MuscleMeat

Milde Magere Kwark

DutchDave

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
85kg
Ik eet dit altijd met anderhalve dop caravan siroop voor het slapen gaan. Kan dit wel gewoon? Of moet ik overgaan naar zonnebloemolie/olijfolie?

Heb ingelezen dat Casseine wel beter is, maar ik kan het niet maken om nog een pot te hebben, ouders gaan hier zwaar van over de zeik.

Olie is vetten,siroop is suikers? Rare vergelijking..

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt, omdat ik heb begrepen dat de suiker het proces van de trage eiwitten juist versnellen. En die trage eiwitten heb ik juist nodig voor het slapen gaan tot het moment dat ik wakker wordt. Nu lijkt het of ik mijn eigen vraag beantwoord...

Maar wat heeft die olie er mee te maken? Wil je de siroop vervangen door olie?

Olie lijkt me erg ranzig door je kwark. Zolang je het houd bij een kleine hoeveelheid siroop zal die paar gram suiker denk ik weinig invloed hebben op de rest. In magere kwark zelf zitten sowieso ook al suikers.

Ik denk dat DutchDave de olie voor de vetten erbij wil nemen (die zouden de opname van de eiwitten nog sterker vertragen).
Als dat het geval is, dan raad ik je aan om noten of pinda's ervoor in de plaats te nemen... Stuk smakelijker dan olie

gewoon ff wat suikervrije siroop halen.

of een schep whey er door mengen. en die casseine shakes gaan ook tegen steken na een tijd hoor.

Terug
Naar boven