Fitness Seller

Minder Marokkanen?

Peiling Peiling Minder Marokkanen?

• Eens, teveel Marokkanen hier

Stemmen: 49 40,2%
  • Onzin, Marokkanen horen erbij

Stemmen: 22 18,0%
  • Alleen de criminele Marokkanen uitzetten

Stemmen: 48 39,3%
  • Geen mening

Stemmen: 3 2,5%

• Totaal stemmers
    122
  • Peiling gesloten .
http://www.parool.nl/parool/nl/5/PO...51/2014/03/25/Van-der-Laan-kiest-partij.dhtml

Fris via GS, goed politiek leesvoer voor de geïnteresseerden. Goed dat Parool hem heeft geplaatst.

PvdA-burgemeesters kijken meestal de andere kant op bij geluiden uit eigen kring. Als Diederik Samsom de straatcoach uithangt en vaststelt dat Marokkanen een 'etnisch monopolie' hebben op overlast, kan dat niet boeien. Als PvdA-voorzitter Hans Spekman voorstelt Marokkaanse jongeren te vernederen, levert dat evenmin verontwaardiging op. PvdA-burgemeester Job Cohen staat schaapachtig te lachen als naast hem PvdA-wethouder Rob Oudkerk de term k*t-Marokkanen introduceert. Als linkse politici voor hun eigen kinderen minder Marokkanen willen en dus hun kroost verhuizen naar een witte school, klinkt geen protest. Een cartoonist die islamkritische tekeningen maakt, wordt door tien man politie van zijn bed gelicht. Vanwege zijn mening. Dat hadden we sinds de oorlog in de stad niet meer meegemaakt.

Grappig dat er nu gewoon met jihad vlaggen wordt geprotesteerd, dat zal waarschijnlijk niet getoond worden bij het nieuws. Alleen hoe goed het protest was, paar van die oude opaatjes in beeld brengen. De jacht op Geert zijn hoofd is geopend door de terroristen van de Jihad en de media.

Met Jihad is niks mis mee.
Jihad betekent letterlijk: strijden om willen van...
Dat kan zijn:
- je recht
- je vrouw en kinderen
- voor elkaar opkomen
- misstanden rechtzetten dmv kennis

Als jij een rechtszaak aanspant, dan valt dat ook over jihad..

Dat kan zijn:
- je recht
- je vrouw en kinderen
- voor elkaar opkomen

Nee inderdaad, heb al honderden jihad's gezien waarin ze strijden voor gelijke rechten voor vrouwen, democratie en misstanden rechtzetten dmv kennis.

Gtfo

Dat kan zijn:
- je recht
- je vrouw en kinderen
- voor elkaar opkomen

Man schei toch uit met die BS praatjes, niemand neemt ze nog serieus buiten de linkse media en hun volgelingen. Je wilt gewoon net als de rest het Westen veroveren en je (achterlijke) religie aan heel de wereld opdringen.

Man schei toch uit met die BS praatjes, niemand neemt ze nog serieus buiten de linkse media en hun volgelingen. Je wilt gewoon net als de rest het Westen veroveren en je (achterlijke) religie aan heel de wereld opdringen.

:roflol: denk je nu echt dat de gemiddelde mocro daar mee bezig is?

welke achterlijke religie?
ik ben niet eens religieus
volgens mij ben jij de achterlijk..
en waarom wil ik het westen veroveren? ik zit hier goed

Mij mag je wel veroveren hoor :o

vanavond bij mij thuis?

• Like
Waarderingen: mat
al die drukte over moslims.
Vind het helemaal prima hoor, maar binnenkort krijgen we dezelfde dilemma met de russen als er een 2de koude oorlog begint.

:roflol: denk je nu echt dat de gemiddelde mocro daar mee bezig is?
Als ze gelovig zijn en radicaliseren wel ja. Anders idd niet.

welke achterlijke religie?
ik ben niet eens religieus
volgens mij ben jij de achterlijk..
en waarom wil ik het westen veroveren? ik zit hier goed
Als je niet religieus bent vind ik het wel vreemd dat je Jihad loopt goed te praten, al helemaal met die nick. Maar goed voor jou anders.

Als je niet religieus bent vind ik het wel vreemd dat je Jihad loopt goed te praten, al helemaal met die nick. Maar goed voor jou anders.

Waarom vind je het vreemd?
Ik kom ook voor dieren op. Ben ik dan een dier?
Ik kom ook voor de armen op. Ben ik dan arm?
en ik loop Jihad niet goed te praten. Ik zeg alleen wat de definitie is, en zoals je vanuit mijn post kan herleiden, is deze heel breed.

Ik ben gewoon neutraal en wil misverstanden gewoon rechtzetten.

Ohja, ik wist niet dat een naam iets over diens religie zegt.
Van een Jan kan ook niet worden afgeleid of hij katholiek, protestant, atheïst, boeddhist of een mormoon is.
Dat geldt dus ook voor een Adil, piet of kees.

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

je zegt het goed, als.....

Nog geen 10% van de Marokkanen is serieus bezig met z'n religie, om maar te zwijgen over radicaliseren...

Go adil

Terug
Naar boven