Fitness Seller

Mirko CroCop Filipovic

Til

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
[Link niet meer beschikbaar]

Filmpje voor fighting-fans, training + Highlights van Mirko CroCop Filipovic

een van me favorietjes geweest altijd, wat een atleet!! alleen die high kicks al boem boem boem, dat is kickboksen

Ja die gast kan leuk vechten, maar laat het kickboxen maar over aan Jerome le Banner !

CroCop won al een keer van LeBanner. :)

in 1996, is al even geleden, maar dan nog.

Leuke highlights weer. Zijn er aardig wat in omloop trouwens van CroCop.

Moob zei:
CroCop won al een keer van LeBanner. :)

in 1996, is al even geleden, maar dan nog.

Leuke highlights weer. Zijn er aardig wat in omloop trouwens van CroCop.

Ooh so true, maar still vind ik Jerome de complete fighter !!

Jerome Le Banner is zeker wel de completere kickbokser maar zeker niet de completere vechter imho. M.M.A. is altijd completer vanwege het grondgevecht. Of zit ik nou te zeiken? :D

Ik vind Cro-Cop beter, maar Le Banner is spectaculairder of hij mept iemand vreselijk k.o. of hij gaat zelf vreselijk k.o. :D

Lauw zei:
Jerome Le Banner is zeker wel de completere kickbokser maar zeker niet de completere vechter imho. M.M.A. is altijd completer vanwege het grondgevecht. Of zit ik nou te zeiken? :D

Ik vind Cro-Cop beter, maar Le Banner is spectaculairder of hij mept iemand vreselijk k.o. of hij gaat zelf vreselijk k.o. :D

nu zit je idd te zeiken want Jerome is meer gericht op Kickboxing !! maargoed iedereen heeft zijn favo !!! ik vind Jerome gewoon de meer complete fighter !!
Rechts of links voor maakt hem niets uit enz....bruce the knee......;)

Tsja, het is inderdaad mierenken (of is het nou mierennken?) want Le Banner is gewoon leuk om te zien kickboksen. Want hij kan goed kickboksen, in tegenstelling tot sommige clowns in het zwaargewicht k1 circuit. :mad:

on-topic: het einde van het filmpje is echt supervet! :eek:
Daar zie je hoe DE Fedor Emalienko via een beeldscherm in de kleedkamer ziet hoe zijn jongere broer Alexander in elkaar wordt gestompt en geschopt door Cro-Cop. Ik zou wel eens willen weten wat hij daar allemaal zegt, de blik in zijn ogen liegt er in ieder geval niet om :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind Le Banner meer een echte powerpuncher, zoals Mirko zijn High Kicks kan plaatsen is van een heel ander niveau. Het zijn twee verschillende typen vechters die je denk ik ook niet goed met elkaar kunt vergelijken. Als je in het filmpje ook ziet hoe hoog Mirko kan trappen zonder veel krachtverlies.:D

Maar Le Banner is ook een van mijn favorieten, hou veel van zijn sT, altijd het initiatief opeisen en hij heeft natuurlijk veel karakter, zoals in een k1-finale in de Tokyo Dome tegen Hoost wanneer hij doorvocht net zolang totdat zn arm op vijf plekken was gebroken, toen werd het hem ook een beetje te gek. :p

Mirco CroCop is met afstand de 'most fearsome man' ter wereld wat mij betreft. Wat een gehaktmolen...

on-topic: het einde van het filmpje is echt supervet!
Daar zie je hoe DE Fedor Emalienko via een beeldscherm in de kleedkamer ziet hoe zijn jongere broer Alexander in elkaar wordt gestompt en geschopt door Cro-Cop. Ik zou wel eens willen weten wat hij daar allemaal zegt, de blik in zijn ogen liegt er in ieder geval niet om

Hij zegt volgens mij iets van dat CroCop te lang doorgaat als die andere al ligt.
Maar idd heel vet! :D

Ik vind een van de betere gevechten van jerome het gevecht in 2005 tegen Goodrich... damn dat was een afslachting. Goodrich kwam vol goede moed aangerent (zoals hij dat altijd doet de loser) en eindigde kreupel en half nock-out !

verloor Goodrich daar niet een paar tandjes of was dat een andere keer??

Mirco CroCop is met afstand de 'most fearsome man' ter wereld wat mij betreft. Wat een gehaktmolen...

Voor mij Wanderlei Silva maar die gast spoort letterlijk niet in z'n hoofd bij trainingen slaat die z'n trainings partners bijna letterlijk inelkaar.

beunhaas zei:
verloor Goodrich daar niet een paar tandjes of was dat een andere keer??

Nee dat was tegen Glaube Feitosa in de finalen GP2005... was ook leuk ja hahaha ik hoor hem nog zeggen.... *spuug* " tooth" :D

haha ja je heb gelijk. dat was mooi :)

Spuit 11 komt aanzetten hoor.....

*NEWSFLASH*
Ernesto is geweest kerel....zeker een topvechter alleen heeft die zijn beste tijd gehad(helaas)

lijkt wel een aantal trainingsmethodes uit de jean claude van damme films :D
kickbokser of zo

Terug
Naar boven