XXL Nutrition

Mindmuscleconnectiongayshit

Dat is toch altijd als er een nieuw woordje is gevallen? Net als junkdagen vol troep die ineens een refeed worden genoemd enzo.

Lekker belangrijk, zulke lui heb je toch altijd wel. Neemt niet weg dat de musclemindcon in mijn ogen wel degelijk echt nuttig is en kan toevoegen aan je training, maar nutteloos is als je daar alleen maar vanuit gaat

Men ken het ook anders omschrijven, namelijk het niet hebben van de focus (op de spieren). Klinkt m.i. beter. ;)

Inderdaad. Ik denk dat de meeste het wel eens zijn met het feit dat gewicht verplaatsen heel wat anders is als spiercontractie. Ow, maar wacht... als het door dit soort gasten niet wordt erkent, dan ben je natuurlijk al heel snel een homocoïtusuele man.

Wat een volwassenheid zit er tussen zeg.

Ik ben een tijdje weggeweest en nu lees ik weer sinds kort wat meer logjes door enzo en ik lees ineens allemaal steeds meer van die smoezen van ´ik heb niet gebankdrukt want ik had geen MINDMUSCLECONNCECTION´ wtf is deze gayshit ????????? Gewoon drukken man

Dat heeft gerard joling uitgevonden en sindsdien is het een hype op dit forum.

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 10:04 ----------

Dat is toch altijd als er een nieuw woordje is gevallen? Net als junkdagen vol troep die ineens een refeed worden genoemd enzo.

Lekker belangrijk, zulke lui heb je toch altijd wel. Neemt niet weg dat de musclemindcon in mijn ogen wel degelijk echt nuttig is en kan toevoegen aan je training, maar nutteloos is als je daar alleen maar vanuit gaat

Of dat gelul over macro's, noem het gewoon een magnetron.

• Like
Waarderingen: mat
Best wel grappig dat je je mening over een post, wat uit een heel ander topic komt, hierin gaat zetten.

Typisch gevalletje keyboard terrorist ;)

Ik vond het niet de moeite om er in dat topic op in te gaan, aangezien het vooral over de uitvoering van de oefening ging. Dit topic ging specifiek over het onderwerp van MMC, dus daarom dat ik het hier wel relevant vond.

Maar ik zal vanaf nu telkens de persoon verwittigen wanneer ik een quote van hem in een ander topic gebruik.

Inderdaad. Ik denk dat de meeste het wel eens zijn met het feit dat gewicht verplaatsen heel wat anders is als spiercontractie. Ow, maar wacht... als het door dit soort gasten niet wordt erkent, dan ben je natuurlijk al heel snel een homocoïtusuele man.

Wat een volwassenheid zit er tussen zeg.

Gewicht verplaatsen volgens de juiste methode = spiercontractie.

Laatst bewerkt:
Ik probeer altijd zoveel mogelijk te connecten tijdens het trainen. Als ik bijvoorbeeld een preacher curl doe, dan houd ik de bar stevig vast en denk er goed over na. Schrijf het ook altijd op. Ik doe 'm ook altijd in het cable station, want daar is de verbinding veel beter.
Doe je dat bijv in een squatrek dan slaat het helemaal nergens op. Ook moet je niet vergeten alles in supersets te doen, om in verbinding te blijven met alle apparaten/weights. Natuurlijk is het vermoeiend om twee apparaten tegelijkertijd in gebruik te hebben, maar dat is een kwestie van jezelf goed concentreren zodat je voet op de ene en je arm op de andere kan blijven. Always connected dus. Meer connection, meer gains.

Het is echt geen rocket-science hoor.

Ook Ronnie Coleman zegt het.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is toch niks nieuws?

DOe het al jaren :cool:

Nee ff serieus, heeft zeker voordelen, maar niet altijd en niet bij alle oefeningen.

De stretch and squeeze techniek vind ik ook voordeel hebben :D

Strongmen, powerlifters en gewichtheffers moet je sowieso niet ernstig nemen mbt dit onderwerp. Ze lachen met alle technieken die BB gebruiken. Hun enige doel is gewicht X verplaatsen voor een zo hoog mogelijk score. En dat toont in hun fysiek. De SM/PL/GH met een goed fysiek trainen zowel PL als BB stijl. Dat vraagt dus concentratie/mind-muscle connection/correcte timing/.... Eigenlijk wel triest dat er over zo'n belangrijk onderwerp alleen spottende posts geplaatst worden. Laat je in feite alleen je onwetendheid mee zien. Ik zou daarom ook graag een ban aanvragen voor alle PL'ers voor deze sectie. :)

Strongmen, powerlifters en gewichtheffers moet je sowieso niet ernstig nemen mbt dit onderwerp. Ze lachen met alle technieken die BB gebruiken. Hun enige doel is gewicht X verplaatsen voor een zo hoog mogelijk score. En dat toont in hun fysiek. De SM/PL/GH met een goed fysiek trainen zowel PL als BB stijl. Dat vraagt dus concentratie/mind-muscle connection/correcte timing/.... Eigenlijk wel triest dat er over zo'n belangrijk onderwerp alleen spottende posts geplaatst worden. Laat je in feite alleen je onwetendheid mee zien. Ik zou daarom ook graag een ban aanvragen voor alle PL'ers voor deze sectie. :)

Het mooie van de PL sectie vind ik de no-nosense instelling ofwel niet te veel brosience!

trol!!!!!!

Is dat zo? Er was afgelopen weekend nog een strongman die mij zei dat ik me moest concentreren op de beweging en het geen kwestie was van zomaar wat gewicht omhoog trekken. Dat was wel verwarrend om eerlijk te zijn want ik dacht dat die lui altijd maar gewoon met dingen sleepten en gooiden. Op zich ook niet verkeerd want dat zorgde voor brain confusion en we weten allemaal waar dat toe kan leiden.

Is dat zo? Er was afgelopen weekend nog een strongman die mij zei dat ik me moest concentreren op de beweging en het geen kwestie was van zomaar wat gewicht omhoog trekken. Dat was wel verwarrend om eerlijk te zijn want ik dacht dat die lui altijd maar gewoon met dingen sleepten en gooiden. Op zich ook niet verkeerd want dat zorgde voor brain confusion en we weten allemaal waar dat toe kan leiden.

Sinds ik beroep doe op brain confusion is de spiermassa in mijn rechter kleine teen met 309% toegenomen.

Het is een nieuwe rage uit 2002

Wait what

Terug
Naar boven