XXL Nutrition

Mike Tyson daagt Nederlander uit in de K1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij haalt Tyson het...
als hij zich ten minste degelijk voorbereid op low-kicks.
Boksen rules!!

Tyson comments on the prospect of a Sapp fight in the piece, saying, "It might be nice....But under Marquess of Queensberry rules. I don't really feel like getting kicked in the head, you know?''

HAHAHA, moet je vooral aan de k1 gaan meedoen. Beetje slap hoor Mike of je doet het of je doet het niet...niet van dat half half gedoe.

Hoezo? Hij heeft een contract met de K-1 organisatie That's it.

Pas de K1-battle in The Bellagio in Las Vegas :D gezien (op cd wel te verstaan) :thumbs: . Was Sapp tegen Kimo. Nou ik kan je vertellen dat die Sapp best wel een paar klappen kan hebben, maar hij moest tussen die klappen even tijd hebben om bij te komen. :rolleyes:

Kimo ging toch echt op het eind neer terwijl die toch vaker UFC of Pride gevechten heeft gedaan en je zou verwachten dat die met gemak Sapp moest kunen hebben. Niet dus.

Na het gevecht werd tyson uitgenodigg in de ring om Sapp te feliciteren. Sapp gelijk helemaal gek en wilde gelijk tegen hem vechten. Tyson wilde wel zolang ie eerst maar een contract ??? ondertekende :study:

Hierna is dat balletje gaan lopen van Tyson tegen Sapp en tegen Hoost.
Onze nederlander Remy bonjasky geef ik ook nog wel een paar kansen tegen Tyson.

Je moet gewoon snel en gemeen vechten tegen die Tyson, doet ie zelf ook en zolang je hem maar op afstand houdt met lowkicks en highkicks, moet het lukken. Zeker nu dat Clinchen hard wordt afgestraft door de scheidsrechters in K-1

Ik ben bang dat tyson gaat winnen.
Hoost is goed maar hij begint z'n dagen al te tellen 38 jaar oud,tyson is ook zo jong niet meer maar toch.

Tyson is gewend om 12 ronden te boksen en k1 is maar 3 rondes.
Dus tyson zal niet zo snel uitgeblust zijn.
Het verschil tussen sapp en tyson is dat tyson een super goede conditie vergeleken met sapp.
Daarbij komen nog z'n voetenwerk en z'n razendsnelle combo's.

Wat me een mooi gevecht zou zijn le banner tegen tyson of hunt tegen tyson.

uhmm

al gaat het om kickboxen verbouwd tyson hem nog.

boksen wint van kickboxen geloof me.

tyson is alleen getraind in ze armen en heeft daar veel meer ervaring in dan hoost :S.

slaan gaat ook wel wat sneller dan low kickies.

en in tyson zit veel meer agressie.

maarja we zullen het zien

Hey Brock, "you tapped out". :p

Maar goed, ik ben benieuwd. Een goeie tik en de partij kan beslist zijn in Tyson's of Sapp's voordeel.

Ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat Sapp van Tyson gaat winnen. Omdat Sapp toch niet trapt is het eigenlijk gewoon een boksgevecht. En dan maakt Sapp echt geen kans want,
- hij is langzamer in het stoten/bewegen.
-heeft meer raakvlak.
-en hij ziet die stoten van Tyson echt niet aankomen.
Stel Sapp zou winnen dan is hij gewoon een top 5 bokser van de wereld ??? . Maar ik kan het natuurlijk mis hebben maar, ik hoop van niet want IRON MIKE RULES.

[Link niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:

Elke vechter kan verliezen afgezien nog of hij zijn dag heeft of niet.
Ik vind dat dit soort uitdagingen absoluuut moeten kunnen en worden aangegaan. Vechten en overwinnen daar draait het allemaal om je moet ze aangaan om de beste vechtsporten zich zelf te laten bewijzen. wat je techniek is maakt niet uit je wint of je verliest.

En op de vraag wie er zou winnen dat is natuurlijk duidelijk dat wint hoost.
Tyson krijgt en stel combos naar zijn lelijke klotekop toegeslingerd dat hij de weg uit de ring alleen nog kan vinden door zich aan de touwen vast te houden.

go dutch pride!!!

• Topic Starter Topic Starter
da's klare taal :D

dude , bump eens niet een 5j oud topic..

wtf is dit... loopt die kerel nou achter of loop ik zover voor...

ah... hij loop dus achter =p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven