http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31801
dat lijkt me een heel cool gevecht worden, ga het zeker kijken
dat lijkt me een heel cool gevecht worden, ga het zeker kijken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

moelijk krijgen? dan wordt ie gewoon in elkaar gebeukt, klaar.hugohonnie zei:Want als het om gewoon boksen gaat zal hoost het wel heel moeilijk krijgen.
zoutzak zei:moelijk krijgen? dan wordt ie gewoon in elkaar gebeukt, klaar.

IddRyu zei:ben benieuwd hoe die beentjes van tyson op een lowkick reageren![]()

, maar vechten kan ie niet hoor. Tyson maakt hem zeker wel finaaal met de grond gelijk. enkel een goede vuistslag van Sapp en tyson kan t moeilijk krijgen. die gast is echt oersterk maar techniek ho maar. zelfde geld beetje voor Le Bannier. ook een reus maar teveel gericht op aanvallen dan verdedigen. zonde eigenlijk. zou die 2 (sapp en jerommeke) wel eens tegen elkaar willen zien vechten
dandyman zei:ben zeker benieuwd, maar zeg nou zelf. Bob Sapp ziet er gigantisch huge uit..is ie ook, maar vechten kan ie niet hoor. Tyson maakt hem zeker wel finaaal met de grond gelijk. enkel een goede vuistslag van Sapp en tyson kan t moeilijk krijgen. die gast is echt oersterk maar techniek ho maar. zelfde geld beetje voor Le Bannier. ook een reus maar teveel gericht op aanvallen dan verdedigen. zonde eigenlijk. zou die 2 (sapp en jerommeke) wel eens tegen elkaar willen zien vechten
Hoost daarentegen heeft voor hetere en grotere vuren gestaan waaronder Sapp idd.
Tyson zal t denk ik in een mixed battle wel afleggen tegen hoost. Hoost hoeft enkel zn bovenlichaam goed af te dekken en met een paar lage trappen aan te komen
ik zet dus mn geld op Hoost..pak die gek!!!![]()