XXL Nutrition

Miley Cyrus

Ik vind Miley Cyrus echt lekker en wil haar ook nog een keer nken, hoe ik dat ga bereiken weet ik nog niet. Ik wilde zelf ook al een topic openen over dat ik haar wil naaien maar ik dacht dat er weinig animo voor zou zijn. Ik zal binnenkort wat geilere foto's van het mokkeltje plaatsen

dat is toch geen miley cyrus, of wordt dit weer zon disney sletjes draadje, dan past vanessa hudgens er ook wel tussen, alleen die is wel al volwassen.

ix5y6s.jpg

retelekker wijf. **** man,

'k Zou ze graag is palen.
Alleen haar stem bezorgt me zelfmoordneigingen

Beter zou ze eens werken aan een eigen sT, in plaats van samen met christina aguilera en nog wat andere vrouwelijke artiesten Lady Gaga na te apen in haar videoclips. Maarja, is ergens wel begrijpelijk, iedereen wil gewoon Lady Gaga zijn, zij zet de trend dus hopen ze gewoon door haar na te doen ook zoveel succes te hebben.

Laatst bewerkt:
Beter zou ze eens werken aan een eigen sT, in plaats van samen met christina aguilera en nog wat andere vrouwelijke artiesten Lady Gaga na te apen in haar videoclips. Maarja, is ergens wel begrijpelijk, iedereen wil gewoon Lady Gaga zijn, zij zet de trend dus hopen ze gewoon door haar na te doen ook zoveel succes te hebben.
Iedereen wil lady gaga zijn:roflol:

Ze willen alleen de fame van die smakeloze tranny

Iedereen wil lady gaga zijn:roflol:

Ze willen alleen de fame van die smakeloze tranny

:roflol:, ok alleen de fame dan. Maar blijft wel vrij triest dat veel vrouwelijke artiesten haar nu plots allemaal kwa sT beginnen na te bootsen. En als ze haar echt smaakloos vinden dan vinden ze zichzelf ook smaakloos ofwat :scratch:

Laatst bewerkt:
:roflol:, ok alleen de fame dan. Maar blijft wel vrij triest dat veel vrouwelijke artiesten haar nu plots allemaal kwa sT beginnen na te bootsen. En als ze haar echt smaakloos vinden dan vinden ze zichzelf ook smaakloos ofwat :scratch:
Naja je weet hoe wanhopig ze in amerika zijn, ze doen alles om een beetje fame te krijgen.

Dus ook verkleden als een of andere halve gare.

lady gaga na apen? lol. LG is zelf een rip off van Bowie en Madonna.

Terug
Naar boven