wallychopper
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 123kg
- Vetpercentage
- 35%
hallo, ik ben stef en ben 44 jaar oud. Ik heb het grootste deel van mijn leven verneukt aan drank en drugs maar ben nu gestart met krachttraining. Mijn stats (gelieve niet te lachen) 130 kg, hoogte: 1.88 m vetpercentage: belachelijk hoog. spiermassa: belachelijk laag.
Ik woon in België, west vlaanderen, ben gehuwd en ben zo lui geworden als het dier met dezelfde naam. Ik hoop dat ik dit nog wat kan omkeren en zie wel waar ik terecht kom.
nog even een edit: ik ben niet van plan om mijn eetgewoontes in eerste instantie aan te passen, op snoepgoed en koekjes (lees taarten en koekjes van xxxl formaat) na. Voor de rest eet ik redelijk gezond.
groetjes,
stef
Ik woon in België, west vlaanderen, ben gehuwd en ben zo lui geworden als het dier met dezelfde naam. Ik hoop dat ik dit nog wat kan omkeren en zie wel waar ik terecht kom.
nog even een edit: ik ben niet van plan om mijn eetgewoontes in eerste instantie aan te passen, op snoepgoed en koekjes (lees taarten en koekjes van xxxl formaat) na. Voor de rest eet ik redelijk gezond.
groetjes,
stef

Nooit te laat om te veranderen!