AndroidHealthClinic

minder honger door bromo ?

Cables

Competitive Bodybuilder
Waardering
3
Ik gebruik nu al iets meer dan een weekje bromo op 5mg per dag en merk dat mijn honger minder is. Kan het daar door komen ?

jep, bekende bijwerking.
flinke dosis btw... heb je die langzaam opgebouwd naar 5mg ??

wat is de reden van je bromo gebruik btw?

Dopamine has also been implicated in appetite control. It has been postulated that dopamine modulates appetite by providing a reward stimulus, and that obese individuals have lower levels of dopamine receptors in certain portions of the brain. Hence to achieve the same "reward" from eating as normal individuals, obese individuals must eat more.

Another mechanism by which dopamine could suppress appetite is by antagonizing neuropeptide Y (NPY). As fat stores decrease during dieting, leptin levels fall. This signals an increase in NPY, which is a potent hunger inducing neuropeptide. Treatment of genetically obese mice with bromocriptine led to a decrease in the elevated levels of hypothalamic NPY in these animals.

• Topic Starter Topic Starter
jep, bekende bijwerking.
flinke dosis btw... heb je die langzaam opgebouwd naar 5mg ??

wat is de reden van je bromo gebruik btw?

Ik wist niet dat deze zo flink was, maaruh ik begon me niet zo fijn meer te voelen en tepels werden erger. Ik had toen letro verhoogd en voelde me nog verotter en kreeg last van mn gewrichten, dus ik gebruik nu geen letro maar alleen bromo. Voel me wel erg goed in mn hoofd :)

Ik doe trouwens steeds zo'n capsule van 5mg hercappen naar 2,5 en dan neem ik 's ochtends en 's avonds eentje.

tuurlijk voel jij je goed in je hoofd -> dopamine ;)

omdat bromo mss ook kkzooi is? ;) is genoeg over te vinden...

anyway, werkt het voor uw gyno probleem?

omdat bromo mss ook kkzooi is? ;) is genoeg over te vinden...
anyway, werkt het voor uw gyno probleem?

Ja ik merk dat het afgenomen is en dat het gewoon een enig zins gevoelig bobbeltje blijft, prima dus.

Maaruh, stel dat ik naar 2,5mg per dag ga zal dat dan nog steeds genoeg zijn om me goed te voelen ?

ben je gelijk begonnen met 5??????

Ja ik merk dat het afgenomen is en dat het gewoon een enig zins gevoelig bobbeltje blijft, prima dus.
Maaruh, stel dat ik naar 2,5mg per dag ga zal dat dan nog steeds genoeg zijn om me goed te voelen ?

dat bobbeltje zal wel blijven, gaat die bromo niet fixen voor je ben ik bang.

maar waarom zou jij je niet goed voelen zonder bromo ???

Terug
Naar boven