AndroidHealthClinic

Mirko CroCop Filipovic

Killah zei:
Spuit 11 komt aanzetten hoor.....

*NEWSFLASH*
Ernesto is geweest kerel....zeker een topvechter alleen heeft die zijn beste tijd gehad(helaas)
nee je moet jerome le banner hebben joh die plof harses die 1klap krijgt en knock out gaan noem ik geen kickbokser

Luister manneke, Jerome is 1 van de compleetste vechters in de scene en daarbij als jij een lel voor je koppie krijgt van een van die gasten ga je ook nok dus wat wil je nu zeggen.... ?:rolleyes:

Daarbij is het al een tijdje geleden dat hij nockout is gegaan......

idd een tijd je geleden dat hij naar het canvas is gestuurd. Tegen Aerts zat zelfs niet. Aerts ramde wel met een keiharde opstoot het bitje uit de mond van LeBanner, maar ik stond verbaasd te kijken dat hij niet neerging! :eek:

maar het ging hier om CroCop volgens mij in dit topic toch? :p :D

LeBanner completer noemen dan Crocop is absurd. Crocop heeft zich bewezen in de Pride ring. Daar vechten de complete vechters hoe je het ook of keert.

Mans zei:
LeBanner completer noemen dan Crocop is absurd. Crocop heeft zich bewezen in de Pride ring. Daar vechten de complete vechters hoe je het ook of keert.

Ik heb nooit gezegt dat hij completer is als Crocop helemaal niet zelfs ik zei dat het een van de completere vechters is...

@Moob: sorry, idd weer on topic guyz ;)

Maakt mij niet uit hoor,. Vind zulke discussies altijd wel leuk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat het heel wat mooier om naar een fight van CroCop te kijken, ik bedoel van Le Banner zul je geen axe kick te zien krijgen denk ik :rolleyes: De entertaimentwaarde van de vechter CroCop ligt naar mijn mening wel wat hoger

Dat de entertainment waarde hoger is van CroCop dan van Lebanner ben ik niet met je eens. Totaal vershillende vechters.
CroCop vecht meer doordacht, ziet er uit als een psycho en heeft meer technieken. Dat is mooi natuurlijk, top om te zien.
Maar LeBanner is altijd bezig in de ring, altijd maar de tegenstander opjagen, harde beuken en lekkere trappen. En hij wil zich nog wel eens laten verleiden tot een 'slugfest' met zijn tegenstander, dus de kans is altijd aanwezig dat hij down gaat op zo'n moment. Plus hij ziet er uit als een echte vechter uit een teknfilm of een stripverhaal. prachtig!

dus beide heren hebben in mijn ogen een hoge entertainment waarde, alleen beiden heel verschillend.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ok Moob in dat opzicht geef ik je gelijk, het is net waar je van houdt.
Van Le Banner kan ik ook genieten, heb ook een keer een interview met hem gelezen, is ook een hele symphatieke gozer.
Zo'n ''slugfest'' hou ik ook wel van heb ik al eens eerder wat over gepost dat was een gevecht tussen Mark Hunt en Ray Sefo, voor als je dat gevecht nog niet hebt gezien hierbij een link ;)
YouTube - Ray Sefo Vs Mark Hunt
Check na 9:55

Ben het met Moob eens, 2 totaal verschillende vechters maar bijde heel uitgebreid en mooi om naar te kijken.
Let the slugfest begin ! ;)

1 juli Pride open weight gp 2e ronde:

Crocop vs Yoshida

Nogueira vs Fabricio Werdum

Fujita vs Wanderlei Silva

Josh Barnett vs Mark Hunt

Niet verkeerd!

Terug
Naar boven