MuscleMeat

Minderwaardige mensen

Iemand de dood in wensen, vind ik nou niet echt iets wat gerelateerd is aan vrije meningsuiting.

Dit bedoel ik nu. Ze hadden makkelijk kunnen zeggen dat her erg was voor de mens en dat je het niemand toewenst.
Maar dat je het politiek gezien hem alles behalve zult missen.

Maar nou volgens jou mag hij gewoon iemand de dood in wensen. Onder het zog van de vrije meningsuiting.

Dit noem ik kortzichtig en waarom we er niet mee geholpen worden. Er is nog steeds iets van respect. Iets wat deze jongens duidelijk ontbeert.
Hier moet je niet roepen dat het vrije meningsuiting is. Kom nu.

Tuurlijk is dat vrijheid van meningsuiting.
Wil je nu ookal bepalen wat mensen wel/niet mogen vinden?

Daarnaast wordt er zelfs in ze politiek vaak verwensingen gedaan waar je haren van overeind gaan staan. Dit meeste door de partijgenoten van onze grote vriend Geert.

Ik vind dat beide moet kunnen. Echter vind ik wat de interviewer zegt wel terecht: als je zo wordt opgevoed, zal het niet echt goed met je aflopen.

Maar goed. Ook Pim Fortuyn voelde zich heel vrij in het uiten van zijn mening.

Tuurlijk is dat vrijheid van meningsuiting.
Wil je nu ookal bepalen wat mensen wel/niet mogen vinden?

Daarnaast wordt er zelfs in ze politiek vaak verwensingen gedaan waar je haren van overeind gaan staan. Dit meeste door de partijgenoten van onze grote vriend Geert.

Ik vind dat beide moet kunnen. Echter vind ik wat de interviewer zegt wel terecht: als je zo wordt opgevoed, zal het niet echt goed met je aflopen.

Maar goed. Ook Pim Fortuyn voelde zich heel vrij in het uiten van zijn mening.

Ik bepaal niets. Maar normaal vind ik het niet als je iemand de dood in wenst.
Leuke opvoeding heb je als dat bij je thuis wordt toegestaan.

Enja er zou inderdaad bepaald moeten worden dat dergelijke provocaties niet kunnen.

Snap echt niet dat je dergelijke mening verdedigt.

Ik bepaal niets. Maar normaal vind ik het niet als je iemand de dood in wenst.
Leuke opvoeding heb je als dat bij je thuis wordt toegestaan.

Enja er zou inderdaad bepaald moeten worden dat dergelijke provocaties niet kunnen.

Snap echt niet dat je dergelijke mening verdedigt.

Ik verdedig de mening helemaal niet.
Ik verdedig onze samenleving. Waar iedereen dus kan zeggen wat hij wil, en dat zie ik als zeer positief.

Er zijn ook ontzettend veel mensen die de mening van Pim Fortuyn en Geert Wilders verdedigen.
Dat begrijp ik ook niet, maar van mij hoeven zij niet per se te zwijgen. Zij hebben namelijk het recht om hun mening te verkondigen.

Ik verdedig de mening helemaal niet.
Ik verdedig onze samenleving. Waar iedereen dus kan zeggen wat hij wil, en dat zie ik als zeer positief.

Er zijn ook ontzettend veel mensen die de mening van Pim Fortuyn en Geert Wilders verdedigen.
Dat begrijp ik ook niet, maar van mij hoeven zij niet per se te zwijgen. Zij hebben namelijk het recht om hun mening te verkondigen.

Van mij hebben ze dat recht ook, hetzij op een fatsoenlijke manier. Dit heeft niets met vrije mening te maken. Maar met een beetje respect, die je door opvoeding bijgebracht moet worden.

Terug
Naar boven