Fitness Seller

Mind reading spelletje

Ik had Frank Sinatra in gedachten, alles eerlijk beantwoord en toch kwam hij met Freddie Mercury...???

Shin Chan had ie ook goed =d

hij kent onze arnold ook

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had Wilders. Hij had het goed. Jezus had ie ook goed. Ronnie Coleman ook. Wtf! Alleen Big T had hij fout.

Hahah laatste vraag bij Ralf Schumacher: "does your character have a famous brother or sister" :p

Begon met 'draagt ie een helm', een vraag over de leeftijd (jonge Duitse coureurs filteren) en over Ferrari.

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

billiejoe (Billie Joe Armstrong) was die ook al vrij snel uit na vragen over een 'punktrio' etc :)

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Lil Priest kent ie ook al :D

wugp50.jpg

Avril lavigne heeft ie nie gevonden. Maar goed ook, wat een kakwijf.

Fuuuccccck, had bolo yeunng gewoon goed.

Mark van Bommel en Arjen Robben had ie na 30 vragen ook goed ;D

Hij kent ook epic beard man en clown bassie :D

k*t....

Naamloos.png

Wesley Sneijder heeft ie niet geraden, terwijl ie wel in z'n database stond...
Na 30 vragen vond ik dat ie wel genoeg kansen had gehad zeker omdat hij een stuk of 8 vragen heeft gesteld zoals deze: Is your charachter Romanian/Serbian/English/French. Het werd meer gokken naar het goede land op deze manier.

Ik had Light Yagami in gedachten van death note. Echt ziek dat het goed geraden werd haha.

Hij is echt goed, had niet verwacht dat ie Amit Duvdevani in een keer zou raden! :eek:

herb simpson had ie fout xp

Er staan al 4 beschrijving van Sniperx in :roflol:

Na 20 vragen gokte hij op Puskas. Helemaal fout.

Andre hazes kent ie niet.

Terug
Naar boven