XXL Nutrition

Mike Tyson daagt Nederlander uit in de K1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar zou tyson willen kickboksen? Want als het om gewoon boksen gaat zal hoost het wel heel moeilijk krijgen.

Iron Mike Tyson Signs with K-1
Aug 23, 2003

Former heavyweight boxing champion "Iron" Mike Tyson has officially signed with the K-1 organization for exclusive management and rights of refusal for Japan.

Mike Tyson may still compete in America, but can only fight in Japan in the K-1 organization. No word yet on when, where, or against whom he will first compete.

Sources inform Knockouts! that he could compete under boxing rules, kickboxing (K-1) rules, or even mixed martial arts.

bron sherdog.com

Ik ben echt benieuwd wie dat zou gaan winnen. Echt cool zoiets :p

ben benieuwd hoe die beentjes van tyson op een lowkick reageren :D

Remember > Hoost - Sapp :D

Mocht Ernesto de beentjes van Tyson een paar keer goed raken :rolleyes: dan vrees ik dat het een 'grondgevecht' wordt :p

Groet Smalluser :thumb:

Zodra tyson eenmaal een paar klappen heeft uitgedeeld ligt onze nederlander. Een trap van hoost zal tyson nog wel kunnen incasseren, want tyson is niet bepaald minder gespierd en massa.
Maar zodra tyson aanvalt kunnen trappen nergens meer vandaan komen en dus denk ik zeker weten dat tyson wint.

Tyson moet alleen niet gaan onderschatten, en moet dus aanvallen en niet op afstand blijven want dan trapt Hoost Tysons been helemaal kapot.

ben zeker benieuwd, maar zeg nou zelf. Bob Sapp ziet er gigantisch huge uit..is ie ook:), maar vechten kan ie niet hoor. Tyson maakt hem zeker wel finaaal met de grond gelijk. enkel een goede vuistslag van Sapp en tyson kan t moeilijk krijgen. die gast is echt oersterk maar techniek ho maar. zelfde geld beetje voor Le Bannier. ook een reus maar teveel gericht op aanvallen dan verdedigen. zonde eigenlijk. zou die 2 (sapp en jerommeke) wel eens tegen elkaar willen zien vechten

Hoost daarentegen heeft voor hetere en grotere vuren gestaan waaronder Sapp idd.
Tyson zal t denk ik in een mixed battle wel afleggen tegen hoost. Hoost hoeft enkel zn bovenlichaam goed af te dekken en met een paar lage trappen aan te komen

ik zet dus mn geld op Hoost..pak die gek!!!:)

I zet mijn geld op tyson :)

dandyman zei:
ben zeker benieuwd, maar zeg nou zelf. Bob Sapp ziet er gigantisch huge uit..is ie ook:), maar vechten kan ie niet hoor. Tyson maakt hem zeker wel finaaal met de grond gelijk. enkel een goede vuistslag van Sapp en tyson kan t moeilijk krijgen. die gast is echt oersterk maar techniek ho maar. zelfde geld beetje voor Le Bannier. ook een reus maar teveel gericht op aanvallen dan verdedigen. zonde eigenlijk. zou die 2 (sapp en jerommeke) wel eens tegen elkaar willen zien vechten

Hoost daarentegen heeft voor hetere en grotere vuren gestaan waaronder Sapp idd.
Tyson zal t denk ik in een mixed battle wel afleggen tegen hoost. Hoost hoeft enkel zn bovenlichaam goed af te dekken en met een paar lage trappen aan te komen

ik zet dus mn geld op Hoost..pak die gek!!!:)

Lebanner en Sapp zijn idd 2 brute krachten, maar Jerommeke kan nog aardige low-kicks uitdelen terwijl Sapp volgens mij niet eens z'n been op kan tillen... tja wat wil je met zo'n gewicht :)

Anywayz, ik zet m'n geld ook op Hoost... z'n snelheid gecombineerd met low-kicks zullen de doorslag gaan geven.

Hoost wint! anders kom ik wel ff in die ring staan :P

Als het geen bokswedstrijd is, maakt hoost best kans!

In de benen zit meer kracht en het zijn langere 'wapens'.

Alle respect voor de mentaliteit van Tyson maar zonder enige kick-boks ervaring wordt hij filaal weg gelowkicked, hij zal ook wat kicks rond zn middel te verduren krijgen. Op zijn bovenlichaam kan hij misschien heel wat verduren maar daaronder gaat hij denk ik problemen krijgen. Bij dit soort gevechten komt gewoon wat meer techniek kijken en dat zal denk ik het enigste maar wel het beslissende element zijn waar Tyson het gaat afleggen.

Ik ga voor de Dutch pride--> Hoost.

Ik kies voor Hoost die is niet voor niets 4x wereldkampioen geworden :)
Hoost moet alleen oppassen voor Tysons bekende bijt techniek :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb net de highlight video van hoost gekeken van sherdog. Dat is harde zeg, ik zet me geld nu zeker op hem. :)

Shit man ik kan niet wachten tot die 2 gaan knokken :)

die sapp heeft echt een onmogelijk incasseringsvermogen.. echt niet normaal.

Dit zou fantastisch worden!!! Ik zou m'n geld hier niet op inzetten. Bij dit weet je nooit wat er gaat gebeuren. Misschien kickt Hoost Tyson z'n ass maar misschien maakt Tyson wel ineens een dikke comeback en komt hij ineens weer in shape. Je weet nooit met Iron Mike.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven