MuscleMeat

Minderwaardige mensen

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Dat de VARA (met gemeenschapsgeld gefinancierde omroep) schaamteloos genoeg is om censuur te bepleiten, komt mij aanstootgevend voor.
Vara verleende destijds géén toestemming (nadien ook nooit gegeven) voor uitzending van het fragment, en dit standpunt was niet voor verdere discussie vatbaar.

http://www.youtube.com/watch?v=AXs18T8jnW0

Enkele 'herinneringen' uit de politiek destijds:

Thom de Graaf (D'66) die Anne Frank misbruikte, Melkert (PvdA) die met overslaande stem "Nederland ontwààk!" riep en Paul Rosenmöller (Groen Links) verklaarde: "Ik hoop dat de Heer Fortuyn zich in de vingers gesneden heeft en dat het bloeden pijn doet en dat het bloeden niet ophoudt tot 15 Mei."

bron: zie handtekening

Laatst bewerkt door een moderator:
Pim :( Hij had dit land nog kunnen redden. R.I.P.

Ja, maar de geschiedenis had de zittende politiek wel geleerd hoe ze van zulke personen af kunnen raken. Lekker een bepaalde hoek in bashen.
Kzie die kkleijers nog staan in de kerk met zn uitvaart. Imo hadden ze een aura van schuld om zich heen hangen.

Maar was Fortuyn nou een racist en/of pedo of niet? Heb die persoon nooit goed gevolgd dus ik weet het echt niet. Wil hiermee ook niet provoceren of niet respectvol zijn of zo.

Nee de beste man was geen racist en om dat nog ff extra bij zijn critici in het gezicht te wrijven vertelde hij dat hij wel es coïtus had met Marokkaantjes. Hij heeft natuurlijk nooit gezegd dat ze minderjarig waren, komop....de man was proffesor en ging de politiek in.

Ik vond Pim Fortuyn maar een relnicht. En kan me wel herinneren dat hij vaak racistische en polariserende opmerkingen uitte.
Voor onze samenleving is het natuurlijk rampzalig dat hij is doodgeschoten. En sterkte voor zijn nabestaanden.
Maar ik had geen goed woord over voor hem toen hij nog leefde. Dat veranderd niet opeens als iemand komt te overlijden. Dat zou redelijk hypocriet zijn.

Ik begrijp dan ook niet waarom de TS zulke oude filmpjes laat zien. Wat is daar het nut van?

Maar was Fortuyn nou een racist en/of pedo of niet? Heb die persoon nooit goed gevolgd dus ik weet het echt niet. Wil hiermee ook niet provoceren of niet respectvol zijn of zo.

Fortuyn was geen pedofiel en racist. Hij was homeseksueelvan geaardheid. Hij had kritieken mbt de islamisering van de Nederlandse samenleving.

Pedo ? Waar heb je dat vandaan?

Racist ? nou je weet het wel, als je ergens iets van zegt ben je een wannabeadolf.

Hij had niks tegen andere rassen, wel tegen de islamisering van nederland.

En als ik in die filmpjes de posters zie hangen :mad:

Nee de beste man was geen racist en om dat nog ff extra bij zijn critici in het gezicht te wrijven vertelde hij dat hij wel es coïtus had met Marokkaantjes. Hij heeft natuurlijk nooit gezegd dat ze minderjarig waren, komop....de man was proffesor en ging de politiek in.

:roflol: Alsof dat wat bewijst. Ligt er een beetje aan wat voor coïtus hij bedreef he ;)

Ik ben benieuwd hoeveel mensen op hun neus hebben gekeken toen bekend werd dat de moordernaar een ontspoorde veganistische linkserd was en geen Marokkaan of "wat de PvdA dan ook naar binnen heeft gehaald in de afgelopen 30 jaar", om de man uit het filmpje in post #8 even te citeren.

Wat er trouwens mis is met die posters is mij ook een raadsel. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed. (juist de boodschap die eigenlijk door zou moeten klinken rondom de moord op Fortuyn) Helaas geldt dat per persoon doorgaans maar voor één mening.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat veel mensen verbaasd waren, maar ook dat veel mensen 'opgelucht' waren over de identiteit en culturele achtergrond van de dader.
Goede post builderB.

Pedo ? Waar heb je dat vandaan?
Volgens mij heb ik eens een interview gezien met een jong Marokkaantje erbij oid, volgens mij heeft hij zelf ook zoiets toegegeven (maar beweerde altijd dat ze meerderjarig waren).

Racist ? nou je weet het wel, als je ergens iets van zegt ben je een wannabeadolf.
Het is gewoon maar een vraag hoor.

Hij had niks tegen andere rassen, wel tegen de islamisering van nederland.
Pim ook? Als ik me niet vergis is dit vooral een Wilders standpunt. Pim wilde volgens mij meer de criminaliteit aanpakken (maar kan me vergissen).

...toen bekend werd dat de moordernaar een ontspoorde veganistische linkserd was en geen Marokkaan of "wat de PvdA dan ook naar binnen heeft gehaald in de afgelopen 30 jaar", om de man uit het filmpje in post #8 even te citeren.
Die labiele linkse extremisten zijn inderdaad de ergste soort. Die zijn sowieso ergens zwaar gestoord in de bovenkamer en daar moet je eigenlijk een groter gevaar in zien dan in een crimineel Marokkaans straatjochie. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je de problematiek m.b.t. de integratie mag minimaliseren. Zo'n linkse extremist zie je eens in de zoveel jaar eens opduiken, maar de slachtoffers die vallen als gevolg van criminaliteit door bepaalde allochtonen zijn veel talrijker.

Untermenschen

Volgens mij heb ik eens een interview gezien met een jong Marokkaantje erbij oid, volgens mij heeft hij zelf ook zoiets toegegeven (maar beweerde altijd dat ze meerderjarig waren).

Het is gewoon maar een vraag hoor.

Pim ook? Als ik me niet vergis is dit vooral een Wilders standpunt. Pim wilde volgens mij meer de criminaliteit aanpakken (maar kan me vergissen).

Die labiele linkse extremisten zijn inderdaad de ergste soort. Die zijn sowieso ergens zwaar gestoord in de bovenkamer en daar moet je eigenlijk een groter gevaar in zien dan in een crimineel Marokkaans straatjochie. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je de problematiek m.b.t. de integratie mag minimaliseren. Zo'n linkse extremist zie je eens in de zoveel jaar eens opduiken, maar de slachtoffers die vallen als gevolg van criminaliteit door bepaalde allochtonen zijn veel talrijker.

Iemand die alleen de criminaliteit aan wilt pakken word niet omgelegd, pim was meer van plan.

Terug
Naar boven