AndroidHealthClinic

Mindcontroller · Re-Live The Past (13/02)

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Laatste keer lekker los voor mijn wedstrijd. Welke old school liefhebbers nog meer? :D

226477_original.jpg

http://partyflock.nl/party/167311:Mindcontroller.html

Line-up

Mainstage
22:00 - 23:00: Dr. Rude
23:00 - 00:00: Weirdo
00:00 - 00:30: Live: Flamman & Abraxas
00:00 - 00:30: Remsy
00:30 - 01:30: Isaac
01:30 - 02:00: Live: Bodylotion
02:00 - 03:00: Mental Theo
03:00 - 04:00: Predator
03:00 - 04:00: Ruffneck
04:00 - 05:00: Bass-D & King Matthew
05:00 - 06:00: Dana
00:00 - 00:00: MC: Syco

Room 180
23:00 - 00:00: J.D.A.
00:00 - 01:00: Buzz Fuzz
01:00 - 02:00: Dr. Z-Vago
02:00 - 03:00: Vince
03:00 - 04:00: Jappo
04:00 - 05:00: Akira

Early Freaks
00:00 - 02:00: Mercenary
02:00 - 03:30: Freeze
03:30 - 05:00: Redrum

Ik moet werken helaas.. :(

Een vriendin van me gaat erheen..
Lijkt mij drie keer niks:P

Mental Theo?

Ben in het verleden een aantal keer naar mindcontroller geweest, echt een cool feest.
Laatste jaren heb ik over geslagen, en nu ook weer ;)

Sfeer op zulke feesten zul je nergens anders meemaken, mag de muziek volgens jou nog zo goed zijn
Dat zal natuurlijk per persoon verschillen.
Ik denk inderdaad wel dat het een indrukwekkend feest is.

@ molenaar: verstand van smaak, daarmee bedoel ik gewoon dat je weet wat het inhoud en hoe het werkt, oftewel dat smaken kunnen verschillen etc.

Ik ga niet maar elke keer dat ik in het verleden ben geweest waren dit brute feesten. Elke oldschool klassieker kwam wel voorbij.

Denk dat dit voor de 25+ers wel dé feessies zijn.

Oldschool doet mij heel weinig.. en een hele nacht lang kan ik 't zeker niet aanhoren.

Dat zal natuurlijk per persoon verschillen.
Ik denk inderdaad wel dat het een indrukwekkend feest is.
Oldskool feesten zijn niet "indrukwekkend". :rolleyes: De sfeer op Oldskool feesten is indrukwekkend.
Waar feesten als Defqon, Inqontrol enz. indrukwekkend overkomen door de enorme show erom heen, word het sfeer op die feesten met ieder jaar triester..:rolleyes: Komt door dat *anker-publiek wat voor een showtje komt. :)
En dat soort *anker-publiek, zal je niet zo 1-2-3 op parties als "Mindcontroller" treffen, aangezien de Ouwe-sT muziek meestal alleen "echte liefhebbers" aantrekt. Daarom is de sfeer op Early parties over het algemeen VELEN malen beter als op de commerciele giga-feesten/festivals van tegenwoordig.
De magische sfeer wat je "vroegah" had vind je nu alleen in de Early zalen.. *Zucht* De commercie rondom de hele hardhouse scene heeft alles voorgoed verdoet. Petje af voor deze fl**kers. :rolleyes:

@ molenaar: verstand van smaak, daarmee bedoel ik gewoon dat je weet wat het inhoud en hoe het werkt, oftewel dat smaken kunnen verschillen etc
MrJ bedoelde niet dat jij geen verstand van muziek hebt, dat is onzin.. Iedereen heeft smaak... Maar er is wel een verschil tussen GOEDE en SLECHTE smaak. ;)

Anyway.... MrJ hoe was het feestjeng? :D

groetjes.

Laatst bewerkt:
;)Monsterlijke lineup weet niet wat de meeste zeuren hou je niet van de oude gabbersound snap ik niet waarom je dan in dit topic komt drammen

Oldskool feesten zijn niet "indrukwekkend". :rolleyes: De sfeer op Oldskool feesten is indrukwekkend.
Waar feesten als Defqon, Inqontrol enz. indrukwekkend overkomen door de enorme show erom heen, word het sfeer op die feesten met ieder jaar triester..:rolleyes: Komt door dat *anker-publiek wat voor een showtje komt. :)
En dat soort *anker-publiek, zal je niet zo 1-2-3 op parties als "Mindcontroller" treffen, aangezien de Ouwe-sT muziek meestal alleen "echte liefhebbers" aantrekt. Daarom is de sfeer op Early parties over het algemeen VELEN malen beter als op de commerciele giga-feesten/festivals van tegenwoordig.
De magische sfeer wat je "vroegah" had vind je nu alleen in de Early zalen.. *Zucht* De commercie rondom de hele hardhouse scene heeft alles voorgoed verdoet. Petje af voor deze fl**kers. :rolleyes:

MrJ bedoelde niet dat jij geen verstand van muziek hebt, dat is onzin.. Iedereen heeft smaak... Maar er is wel een verschil tussen GOEDE en SLECHTE smaak. ;)

Anyway.... MrJ hoe was het feestjeng? :D

groetjes.

Oke oke, blijkbaar compleet verkeerde indruk van mindcontroller denk ik zo.
Die vriendin die heen gaat is vaak naar hardcore/darkcore feesten gegaan en ik dacht dat het ook zoiets was vandaar :o

• Topic Starter Topic Starter
Feestje was prima. Lekkere setjes van Buzz Fuzz, Mental Theo en Bodylotion/Neophyte! :D

Terug
Naar boven