding en 'training' neer te pennen en na vier maanden es terug te blikken op deze dag en de bereikte resultaten.

Hoofddoel: afvallen op eender welke manier om daarna eventueel een basis te hebben voor aan krachttraining te beginnen.

Groeten

Je wil afvallen maar totaal niet op je voeding letten? Hoe ga je dat doen? ???

yah lees voedingsstickys eens!

• Topic Starter Topic Starter
Je wil afvallen maar totaal niet op je voeding letten? Hoe ga je dat doen? ???

Nee, ik ga op mijn voeding letten maar niet volgens een gezond, uitgebalanceerd schema. Komt erop neer dat ik in het begin keihard in mijn voedingsinname zal snoeien en de komende weken wel zal zien hoe het verloopt. Natuurlijk zal ik snoep, vetten enzo gaan mijden.

Ik weet dat mijn voeding helemaal niet zal stroken met een gezond schema maar dit is ook niet mijn bedoeling. Ik wil ook niemand tegen de borst stoten maar ik wil dit de komende maanden initieel op mijn manier starten. Daarna zien we wel.
Ik wil gewoon een plaatsje waar ik mijn ding kwijt kan en dit wordt dan ook mijn plaatsje waar ik dit kan.

Ik wil hierbij ook benadrukken dat ik dit topic niet heb gestart om vragen te stellen ivm een goed voedingsschema. Ik weet dat er hiervoor zeer duidelijke stickys aanwezig zijn op het forum die al de informatie bevatten die nodig is om een goed voedingsschema op te stellen. Eens ik zover ben dan zal ik me ook tot deze sticky's wenden. Voorlopig dus nog niet.

Nou, suc6 met afvallen dan. Hoplijk lukt het je toch op een gezonde manier.

das een badtrip dude, beter blijf je van den drugsje af.

Ik hoop dat het je gaat lukken, maar je klinkt behoorlijk down. Om een goed lichaam te hebben zul je ook positief qua instelling moeten zijn.
Maak voor jezelf een goed voedings-/trainingsschema en houdt dit dan vol.:D;)

Terug
Naar boven