AndroidHealthClinic

Nieuws Mishandelde Belgische peuter overleden

Als twee tumoren die elkander voor kwaadaardig uitmaken.

Maar wat moet je met een twee jaar oud kind in de buurt van een dergelijk sujet? Geeft te denken over de toekomst die het kind te wachten stond. Maar helaas. :(

bwa ik vind het toch wel grappig. een moordenaar die een andere moordenaar terroriseert, waarom? omdat ie een kind heeft vermoord. zo zie je dat er toch ook grenzen zijn in de gevangenis, je kunt veel doen maar van kinderen blijf je af.

Een vriend van een jongen die ik ken heeft ook iets soortgelijks geflikt. (Die Rob F. die wel vaker op L1 is geweest... 4 jaar + TBS)

Niet normaal dat er zo'n mong*len op de wereld zijn. :(

Vroeger was het simpel, 7 dagen martelen en dan hun kop afhakken. Nu mag dat allemaal niet meer, we zijn te beschaafd geworden.

Zwaar triest weer!
Kids van die leeftijd kunnen ook het bloed onder je nagels vandaan halen, maar dat geeft niemand het recht om zo'n kind te mishandelen/ doden!
Wel erg dat het kind heeft moeten lijden door de slechte boyfriend keuze van mams.

Cirkel, Arnoldfan en Cutler..... KOM ER MAAR INNNN!!

Godver weer een blanke! Nog niet eens een Waal ook.

Hoe marginaal moet je zijn om een kind zo te mishandelen? Preventief ruimen dit soort dope-verslaafden.

Preventief opruimen.
Teveel Amerikaanse zijk gehoord ?

Een rechter spreek een straf uit en dat is te aanvaarden niet meer of minder.

Kloontje trek eens een krant open en
lees eens de straffen die ze geven
ik lul niet zomaar wat
de gevagenissen en jeugdinstellingen zitten vol
werkstraffen zijn te veel papierwerk

van de week waren ze zelf bezig met een nieuw wetsvoorstel om al sanctie een rijbewijs in te trekken voor bepaalde duur :rolleyes:

ik hoop dat ze hem te pakken kunnen nemen in de bajes :D
even die ster van um oprekken tot een zwart gapend gat en zn kop mollesteren :D

gerechtigheid!

Zie man je hebt een groot b**kes , ik heb er al veel zien pakken in de bajes.
Er is maar één ding dat moet gebeuren , de rechter geeft hem een verdiende straf niet meer of minder.

wtf hoe zielig

zijn medegevangenen hebben hem ondertussen proberen te pakken, helaas mislukt. nu gaan ze hem hoogstwss overplaatsen naar een andere gevangenis. :o

Kloontje trek eens een krant open en
lees eens de straffen die ze geven
ik lul niet zomaar wat
de gevagenissen en jeugdinstellingen zitten vol
werkstraffen zijn te veel papierwerk

van de week waren ze zelf bezig met een nieuw wetsvoorstel om al sanctie een rijbewijs in te trekken voor bepaalde duur :rolleyes:

Ik heb echt geen krant nodig om te weten welke straffen men geeft maar ik vraag me af hoe jij weet dat de gevagenissen ( leren schrijven aub) en jeugdinstellingen vol zitten werk jij er misschien of is het van horen zeggen ?
Wie heeft het er nu over werkstraffen , die gast mag voor mijn part een ferme straf krijgen niet meer of minder.
Als hij slaag krijgt in de gevangenis t'ja dan heeft hij pech maar als ik diegene te pakken krijg die de klappen uitdeelt awel die krijgt met mij te doen.
Zie iemand die mensen vermoord heeft of kilo's drugs heeft verkocht is niet beter dan iemand die een kind mishandeld.
Een rechter zal straf uitspreken en dat is het , als penitentiair beambte zal ik er dan er op toezien dat hij zijn straf uitzit.
Maar stel u eens voor dat ik ook voor God De Vader zou spelen en de ene gevangene anders zou behandelen dan de andere.

bwa ik vind het toch wel grappig. een moordenaar die een andere moordenaar terroriseert, waarom? omdat ie een kind heeft vermoord. zo zie je dat er toch ook grenzen zijn in de gevangenis, je kunt veel doen maar van kinderen blijf je af.

ja, want als je de vader of moeder van iemand vermoord ben je natuurlijk wel veel beter. Moordenaars = allemaal hetzelfde tuig.

Hoe the **** kan je een klein kind zoiets aandoen , hoop dat hij een erge straf krijgt. Maar waarschijnlijk word het weer een paar jaar en een taakstrafje jippie jeej.

Smerige ter***lijer die Junkie, Van kinderen blijf je af en daarmee klaar als ik de echte vader van dat kind was dan had hij het niet eens tot het politiebureau gered die gek, Als een volwassen man ooit het lef heeft om mijn kind ook maar een klap te geven word ik al wild in iedergeval de gedachte daarbij laat staan als zon junk mijn kind vermoord.

trouwens had de moeder ook vol gescholden dat ze met zon klote junk gaat!

Ik heb echt geen krant nodig om te weten welke straffen men geeft maar ik vraag me af hoe jij weet dat de gevagenissen ( leren schrijven aub) en jeugdinstellingen vol zitten werk jij er misschien of is het van horen zeggen ?
Wie heeft het er nu over werkstraffen , die gast mag voor mijn part een ferme straf krijgen niet meer of minder.
Als hij slaag krijgt in de gevangenis t'ja dan heeft hij pech maar als ik diegene te pakken krijg die de klappen uitdeelt awel die krijgt met mij te doen.
Zie iemand die mensen vermoord heeft of kilo's drugs heeft verkocht is niet beter dan iemand die een kind mishandeld.
Een rechter zal straf uitspreken en dat is het , als penitentiair beambte zal ik er dan er op toezien dat hij zijn straf uitzit.
Maar stel u eens voor dat ik ook voor God De Vader zou spelen en de ene gevangene anders zou behandelen dan de andere.

en de rechter spreekt altijd en verdiende straf uit? :rolleyes: doe ook volledig word uit gezit? :rolleyes:
hoe verklaar je dan dat Murat Kaplan of Michel Nihoel weer vrij is?

en nee werk niet in een gevangenis ofzo, en het is niet van horen zeggen, als ze op het journaal of in de krant zeggen
dat ze een paar minder jarige criminelen hebben opgepakt maar weer vrij moesten laten bij plaats gebrek, wat denk je dan zelf?

Jammer dat Middeleeuwse straffen niet meer worden gegeven.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven