- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maar dan schopt het het standpunt van de TS wel meteen de grond in omdat het momenteel nog niet mogelijk is. Toch?

niet echt overeenkomend met het echte universum dus
Ja mooi is dat toch? Op die manier valt er weinig te claimen over onze werkelijkheid want je moet er steeds buiten stappen om er iets zinnigs over te beweren en dat lukt dus niet. En zo blijft er in ieder geval vanalles open. (behalve zo'n raar Godsbeeld)Kixat zei:Wie heeft degene geprogrammeerd die de simulatie geprogrammeerd heeft?
Eindeloze redenatie hier aan te koppelen.
Jawel, Planck tijd, (en lengte, enz. de kleinste natuurkundige eenheid die te meten valt) ook ons universum heeft een "stapje"/bit voor de progressie van tijd. Maar of dat aan onze gebrekkige meetkundigheid of vooral natuurkundigheid ligt of aan het universum zelf is voorlopig nog niet helemaal duidelijk.
Volgens mij bestaan systemen met een volledig eigen bewustzijn nog niet? AI word gewoon vol gestopt met mogelijke antwoorden en "leert" van nieuwe informatie maar zal altijd bepaalde antwoorden geven. Echt zelf een leuk verhaaltje verzinnen doet het niet.
*ik studeer geen ict of iets maar heb dit een tijd terug gelezen*
heb het over relativiteit, dat de snelheid van vooruitgang van tijd van een object afhankelijk is van zn snelheid.
Kan zijn dat ze dit in de simulatie hebben ingebouwd, maar de beschrijving deed me anders vermoeden.

Klopt, maar dan schopt het het standpunt van de TS wel meteen de grond in omdat het momenteel nog niet mogelijk is. Toch?