XXL Nutrition

misschien even voorstellen, kan nooit geen kwaad

wallychopper

Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
123kg
Vetpercentage
35%
hallo, ik ben stef en ben 44 jaar oud. Ik heb het grootste deel van mijn leven verneukt aan drank en drugs maar ben nu gestart met krachttraining. Mijn stats (gelieve niet te lachen) 130 kg, hoogte: 1.88 m vetpercentage: belachelijk hoog. spiermassa: belachelijk laag.
Ik woon in België, west vlaanderen, ben gehuwd en ben zo lui geworden als het dier met dezelfde naam. Ik hoop dat ik dit nog wat kan omkeren en zie wel waar ik terecht kom.

nog even een edit: ik ben niet van plan om mijn eetgewoontes in eerste instantie aan te passen, op snoepgoed en koekjes (lees taarten en koekjes van xxxl formaat) na. Voor de rest eet ik redelijk gezond.

groetjes,
stef

Succes ermee!

Succes :) Nooit te laat om te veranderen!

Succes man! Altijd goed om weer terug op het goede pad te komen.

Succes ! Ga je ook krachttraining doen ?

hallo, ik ben stef en ben zo lui geworden als het dier met dezelfde naam

Een dier genaamd Stef???

Succes verder toegewenst, dat zeker! :)

P.S.

Het lijkt wil of ik steeds meer veertigers op DBB zie, die na jarenlang fysiek destructief bezig te zijn geweest, in de 'bezinningsfase' van hun leven komen.......

Laatst bewerkt:
Een dier genaamd Stef???

Succes verder toegewenst, dat zeker! :)

P.S.

Het lijkt wil of ik steeds meer veertigers op DBB zie, die na jarenlang fysiek destructief bezig te zijn geweest, in de 'bezinningsfase' van hun leven komen.......
DBB penetreert eindelijk de markt van oude lullen.

Welkom je toont wel veel moed om hier op dit forum te komen

Maar je wilt er wel over praten?

Welkom en veel succes! Wat wil je bereiken en hoe ga je dit verwezenlijken?

hallo, ik ben stef en ben 44 jaar oud. Ik heb het grootste deel van mijn leven verneukt aan drank en drugs maar ben nu gestart met krachttraining. Mijn stats (gelieve niet te lachen) 130 kg, hoogte: 1.88 m vetpercentage: belachelijk hoog. spiermassa: belachelijk laag.
Ik woon in België, west vlaanderen, ben gehuwd en ben zo lui geworden als het dier met dezelfde naam. Ik hoop dat ik dit nog wat kan omkeren en zie wel waar ik terecht kom.

nog even een edit: ik ben niet van plan om mijn eetgewoontes in eerste instantie aan te passen, op snoepgoed en koekjes (lees taarten en koekjes van xxxl formaat) na. Voor de rest eet ik redelijk gezond.

groetjes,
stef

3 passende woorden in 1 zin :D

succes

Welkom en succes!

Terug
Naar boven