XXL Nutrition

Milos Sarcev en Dennis James veroordeeld

wazzup

Gargantuan Beast
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.446
Lengte
1m89
Milos Sarcev en Dennis James veroordeeld (AP) De heren krijgen een voorwaardelijk en een boete. Saillant detail: de boete van Sarcev is het tienvoudige van die van James.

http://www.ergogenics.org/arnraid3.html#uitspraak

....
each pleaded guilty to conspiracy to possess anabolic steroids, a misdemeanor, according to court documents.

Under plea agreements reached last week, Sarcev was fined $10,000 and James was fined $1,000, the minimum fine under the federal law. Both men also agreed to a year of unsupervised probation. In return, prosecutors dismissed two other felony charges contained in the original indictment.
....

Daar komen ze prima vanaf toch? De minimale boete. Als ze op een ander moment waren 'betrapt' had het veel hoger kunnen oplopen.

Dit is zelfs goed voor die gozers hun reputatie!

tja die kans is er he:)

Naheffing

Eerst zoveel ophef, en dan een flutbedragje boete en voorwaardelijk. Blijkbaar gaat het weer helemaal nergens over.

hopelijk kijken ze nooit in ronnie's "medicijnenkastje"

Echt k*t voor die gasten. Ze komen er misschien dan "goedkoop"van af maar bij de IFBB heb je meteen een probleem en kom je niet meer aan de bak.
Het is wel raar dat James het minimum krijgt en Milos een veel voud hier van.

ik begrijp gewoon niet dat ze daarnaar gaan zoeke bij die manne...iedereen kan toch raden dat die manne iets liggen hebbe...ze zouden zo iedereen kunne veroordelen...de staat zou gigantisch rijk worden...

Tja, volgens mij was Dennis James al vaker in aanraking gekomen met justitie om soortgelijke kwesties. Klote voor ze, maar dat kan gebeuren.

maar bij de IFBB heb je meteen een probleem en kom je niet meer aan de bak.
Als dat waar is, is de IFBB behoorlijk schijnheilig bezig.

Milos heeft ook al commentaar gepost op zijn eigen forum. En zo te horen lach hij er niet heel erg wakker van.

saint zei:
Als dat waar is, is de IFBB behoorlijk schijnheilig bezig.
Tja wat kan ik zeggen kijk naar andere b.v Rodney St. Cloud, je weet dat als je in aanraking komt dat de IFBB je verstoot. Ze willen de schijn gewoon hoog houden. En als je als prof hier dingen over zegt of "gepakt"wordt ben je gewoon het zwarte schaap, helaas.

Ik denk, en hoop dat Milos er wel overheen komt, maar het zal tijd kosten. Ik hoop voor hem dat er snel rust in de tent is.

Terug
Naar boven